Jump to content

Cric + cheie BMW X3 F25


Blacky_2017

Recommended Posts

Salut,

 

Am achizitionat un BMW X3 F25 din 2014 si am aflat cu stupoare ca nu are cric / cheie. Cei de la reprezentanta mi-au spus ca nu exista cric si cheie pentru modelul asta (am vrut sa cumpar)!!!

Imi puteti spune de unde pot achizitiona o cheie / cric pentru masina totusi ? Intreb, pentru ca nu merge luat orice cric de la orice model, pentru ca masina are in dreptul cricului ca un fel de suport/cutie goala la interior. Cum a venit iarna si mi-am schimbat rotile de vara (runflat) cu unele normale, e bine sa fii prevazator.

 

Anyway, voi (cei ce au modelul meu de masina) aveti cric/cheie ?

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Nu are pentru ca producatorul o echipeaza cu runflat, deci nu ai nevoie de cric si cheie.

 

Dupa ce cumperi cric si cheie, echipeaza-o tu si cu patent si sarma.

 

 

Problema e ca nu stiu de unde sa iau cric, pentru ca:

- trebuie sa fie un cric cu suprafata aia de "contact" care sa intre in suportul de sub masina.

- trebuie sa se extinda suficient de mult incat sa ridice un SUV, plus ca trebuie sa suporte si o greutate mai mare.

 

Ms.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eu am cumparat tot KITul cu roata de rezerva pentru un F15 si a venit cu cricul pe care il cauti si tu (am in familie si un F25). Totusi mi se pare foarte aiurea de folosit cricul BMW. Eu am unul ca acesta :

https://www.emag.ro/cric-hidraulic-2t-automax-7008/pd/DSRXQDBBM/?X-Search-Id=e4010098512a0966a631&X-Product-Id=18541027&X-Search-Page=1&X-Search-Position=26&X-Search-Action=view

Este mult mai usor de folosit. Am pus rotile de iarna la F25 cu unul ca asta. Capatul ingust incape perfect in spatiu ala de plastic. Singurul neajuns este ca ai nevoie de o suprafata buna (asfalt sau ciment) pentru stabilitate fata de cel original care este mai stabil.

Link to comment
Share on other sites

am si eu unul similar dar pe un x5 nu prea face fata, nu se ridica cine stie ce masina. Iti trebuie unul din acela triunghiular. Iar cheie, cumpara una sanatoasa cu cap de 17 si aia e. Nu mai asculta sfaturile "cu pantent si sarma"

chiar daca are runflat, tot mai sfanta este roata de rezerva (asta in cazul in care o gasesti sa iti incapa in masina fara sa te incomodeze)

 

runflatul asta e o mizerie

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

am si eu unul similar dar pe un x5 nu prea face fata, nu se ridica cine stie ce masina. Iti trebuie unul din acela triunghiular. Iar cheie, cumpara una sanatoasa cu cap de 17 si aia e. Nu mai asculta sfaturile "cu pantent si sarma"

chiar daca are runflat, tot mai sfanta este roata de rezerva (asta in cazul in care o gasesti sa iti incapa in masina fara sa te incomodeze)

 

runflatul asta e o mizerie

 

Si eu caut unul din ala rombic, insa nu gasesc unul care sa aiba suprafata aia de contact suficient de mica sa intre in suportul ala de plastic.

 

Eu am cumparat tot KITul cu roata de rezerva pentru un F15 si a venit cu cricul pe care il cauti si tu (am in familie si un F25). Totusi mi se pare foarte aiurea de folosit cricul BMW. Eu am unul ca acesta :

https://www.emag.ro/cric-hidraulic-2t-automax-7008/pd/DSRXQDBBM/?X-Search-Id=e4010098512a0966a631&X-Product-Id=18541027&X-Search-Page=1&X-Search-Position=26&X-Search-Action=view

Este mult mai usor de folosit. Am pus rotile de iarna la F25 cu unul ca asta. Capatul ingust incape perfect in spatiu ala de plastic. Singurul neajuns este ca ai nevoie de o suprafata buna (asfalt sau ciment) pentru stabilitate fata de cel original care este mai stabil.

 

Cricul asta rosu de care spui, nu este dificil de stocat in portbagaj ?

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce cumperi cric si cheie, echipeaza-o tu si cu patent si sarma.

 

Daca nu incape in portbagaj, il legi cu sarma la picioarele pasagerilor.

ai ban pt flame complet inutil

 

hai, ai facut o gluma, un misto... ce-am mai ras!

 

dar cand insisti sa-l provoci pe celalalt sa te injure nu mai merge

Link to comment
Share on other sites

ontopic:

in loc de rezerva, poti opta pt:

- un kit de pana

- cric romb de min. 2 tone, cu h de ridicare de min 40 cm

- cheie roti (preferabil cu brat extensibil/telescopic)

 

:excl: Atentie la suportul de ridicare cric...

ca sa nu au probleme cu suportul de pe masina, incearca sa fie ca acesta

 

http://www.daciashop.ro/image/cache/data/Scule%20PRO/Cric/Cric%202%20tone%20Logan%20Dacia-500x500.jpg

Link to comment
Share on other sites

Si eu caut unul din ala rombic, insa nu gasesc unul care sa aiba suprafata aia de contact suficient de mica sa intre in suportul ala de plastic.

 

 

 

Cricul asta rosu de care spui, nu este dificil de stocat in portbagaj ?

La X3 probabil ca este mai complicat cu spatiu. Eu il tin acasa pentru a pune anvelopele de iarna uneori. In rest, masina are run-flat-uri.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Multumesc tuturor pentru postari. Pana la urma am mers pe varianta unuia rombic (foarfeca), dupa sfatul unui coleg de mai sus.

I-am facut mai inainte proba si e super ok. Incape la limita in spatiul de depozitare de sub prelata portbagajului.

 

https://www.norauto.ro/cricuri-accesorii-ridicare/441804-cric-mecanic-tip-foarfeca-norauto-2-tone.html?search_query=cric&results=14

 

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

dar ce faci cu cricul in masina daca roata de rezerva nu incape ? sau ai reusit sa o bagi si pe aia ? scuze daca nu am fost atent

 

 

Salut.

 

Intr-adevar, nu am roata de rezerva, si nici nu incape in portbagaj. Insa aveam nevoie de cric din 2 motive:

1. daca se intampla sa fac pana, pun masina pe cric, scot roata, o "peticesc" la cea mai apropiata vulcanizare, iar apoi o pun la loc. E mai ieftin decat sa chem rampa sa ma ia cu totul. Sansele sunt mici sa se intample, dar nu se stie niciodata. E bine sa fii pregatit. La masina anterioara (VW Passat) faceam cam o pana pe an. Drumul din zona Tihuta, Mestecanish e plin de scoabe / reziduri metalice.

2. Imi schimb singur rotile de iarna cu cele de vara si viceversa. Am set complet de roti pentru fiecare anotimp si NU sunt RUNFLAT. Am cauciucuri normale. Nu imi plac deloc cele RUNFLAT.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu de cand am masina cu cauciucuri runflat, mereu am o roata cu kit complet de rezerva in portbagaj. Chit ca plec in concediu,mereu e loc si pt roata aia. Am avut o pana pe la lacul SF Ana si m-am bucurat ca am rezolvat repede schimband roata.

 

 

Teoretic daca ai cauciucuri runflat, nu ar mai trebui sa ai la tine si kit de roata complet. Daca tot il ai, mai bine renunti la run flat pentru cauciucuri normale. Sunt mai putin rigide decat cele RUNFLAT. Eu am simtit diferenta enorm.

Nu mai vorbesc ca sunt si mai scumpe (nu ca asta ar fi neaparat un criteriu, tinand cont ca ai masina asta).

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am achizitionat un BMW X3 F25 din 2014 si am aflat cu stupoare ca nu are cric / cheie. Cei de la reprezentanta mi-au spus ca nu exista cric si cheie pentru modelul asta (am vrut sa cumpar)!!!

Imi puteti spune de unde pot achizitiona o cheie / cric pentru masina totusi ? Intreb, pentru ca nu merge luat orice cric de la orice model, pentru ca masina are in dreptul cricului ca un fel de suport/cutie goala la interior. Cum a venit iarna si mi-am schimbat rotile de vara (runflat) cu unele normale, e bine sa fii prevazator.

 

Anyway, voi (cei ce au modelul meu de masina) aveti cric/cheie ?

 

Multumesc.

Cric de la epiesa. ro, 40 de lei, tip cilindru piston hidraulic. Coarba nu stiu, dar poate Norauto are, sau penet. Eu am una dedicata, cu maner cu prelungitor. Apoi iti trebuie un kit de reparatie anvelopa, cu snururi si 2 scule de bagat/scos snurul+ 1 mic compresor. Apoi nu vei face o pana niciodata...

Link to comment
Share on other sites

problema cricului cu piston este aceea ca, daca roata e dezumflata complet (pe janta), iar garda la sol este diminuata la maxim, nu este loc suficient sa pui cricul in pozitia verticala, mai ales ca trebuie luata in calcul si "buza" suportului de cric de pe masina...

 

cricul tip romb incape mult mai usor sub masina, putand fi comprimat mai mult decat minimul garzii la sol a masinii... :smoke:

Link to comment
Share on other sites

Eu am patit acum cativa ani la F25 pana pe roata fata, cu anvelope run-flat si totusi sa lasat rau de tot roata, de parca erau anvelope normale. Cricul de tip piston a incaput fara probleme, am pus o roata de iarna pana a doua zi cand am mers in service. Am vazut ca cineva zicea ca pe X5 nu merge acest tip de cric pentru nu ridica masina suficient, dar eu am avut un E70 la care l-am folosit fara probleme. Banuiesc ca exista mai multe tipuri de cricuri dar al meu (cred ca din Selgros este luat), este destul de scurt dar surubul din capat se poate extinde foarte mult. Asta inseamna ca incape pe X3 si X5 fara nici o problema (testat personal in repetate randuri). Banuiesc ca pe un sedan sau coupe cu pana serioasa, intradevar nu merge.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

ontopic:

in loc de rezerva, poti opta pt:

- un kit de pana

- cric romb de min. 2 tone, cu h de ridicare de min 40 cm

- cheie roti (preferabil cu brat extensibil/telescopic)

 

:excl: Atentie la suportul de ridicare cric...

ca sa nu au probleme cu suportul de pe masina, incearca sa fie ca acesta

 

http://www.daciashop.ro/image/cache/data/Scule%20PRO/Cric/Cric%202%20tone%20Logan%20Dacia-500x500.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.