Jump to content

Bmw F11 520 NiX


NiX77

Recommended Posts

Va salut colegi.

La indemnul prietenilor mei am decis sa imi prezint si eu masina pe acest forum. Sa incep cu o mica istorisire a masinilor

ce le am detinut pana acum. Am inceput cu un Opel Astra H GTC 1.7 diesel softat stage 1 si un Passat B6 2.0 TDI softat stage 1

de care am fost foarte multumit. Anul acesta am zis sa trec la o marca de masini premium asa ca am ales un BMW F11 520 DIESEL din 2013.

Nu am mai avut pana acum o masina cu tractiune spate dar m am obisnuit rapid cu ea. Masina este manuala deoarece nu am vrut sa risc sa se strice una automata si sa bag bani multi in cutie.

Masina am verificat-o la reprezentanta si am constatat ca are toate verificarile efectuate la reprezentanta pana in februarie anul acesta 2018.

Am primit doua seturi de jante cu cauciucuri: 17' iarna si 18' vara. Ca si dotari am sa le scriu dupa codul de producator

 

Dotari:

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S1CB ACEA / CO2 scope

S1CC Auto start/stop function

S1CD Brake Energy Regeneration

S2K2 BMW LA wheel, V spoke 328

S3AT Roof rail, aluminium, satinised

S4AT Interior trim finishers black high-gloss

S4U2 ECO PRO

S6AA BMW TeleServices

S6AB Control, Teleservices

S6VC STEUERUNG COMBOX

S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE

S8SC Telematics access request,country-spec.

S8TF Active pedestrian protection

S8TL TAGFAHRLICHT FRONT UND HECK AKTIV

S8TN TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST

S8V1 HINWEISSCHILD NCAP ENGL/DEU/ITAL

S230 Extra package, EU-speciifc

S258 Tyres with runflat properties

S320 Deleted, model lettering

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S481 Sports seat

S508 Park Distance Control (PDC)

S548 Kilometre speedo

S575 Socket, lugg. comp. incl. 2. batt.

S606 Navigation system Business

S612 BMW Assist

S615 Extended BMW Online Information

S616 BMW Online

S633 Preparation, mobile phone, Business

S676 HiFi speaker system

S698 Area-Code 2 for DVD

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S851 Language version German

S879 Operating instructions German

 

Sunt deschis pentru informatii/pareri/modificari/sugestii pentru masina.

Am sa continui sa postez modificarile pe care le am in minte sa le fac la masina.

Edited by NiX77
Link to comment
Share on other sites

Maine sunt programat la R.A.R. pentru inscriere si miercuri sunt programat la un service autorizat pentru schimbarea distributiei cu probleme deoarece nu a fost schimbata si pentru linistea mea am sa o fac.

 

Modificari pe viitor:

 

-polish toata masina.

-update la Navi Move 2018-01

-kit xenon aftermarket de 4300 k deoarece farurile sunt halogen din fabrica si nu vreau sa platesc 1500-2000 euro pentru un bixenon adaptiv

-curatat admisie+ egr+ dpf cu substante chimice

-rectificat turbo deoarece nu vreau sa am joc in axul de la turbo din cauza dpf-ului (o problema des intalnita la bmw )

-soft stage 1 cu dpf si egr activ

-fusta spate de M550D cu doua iesiri

-anulare toba intermediara si finala si inlocuita cu teava goala inox cu 1 iesire stanga/dreapta (doar pentru design sa arate frumos cu fusta de M550D+ tips de M550D )

 

Va voi tine la curent cu progresele.

 

P.S. Astept pareri/sugestii cu privire la masina cu ce ati mai face voi.

Link to comment
Share on other sites

Sa o folosesti cu placere!

Cati km are de vrei sa-i rectifici turbina?

Cine ti-a zis ca jocul din turbina e de la DPF?

 

Am 198.200 km acum. Vreau sa verific daca are joc in ax...daca nu are nu o rectific .Problema e des intalnita la bmw cu motorul n47 din cauza filtrului de particule ca e prost pozitionat langa turbo si ii exercita o presiune care in timp se formeaza jocul acela in ax. Mecanicul a descoperit probleme asta la foarte multi clienti de ai lui inclusiv la cele doua bmw ale lui personale . Si am descoperit ca dpf e cam plin la mine 49 grame din max 60 am inteles.

Link to comment
Share on other sites

La toate motorizarile mai recente dpf-ul...de fapt catalizatorul ca ala e primul...e pozitionat langa turbina dar eu cred ca inginerii de la Bmw au luat in calcul si contrapresiunea oferita de acesta si care e foarte importanta pt turbina.De aceea cei care renunta la cat+dpf ajung in scurt timp sa le fluiere si sa schimbe turbina.
Link to comment
Share on other sites

-kit xenon aftermarket de 4300 k deoarece farurile sunt halogen din fabrica si nu vreau sa platesc 1500-2000 euro pentru un bixenon adaptiv

 

sper ca totusi vei pune niste faruri cu lupa si nu vei lasa becurile de "xenon" sa lumineze in toate partile...cu farurile gandite pt halogen...ai mila si de ochii celorlalti participanti la trafic...

 

in rest, sa o stapanesti sanatos

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

sper ca totusi vei pune niste faruri cu lupa si nu vei lasa becurile de "xenon" sa lumineze in toate partile...cu farurile gandite pt halogen...ai mila si de ochii celorlalti participanti la trafic...

 

in rest, sa o stapanesti sanatos

 

 

@danyro pai farurile au lupa pentru halogen . dupa ce imi pun kitul le voi regla cu aparat profesionist ..asa am avut si la passat si nu am primit absolut nici un flash de la ceilalti participanti la trafic...crezi ca la bmw va fi o problema?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.