Jump to content

Probleme E90 320i,2006, erori 2A67/2A6B


GeomDragos

Recommended Posts

Salutare de la mare,

Am si eu de cateva luni un BMW 320i, N46, 320i

Dupa schimbul distributiei, ulei original BMW si alte piese, garnituri, semeringuri supape, am dat de urmatoarele 2 erori 2A67/2A6B si de aici incepe cosmarul.

Toate piesele au fost schimbate la un service BMW din Constanta la 2 zile dupa ce s-au facut inlocuirile, la sfaturile unui om de a curata putin catalizatorul si asa poate scap de check engine care vine de la catalizator, am mers cu ea ceva km (60-70) turata in 4000-5000 ture. Toate bune pana am vrut seara sa plec acasa cand mi-a aparut martorul de engine taiat si mi-a intrat in limp mode motorul, am pus tester-ul pe ea si mi-a dat erorile de mai sus, valvetronic internal fault si cealalta pentru limitare putere motor, tin sa mentionez ca daca motorul este rece porneste fara probleme, daca l-am oprit numai trece de 3000, il mai las sa se raceasca porneste ok, nu se opreste in mers totul functional. Am citit eu pe net si am masurat cele 2 fire care intra in motorasul vvt si imi arata 4v, insa mi s-a zis nu este relavanta masuratoarea mea, au incercat baietii sa il recalibreze nu s-a finalizat, nu au reusit deloc . Cei de la service mi-au spus ca este motorasul de vina, au dus-o la un electrician, mi-au zis dupa ca s-ar putea sa fie calculatorul pentru vvt, am sunat la un omulet care repara mi-a zis ca calculatorul nu se strica deloc si ca este motorsul sigur. Sincer nu stiu ce pot sa fac si de unde sa o apuc, niste pareri? Gasesc pe forum un om care are un motoras sa probez si sa il returnez iar apoi sa imi cumpar unul nou, daca il cumpar nou si nu e de la el, nu pot face retur. Mentionez ca nu sunt aici sa dau tepe etc, se poate trimite cu garantie ramburs, trimis motorul pe o suma si dupa cand il trimit inapoi catre dvs, pe aceeasi suma si asa nimeni nu are de pierdut sau poate ajungem la un numitor comun. Insa daca aveti alte idei si ce ar trebuii sa mai fac sa aflu exact ce este, va rog sa imi spuneti.

 

Multumesc,

Edited by GeomDragos
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Iti multumesc pentru raspuns, insa oare este sigur motorasul? La cat ma sperie acesti meseriasi numai stiu ce sa cred. Te rog daca poti sa raspunzi in topic-ul din subcategoria probleme tehnice, am fost neatent si am postat aici, rog un moderator sa mute topicul asta acolo, daca aici este gresit.

Am postat acolo acelasi lucru si am cerut sa se stearga acest topic, ca sa nu fac dublu post, sa ramane cel corect unde trebuie.

 

Multumesc,

Link to comment
Share on other sites

Iti multumesc pentru raspuns, insa oare este sigur motorasul? La cat ma sperie acesti meseriasi numai stiu ce sa cred. Te rog daca poti sa raspunzi in topic-ul din subcategoria probleme tehnice, am fost neatent si am postat aici, rog un moderator sa mute topicul asta acolo, daca aici este gresit.

Am postat acolo acelasi lucru si am cerut sa se stearga acest topic, ca sa nu fac dublu post, sa ramane cel corect unde trebuie.

 

Multumesc,

Sigur e motorasul, 50% posibil sa fie si senzorul excentric, eu am ulei in mufa, dar nu influenteaza nicicum mersul motorului, adica nu mai am Limp-mode de cand am schimbat motorasul. Daca vrei sa faci mentenanta completa, cumpara si senzorul, e vreo 900 de ron, asta ca sa nu platesti de doua ori manopera, e decizia ta.

Link to comment
Share on other sites

Anul trecut, prin august, am avut exact aceeasi problema, aceleasi erori. Am inlocuit motorul de la valvetronic cu unul VDO. Lucrarea poti sa o faci singur, nu este complicat. Dupa inlocuire pui contactul si astepti circa 10 secunde, apoi pornesti motorul. Daca nu este in regula, trebuie sterse erorile.
Link to comment
Share on other sites

Am inteles, cred ca o pot face singur, m-am tot documentat cum se face toata actiunea. Maine o sa vina cineva sa se uite la ea, daca imi zice ca sigur este motorasul, atunci o sa fac singur operatiunea. Cum am zis, pe mine m-a speriat un electrician care mi-a zis ca este DME-ul si de acolo m-am pierdut. Revin cu update-uri, multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Am inteles, cred ca o pot face singur, m-am tot documentat cum se face toata actiunea. Maine o sa vina cineva sa se uite la ea, daca imi zice ca sigur este motorasul, atunci o sa fac singur operatiunea. Cum am zis, pe mine m-a speriat un electrician care mi-a zis ca este DME-ul si de acolo m-am pierdut. Revin cu update-uri, multumesc.

E electrician bun, dar nu mecanic. Ai nevoie de un mecanic care sa stie cu ce se mananca valvetronic-ul, nu nea' Vasile de la service-ul de pe colt.

Link to comment
Share on other sites

Salutare de la mare,

Am si eu de cateva luni un BMW 320i, N46, 320i

Dupa schimbul distributiei, ulei original BMW si alte piese, garnituri, semeringuri supape, am dat de urmatoarele 2 erori 2A67/2A6B si de aici incepe cosmarul.

Toate piesele au fost schimbate la un service BMW din Constanta la 2 zile dupa ce s-au facut inlocuirile, la sfaturile unui om de a curata putin catalizatorul si asa poate scap de check engine care vine de la catalizator, am mers cu ea ceva km (60-70) turata in 4000-5000 ture. Toate bune pana am vrut seara sa plec acasa cand mi-a aparut martorul de engine taiat si mi-a intrat in limp mode motorul, am pus tester-ul pe ea si mi-a dat erorile de mai sus, valvetronic internal fault si cealalta pentru limitare putere motor, tin sa mentionez ca daca motorul este rece porneste fara probleme, daca l-am oprit numai trece de 3000, il mai las sa se raceasca porneste ok, nu se opreste in mers totul functional. Am citit eu pe net si am masurat cele 2 fire care intra in motorasul vvt si imi arata 4v, insa mi s-a zis nu este relavanta masuratoarea mea, au incercat baietii sa il recalibreze nu s-a finalizat, nu au reusit deloc . Cei de la service mi-au spus ca este motorasul de vina, au dus-o la un electrician, mi-au zis dupa ca s-ar putea sa fie calculatorul pentru vvt, am sunat la un omulet care repara mi-a zis ca calculatorul nu se strica deloc si ca este motorsul sigur. Sincer nu stiu ce pot sa fac si de unde sa o apuc, niste pareri? Gasesc pe forum un om care are un motoras sa probez si sa il returnez iar apoi sa imi cumpar unul nou, daca il cumpar nou si nu e de la el, nu pot face retur. Mentionez ca nu sunt aici sa dau tepe etc, se poate trimite cu garantie ramburs, trimis motorul pe o suma si dupa cand il trimit inapoi catre dvs, pe aceeasi suma si asa nimeni nu are de pierdut sau poate ajungem la un numitor comun. Insa daca aveti alte idei si ce ar trebuii sa mai fac sa aflu exact ce este, va rog sa imi spuneti.

 

Multumesc,

Link to comment
Share on other sites

Salutare de la mare,

Am si eu de cateva luni un BMW 320i, N46, 320i

Dupa schimbul distributiei, ulei original BMW si alte piese, garnituri, semeringuri supape, am dat de urmatoarele 2 erori 2A67/2A6B si de aici incepe cosmarul.

Toate piesele au fost schimbate la un service BMW din Constanta la 2 zile dupa ce s-au facut inlocuirile, la sfaturile unui om de a curata putin catalizatorul si asa poate scap de check engine care vine de la catalizator, am mers cu ea ceva km (60-70) turata in 4000-5000 ture. Toate bune pana am vrut seara sa plec acasa cand mi-a aparut martorul de engine taiat si mi-a intrat in limp mode motorul, am pus tester-ul pe ea si mi-a dat erorile de mai sus, valvetronic internal fault si cealalta pentru limitare putere motor, tin sa mentionez ca daca motorul este rece porneste fara probleme, daca l-am oprit numai trece de 3000, il mai las sa se raceasca porneste ok, nu se opreste in mers totul functional. Am citit eu pe net si am masurat cele 2 fire care intra in motorasul vvt si imi arata 4v, insa mi s-a zis nu este relavanta masuratoarea mea, au incercat baietii sa il recalibreze nu s-a finalizat, nu au reusit deloc . Cei de la service mi-au spus ca este motorasul de vina, au dus-o la un electrician, mi-au zis dupa ca s-ar putea sa fie calculatorul pentru vvt, am sunat la un omulet care repara mi-a zis ca calculatorul nu se strica deloc si ca este motorsul sigur. Sincer nu stiu ce pot sa fac si de unde sa o apuc, niste pareri? Gasesc pe forum un om care are un motoras sa probez si sa il returnez iar apoi sa imi cumpar unul nou, daca il cumpar nou si nu e de la el, nu pot face retur. Mentionez ca nu sunt aici sa dau tepe etc, se poate trimite cu garantie ramburs, trimis motorul pe o suma si dupa cand il trimit inapoi catre dvs, pe aceeasi suma si asa nimeni nu are de pierdut sau poate ajungem la un numitor comun. Insa daca aveti alte idei si ce ar trebuii sa mai fac sa aflu exact ce este, va rog sa imi spuneti.

 

Multumesc,

Salutare,

am avut si eu aceeasi problema, am rezolvat la service BMW Oradea, au inlocuit motorasul de la valvetronic.

Cost total 1100 RON

Toate cele bune.

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

am avut si eu aceeasi problema, am rezolvat la service BMW Oradea, au inlocuit motorasul de la valvetronic.

Cost total 1100 RON

Toate cele bune.

 

1100 ron , pt schimbare motorasului vvt ?

(dat capacul joc, desfacut 2 subururi de la motoras, decuplata mufa motorasului si procesul invers = 1100 ron? blink.gif)

Link to comment
Share on other sites

Salutare, am rezolvat problema. Era de la motoras, numai am limp mode :X si se accelereaza cum trebuie. UHUUU, insa am alta problema, mi s-a intamplat urmatoare chestie. Cand apas pe ambreiaj, nu tot timpul, motorul se subtureaza si ajunge sub 500, aproape de 0 la turatii.

Sa va dau un exemplu, aseara parcam cu spatele si cand sa fac ultima manevra, am apasat ambreiajul si s-a dus pana la 0 si s-a oprit motorul. Nu stiu daca explic pe intelesul tuturor, mi-a mai facut, scade pana la 500 dupa urca la normal intre 1000 si 500 si ramane acolo, este deranjant in trafic chestia asta. De la ce poate sa fie? clapeta acceleratie? nu se aude nimic suspect la motor, merge ok motorul. Multumesc,

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.