Jump to content

e36 318i 94


ALEXMH

Recommended Posts

Salutare, ca nou posesor de permis am zis sa iau o masina de "tarfaleala" dat fiind faptul ca stau si intr-o zona rurala si na, gropi, una, alta...

Am gasit un bmw seria 3 ( 318i 113cp daca nu ma insel)

L-am luat de la un tip, nu am dat mult pe el dar nici ce am cumparat nu a fost "arta".

de inceput, ce probleme am, incepem cu alea mai usor de tratat:

 

 

1. La macarale sunt acele clipsuri ( daca asa se numesc )care trebuiesc inlocuite, aia pot sa o fac si eu, nu e mare filosofie, deja am demontat o usa si am vazut cum se pun! (Precizez ca geamurile functionau perfect cand am luat-o, probabil erau "coapte" )

2. sus la trapa, apas pe butoane nu se intampla nimic, absolut nimic, stiu ceva electronica fina dar nu-mi e de ajutor, nu vreau sa stric mai rau...

3. Claxonul nu merge, adevarul ca prost fiind, incepator nici nu l-am testat in timp ce mergeam cu tipul in masina

 

 

Astea-s problemele minore sa zic asa !!!

MAJORE :

 

 

 

 

1. Toba de esapament sudata ( e sudata bine, n-am ce zice, a fost "meserias omul" probabil s-a tins spre ceva mai sport, dat fiind faptul ca pe fata are bara sport M si jante pe 17' ( Mare prostie, trage greu motorul de ele si consuma de rupe )

 

2. Miroase a benzina de sub capota ( nu m-am uitat inca la fire, poate ma indruma careva unde sa ma uit, nu-s mecanic)

3. Urme de rugina, multe !!!

 

 

Daca este vreun baiat de prin Mehedinti ce se pricepe intr-adevar si are bunavointa sa ma ajute cu o inspectie asa cu ochiul... ? Mi-e foarte frica ca ducandu-ma in service o sa-mi bage aia si pe mama si pe tata pe factura... Si chiar nu-s ala cu statut financiar exagerat de bun.

 

 

(Iar acum, va rog, nu fiti ironici gen : " De ce ti-ai luat BMW?"; Pur si simplu se incadra in banii pe care-i aveam la momentul respectiv)

 

 

 

Va multumesc ! O seara faina va doresc !

Edited by ALEXMH
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1.1. Clemele de la geamuri intradevar se coc si cedeaza, oarecum se inlocuiesc usor.

1.2. Trapa o poti verifica simplu, in prima faza siguranta, ulterior scoti capacul pe care este pus si butonul si verifici sa fie cuplate firele, daca ii vine curent... poate a fost dezactivata intentionat pe motiv de mecanism defect, asta nu se repara chiar asa usor.

1.3. Claxonul - la fel verifica siguranta, verifica daca este alimentat si de ce nu verifica piesa in sine, la mine s-a ars la un moment dat.

 

2.1. Finala o poti schimba fara probleme, la cat de comuna e masina gasesti piese aftermarket la pret bun si de o calitate ok, iar o finala AM dedicata e bolt on.

2.2. Miroase a benzina ? nu cred ca tine de fire, mai degraba verifica imbinarile de la furtunele de alimentare, legatura cu rampa de injectoare, daca tot iti consuma mult vezi in ce stare sunt bujiile si de ce nu fa o diagnoza poate e dusa sonda lambda si de aici rezulta un amestec mai bogat.

2.3. La rugina... varsta isi spune cuvantul si cel mai probabil lipsa unei intretineri adecvate. Fa o vizita la un tinichigiu, sa evaluezi situati, dar rugina nu dispare, iar cei care iti primit marea cu sarea mint grosolan.

 

Daca masina este an fabricatie '94 este 318i cu motor m43b18 de 116cp, motorul de 113cp este alta generatie si alt cod m40b18.

 

nimeni din zona mea care sa poata arunca un ochi ? Platesc, Romania.

 

Probabil nimeni in zona ta, iar de faza cu platesc... sunt modele mai noi de pe care mecanicii pot scoate bani frumosi.

m43b18 poza

m40b18 poza

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1.1. Clemele de la geamuri intradevar se coc si cedeaza, oarecum se inlocuiesc usor.

1.2. Trapa o poti verifica simplu, in prima faza siguranta, ulterior scoti capacul pe care este pus si butonul si verifici sa fie cuplate firele, daca ii vine curent... poate a fost dezactivata intentionat pe motiv de mecanism defect, asta nu se repara chiar asa usor.

1.3. Claxonul - la fel verifica siguranta, verifica daca este alimentat si de ce nu verifica piesa in sine, la mine s-a ars la un moment dat.

 

2.1. Finala o poti schimba fara probleme, la cat de comuna e masina gasesti piese aftermarket la pret bun si de o calitate ok, iar o finala AM dedicata e bolt on.

2.2. Miroase a benzina ? nu cred ca tine de fire, mai degraba verifica imbinarile de la furtunele de alimentare, legatura cu rampa de injectoare, daca tot iti consuma mult vezi in ce stare sunt bujiile si de ce nu fa o diagnoza poate e dusa sonda lambda si de aici rezulta un amestec mai bogat.

2.3. La rugina... varsta isi spune cuvantul si cel mai probabil lipsa unei intretineri adecvate. Fa o vizita la un tinichigiu, sa evaluezi situati, dar rugina nu dispare, iar cei care iti primit marea cu sarea mint grosolan.

 

Daca masina este an fabricatie '94 este 318i cu motor m43b18 de 116cp, motorul de 113cp este alta generatie si alt cod m40b18.

 

 

 

Probabil nimeni in zona ta, iar de faza cu platesc... sunt modele mai noi de pe care mecanicii pot scoate bani frumosi.

m43b18 poza

m40b18 poza

 

 

Sa traiti, multumesc frumos de raspunsuri Dan, o sa vad ce rezolv la tinichigiu, mi-e teama cumva sa nu fie toba sparta undeva, aproape de motor, nu curge benzina, nimic... oricum acum am vazut ca a fost sudata... Clar mi-am cam luat teapa cu achizitia... dar asta e, sa ma tina pana in primavara si o dau la dezmembrari

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.