Jump to content

E93 325i - motor 2.5 sau 3.0?


thd

Recommended Posts

Salut,

 

Ma scuzati daca postez in sectiunea gresita, sunt nou pe site. Am folosit si cautarea, insa nu am gasit niciun raspuns in mai bine de 2h urmarite pe forum. Asa ca...

 

Sunt in cautarea unui E93, benzina. Exista un vanzator in Romania care are un 325i, si spune ca motorul este de 2.5 litri. Insa nu gasesc absolut nicio informatie despre acest motor, peste tot imi apare ca fiind de 3.0 litri. Am cautat chiar si pe site-urile auto din Germania, nu exista niciun 325i cu motor de 2.5.

 

Imi puteti oferi niste informatii suplimentare? Exista sau nu exista 2.5 litri pe E93 325i?

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Nicaieri nu exista, cel mai probabil auto-data.net are informatii eronate. Am gasit detaliat pe wikipedia, pagina nemteasca https://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E90.

 

Oricum, maine ma duc sa vad masina, sa confrunt situatia la fata locului.

 

Aveti vreun sfat legat de ceea ce ar trebui sa verific la un E93? Pentru mine ar fi primul BMW, deci orice informatie e binevenita.

Link to comment
Share on other sites

primele 3 luni de productie (06.2006 - 08.2006) s-au pus ambele motoare pe E93 si cel de 2.5l (N52N) si cel de 3l (N53).

Ar fi de preferat sa iei versiunea N53, este mai fiabil si este practic acelasi motor de pe 330i - cu modificari minore il duci la 272cp.

 

Dar este un motor gurmand (peste 20 la suta in oras, peste 10 afara), si incepe sa traga dupa 4000 de ture.

Link to comment
Share on other sites

primele 3 luni de productie (06.2006 - 08.2006) s-au pus ambele motoare pe E93 si cel de 2.5l (N52N) si cel de 3l (N53).

Ar fi de preferat sa iei versiunea N53, este mai fiabil si este practic acelasi motor de pe 330i - cu modificari minore il duci la 272cp.

 

Dar este un motor gurmand (peste 20 la suta in oras, peste 10 afara), si incepe sa traga dupa 4000 de ture.

 

NU exista e93 din 2006, exista doar e46 cabrio in anul ala, iar masina din anunt fiind declarata 2010 are motorul N53

Ca fost posesor fix de e93 325i, pot sa spun ca nu consuma 20 in oras, decat poate daca o tii din liniuta in liniuta. Mixt aveam undeva intre 13 si 14, cu mers 80% in oras, masina fiind si manuala, cu automata cred ca mai scade consumul putin.

E adevarat ca e un motor mai linistit, trebuie turat serios ca sa simiti vreo vlaga.

Link to comment
Share on other sites

ce am scris mai sus am luat de pe realoem.com; daca ei gresesc, atunci am gresit si eu.

oricum ce vrea el sa cumpere e 2010, deci sigur e motorul de 3l.

 

am un coleg de birou cu e92 325i (motorul de 2.5l, cutie automata) si ii consuma in bucuresti 18-19/suta (mers in timpul zilei); ma indoiesc ca e93 cu motor de 3l consuma mai putin (e mai greu cu >150kg decat e92); daca merge in weekend sau dupa ora 20.00, atunci nu o sa sara de 15l in oras.

cu automata cu 6 trepte consumul e mai mare (>50kg in plus, eficienta mai mica).

Edited by wolfenstein99
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

cauta cu N53B30 .... N52B25 este problematic
N52 cel cu capacul argintiu e problematic.

Revizia N52K, capac negru, ar fi ok din cate am citit. S-a pus pe e92 325i 330i in 2006-2007 pana a iesit N53-ul.

2007 E92 330i n52k are tot 272cp.

Cel mai bine se verifica dupa Vin.

 

In sua n53-ul nu a ajuns din cauza continutului ridicat de sulf sau ceva de genul si au continuat cu n52

 

Pe forumurile din uk e mai laudat n52k fata de n53 din punct de vedere al fiabilitatii: inhectoarele care se schimba toate 6 o data, pompa de inalta presiune.

 

Am cautat la un moment dat 325 330 e92 si atunci am facut research, poate foloseste pe viitor cuiva.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru informatii, sunt de mare ajutor. Caut in continuare pana gasesc masina potrivita. Se pare ca anuntul pentru 325i cu motor de 2.5 este o teapa, concluzie la care am ajuns dupa doua conversatii avute cu vanzatorul.
Link to comment
Share on other sites

am avut E92 325i de 2.5 l, automatic

la ca. 3000-3500 km pĂŁpa 1 l ulei

consum amestecat ca. 10 l

tachetii hidraulici vor NUMAI ulei de cea mai buna calitate ... dar problemele tot vor aparea

Altfel, frumoasa ... ca dovada, am acum un E92 de 3 litri

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.