Jump to content

Brate suspensie fata bmw e90


GeorgeKLT

Recommended Posts

Salut,

 

In scurt timp trebuie sa schimb bratele fata si as avea rugamintea sa-mi spuneti daca ati merge pe bmw oe (undeva la 1700 de lei toate 4) sau daca v-ati incumeta la un upgrade de la TRW My link (l-am gasit pe alt site la pretul de 1200 de lei).

Am citit pe cateva forumuri de afara pareri despre acest kit de upgrade pentru bmw e90 (cele 4 repere sunt TRW-JTC1426, TRW-JTC1427, TRW-JTC1424, TRW-JTC1423) insa nu este nimic concludent.

O parte din cei ce au cumparat kitul respectiv au pus poze cu piesele si unele dintre ele aveau sigla M stearsa/razuita de pe ele. Altii argumentau ca de fapt exista o diferenta intre piesele produse de TRW pentru bratelele fata de M3 si piesele bmw oe pentru m3.

Am avut o experienta mai putin placuta cu bratele Meyle HD care sunt montate pe masina(joc in bucsa bratului superior desi piesa a fost montata corespunzator), am fost si la un al doilea mecanic care a diagnosticat jocul in bucsa, practic mecanicul tragea cu mana de brate si se miscau nepermis de usor.

Am luat in considerare si Lemforder, ideea este ca as vrea sa fie ultima data cand le schimb cel putin pentru 1-2 ani.

 

Drept urmare, sa "risc" si sa cumpar acel kit de upgrade TRW perntru e90 care ar aduce si anumite beneficii (Front OEM M3 upper and lower control arms are a direct replacement for the stock arms on your 2006-2013 E90, E92, E93 non-M. The M3 arms give more negative camber and have stronger bushings and ball joints. These will improve handling, reduce understeer, and improve steering feel. OEM M3 control arms are made by TRW.) sau sa aleg dintre bmw oe, Lemforder sau alti producatori.

 

Masina in cauza este un bmw e90 din 2009.

 

Imi cer scuze ca am scris atat de mult dar am zis sa cuprind toate detaliile.

Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat la e90 pe fata bratele laterale si o data cu ele si bieletele antiruliu.

Am pus lemforder si dupa 2 luni au inceput sa-mi bata bieletele antiruliu si am luat meyle HD pe care le am de 2 ani si n-au nici o problema,

cu toate ca intamplarea a facut ca asta iarna sa sar si o bordura cu masina la viteza mica, dar impactul s-a simtit destul de urat.

Acum a trebuit sa schimb si bratele mari si am pus tot meyle HD pentru ca nu mai am incredere in lemforder si sunt foarte multumit de ele, sa vedem cat or sa tina.

Mi-e greu sa cred ca s-au stricat asa repede meyle hd la tine, cred ca mecanicul nu le-a montat cum trebuie.

Le-a strans pe canal cu masina coborata pe roti ?

Trebuie sa ai in vedere ca bratele de M3 sunt mai rigide si modifica geometria, o sa-ti toaceasca interiorul mai repede pentru ca au camberul mai mare

Edited by razzzzvan
Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat la e90 pe fata bratele laterale si o data cu ele si bieletele antiruliu.

Am pus lemforder si dupa 2 luni au inceput sa-mi bata bieletele antiruliu si am luat meyle HD pe care le am de 2 ani si n-au nici o problema,

cu toate ca intamplarea a facut ca asta iarna sa sar si o bordura cu masina la viteza mica, dar impactul s-a simtit destul de urat.

Acum a trebuit sa schimb si bratele mari si am pus tot meyle HD pentru ca nu mai am incredere in lemforder si sunt foarte multumit de ele, sa vedem cat or sa tina.

Mi-e greu sa cred ca s-au stricat asa repede meyle hd la tine, cred ca mecanicul nu le-a montat cum trebuie.

Le-a strans pe canal cu masina coborata pe roti ?

Trebuie sa ai in vedere ca bratele de M3 sunt mai rigide si modifica geometria, o sa-ti toaceasca interiorul mai repede pentru ca au camberul mai mare

 

Am auzit si citit lucruri bune despre Meyle HD, de aceea am si cumparat bratele respective.

Mecanicul care a montat bratele este un mecanic cu experienta, lucreaza doar la masini bmw, practic numai el a lucrat la masina mea din 2014 pana in prezent, imi este greu sa cred ca nu stie cum sa monteze corect niste brate.

 

M-am gandit si eu la partea cu tocitul mai pronuntat pe interiorul rotilor fata desi consider ca bratele de m3 ar aduce mai multe lucruri pozitive decat negative.

De un an de zile tot simt directia imprecisa desi au fost schimbate bara directie pe ambele parti, bielete antiruliu (tot Meyle HD), bucse bara stabilizatoare (am pus Powerflex negre) si acum o luna toate cele 4 brate fata Meyle HD insa masina tot imprecisa se simte.

Dupa schimbarea bratelor, directia a fost refacuta la Autosoft Militari cat si echilibrarea jantelor.

 

"De ce nu schimbi doar bucsele daca pivotii inca sunt buni ?"

Am luat si varianta asta in calcul, este mult mai ieftina decat schimbarea bratelor. Ce producator recomanzi, tot bucse Meyle HD sau altceva?

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca problema ta nu este de la brate, ci de la flansele de la amortizoare si/sau de la amortizoare

Eu inainte sa schimb amortizoarele si flansele aveam impresia ca botul masinii cumva pluteste pe un drum mai denivelat,

lucru asta nu se mai intampla dupa schimbarea flanselor si amortziarelor, acum o simt stabila si infipta pe directie

Nu au cum sa se duca bucsele intr-o luna, sa fim seriosi, totusi nu sunt chinezarii amarate oricat de proaste ar fi

Ar trebui sa iei in calcul si uzura rulmentilor, ar trebui sa pui ceasul comparator pe ei, si rulmentul iti poate da senzatia de directie imprecisa

sau mai e si varianta sa fie din caseta de directie daca ai uzura mare in ea

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca problema ta nu este de la brate, ci de la flansele de la amortizoare si/sau de la amortizoare

Eu inainte sa schimb amortizoarele si flansele aveam impresia ca botul masinii cumva pluteste pe un drum mai denivelat,

lucru asta nu se mai intampla dupa schimbarea flanselor si amortziarelor, acum o simt stabila si infipta pe directie

Nu au cum sa se duca bucsele intr-o luna, sa fim seriosi, totusi nu sunt chinezarii amarate oricat de proaste ar fi

Ar trebui sa iei in calcul si uzura rulmentilor, ar trebui sa pui ceasul comparator pe ei, si rulmentul iti poate da senzatia de directie imprecisa

sau mai e si varianta sa fie din caseta de directie daca ai uzura mare in ea

 

M-am gandit ca o sa zici de amortizoare.

Acum 8-10 luni am schimbat si amortizoare fata + spate + flanse, tampoane amortizor, protectie amortizor si celelalte piese adiacente + arcuri. Amortizoarele sunt Bilstein B4 varianta sport, flansele si celelalte piese adiacente sunt bmw oe si arcurile sunt eibach prokit.

Tot cam atunci, am schimbat si rulmentii fata + spate, cei din fata sunt FAG, cei de pe spate sunt bmw oe.

Caseta de directie este singurul lucru la care nu am umblat pana acum. Probabil o sa merg si pentru asta in service.

Edited by GeorgeKLT
Link to comment
Share on other sites

Atunci urca masina pe elevator, da-i scutu jos, desfa suruburile de la bratele mari de la bucse, scoatele bucsele din locasul de la puntea fata si inspecteaza bucsele cu atentie

si vezi daca au vreo crapatura ceva si baga si surubul pe gaura si forteaza-le putin cu mana si vezi cum sunt de moi

Este normal sa fie un pic moi, dar nici sa le poti misca tare cu mana

Daca ai schimbat tot ce ai zis nu prea exista alt vinovat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.