Jump to content

Exhaust gas temperature before diesel particulate filter


Recommended Posts

Salut.

 

Am si eu doua probleme la un F10 525 N57

 

La o scanare cu ISTA D am o valoare de -0.04 C la senzorul Exhaust gas temperature before diesel particulate filter

Nu imi dau seama sigur care este si as vrea sa va cer ajutor aici.

 

A doua este ca senzorul de exhaust gas differentian pressure variaza cu motorul oprit de la 0.00 hPa la 0,96 hPa si apoi la 1.96 hPa.

O face tot timpul. Se schimba valorile tot timpul. Senzorul a fost schimbat acum o luna cu unul original nou.

Ce poate fi?

 

 

Multumesc.

Edited by Injectoru'6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In fata DPF-ului, pe evacuare, pare sa existe un singur senzor de temperatura, cod OE 13627805606 (piesa 12 de aici https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FW31-EUR-02-2011-F10-BMW-525d&diagId=13_1283). Cel mai probabil, cere schimbare...

 

Al doilea senzor de care pomenesti, l-am schimbat si eu recent la al meu N47. Dar dupa aproximativ o luna, s-a decalibrat/defazat cu aproximativ 25-30 mbar. Daca zici ca presiunea variaza atat de mult la tine, ori e senzorul prost, ori poate fi furtunul crapat sau largit la capete si in felul asta sa nu se mentina o presiune constanta pe perioada esantionarilor facute de ISTA. De curiozitate, ai putea sa scoti complet furtunul care ajunge la senzor si sa vezi ce valori de presiune iti raporteaza ISTA. Poate te prinzi pe urma in ce directie sa o iei.

Link to comment
Share on other sites

M-am gândit ca este acela pentru temperatura. L-am masurat si arata 12.60 kohm. Seamana cu PT100 dar nu sunt sigur. Trebuie sa il scot sa vad ce fel de senzor este.Este chinuiala sa il scoti. Locul ingust, nu incape cheia si cred ca trebuie elevator sa il scoti pe sub masina

 

Pentru cel de presiune am scos furtunasul si mentine o valoare constanta. Cred ca furtunul este largit putin si trebuie schimbat. Problema este ca furtunul vine doar la metru si costa 240 ron. Eu am nevoie de 13 cm si as vrea sa caut sa iau cat este nevoie.

Edited by Injectoru'6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am demontat senzorul ala de temperatura inainte sa trimit DPF-ul la curatat. E adevarat ca am incercat sa il demontez cu DPF-ul pe pozitia lui dar nu mi-a iesit usor, asa ca l-am demontat abia dupa ce am dat jos filtrul. Probabil iese cu ceva chinuiala pentru ca e si aproape "sudat" de la temperaturile inalte de acolo.

 

Legat de furtunul ala, si eu l-am schimbat dar nu cu furtun "original". Sigur gasesti si tu ceva echivalent la orice magazin de piese auto de cartier. Important e sa aiba aceeasi grosime la interior. Eu cred ca am dat vreo 10-15 lei pe un metru de furtun.

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat cu senzorul. Nu este usor dar nici greu.Am pus vaselina grafitata pe filet pentru o desfacere mai usoara la nevoie. Sper sa nu fie!

 

A mai ramas furtunasul de la senzorul de presiune de la DPF. Ce fel de furtun ai cumparat? Acolo stiu ca se ridica foarte mult temperatura si trebuie ceva sa reziste.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
On 7/8/2019 at 7:39 PM, Injectoru'6 said:

Salut.

 

Am si eu doua probleme la un F10 525 N57

 

La o scanare cu ISTA D am o valoare de -0.04 C la senzorul Exhaust gas temperature before diesel particulate filter

Nu imi dau seama sigur care este si as vrea sa va cer ajutor aici.

 

A doua este ca senzorul de exhaust gas differentian pressure variaza cu motorul oprit de la 0.00 hPa la 0,96 hPa si apoi la 1.96 hPa.

O face tot timpul. Se schimba valorile tot timpul. Senzorul a fost schimbat acum o luna cu unul original nou.

Ce poate fi?

 

 

Multumesc.

Salut valoarea cu -0,04  ai rezolvat cu ea? De la ce senzor era??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.