Jump to content

BMW 320d X-drive si cutia de transfer


slefbb

Recommended Posts

Salut,

 

Am un bmw 320d x drive 2016.

Tot mai des aud de problema cutiei de transfer.

 

Masina a venit cu jante 16” anvelope 205/60, pe care le am pastrat pentru iarna.

 

Pentru vara, am luat modelul de M pe 19” si am mers pe dimensiunile standard, ce sunt specificate si pe stalpul masinii, respectiv GY eagle F1 225/40 si Pirelli Pzero Nero 255/35.

 

Anvelopele nu sunt de la acelasi producator si am citit ca nu ar fi in regula. Asa este?!

 

Poate aparea vreun fel de probleme la aceasta minunata cutie de transfer?

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Distantierele au vreun impact?

 

Ideea cu uzura nu prea face sens in mintea mea pentru ca e clar ca uzura la anvelopele spate e mai mare decat la cele fata si la un moment dat, uzura nu o sa mai fie egala. corect?

Edited by slefbb
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am un bmw 320d x drive 2016.

Tot mai des aud de problema cutiei de transfer.

 

Masina a venit cu jante 16” anvelope 205/60, pe care le am pastrat pentru iarna.

 

Pentru vara, am luat modelul de M pe 19” si am mers pe dimensiunile standard, ce sunt specificate si pe stalpul masinii, respectiv GY eagle F1 225/40 si Pirelli Pzero Nero 255/35.

 

Anvelopele nu sunt de la acelasi producator si am citit ca nu ar fi in regula. Asa este?!

 

Poate aparea vreun fel de probleme la aceasta minunata cutie de transfer?

 

Multumesc

am descris eu la mine pe topic o situatie si anvelopele erau noi , daca tu nu simti mici socuri care iti scapa neobservate cumva poti sa zici ca e ok , practic daca simte diferente cutia de transfer va merge tot timpul si in timp cedeaza . CAnd nu poate sa spuna nimeni , la fel de bine poate sa reziste cat e in posesia ta si sa nu ai nici o problema .

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am un bmw 320d x drive 2016.

Tot mai des aud de problema cutiei de transfer.

 

Masina a venit cu jante 16” anvelope 205/60, pe care le am pastrat pentru iarna.

 

Pentru vara, am luat modelul de M pe 19” si am mers pe dimensiunile standard, ce sunt specificate si pe stalpul masinii, respectiv GY eagle F1 225/40 si Pirelli Pzero Nero 255/35.

 

Anvelopele nu sunt de la acelasi producator si am citit ca nu ar fi in regula. Asa este?!

 

Poate aparea vreun fel de probleme la aceasta minunata cutie de transfer?

 

Multumesc

 

Aceiasi configuratia o am si eu si pot sa zic ca nu am patit nimic pana acum... Nu zice nicaieri ca ar trebui sa fie aceiasi marca pe toate puntile, atata timp cat tu pastrezi dimensiunea corecta impusa de producator... atat la jante cat si anvelope...

Link to comment
Share on other sites

Eu am mers aprox 25000 km si nu am simtit nimic. Dar fix inainte de a schimba rotile de iarna, cand luam curba si plecam de pe loc, simteam ca si cum ar intra putin dsc si ar patina. Am pus rotile de iarna si nu se mai simte.

 

Anvelopela de spate sunt mai uzate din ce am vazut decat cele de pe fatza..si poate de asta a inceput sa se simta asa.

 

Pe spate am distantiere de 12 mm. Dar le am de cand am luat jantele. Are vreo legatura? Sa pun si pe fatza sa pastrez et?

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Am pĂŁțit aceeași chestie cand am luat F01... știam de la e60 ca trebuie sa aibĂŁ aceeasi uzura ca si ala e xdrive dar nu m-am mai gandit ca trebuie sa fie același producĂŁtor ... am luat ĂŽntâi pt iarna pe fata Hankook , pe spate Goodyear ... având dimensiuni 275 pe spate si 245 pe fata am luat repede ce am gasit pe stock ... le-am tinut foarte putin mai erau doar vreo 3 sapt din iarna ... apoi a venit primĂŁvara sunam vrut sa renunț la cele de vara pe care le aveam pt ca erau runflat . Doar ca am luat la fel 2 cu 2 ... ce era pe stock ... Dunlop si Continental parca ... dupa vreo 2000 km am ĂŽnceput sa simt mici șocuri care in timp au devenit mai agresive . Nu m-am gândit deloc la cauciucuri , am schimbat uleiul in cutia de transfer + adaptĂŁri , pĂŁrea ca ĂŽși revenise dar a fost pt scurt timp . Iar a ĂŽnceput apoi . Am zis ca e incredibil sa pice cutia de transfer la 70.000 km la seria 7 ... nu mai știu cum mi am dat seama am fost pe la MHS pt revizie si am vazut ca au scris la observații - anvelope mĂŁrci diferite - ... si am ĂŽnceput sa ma interesez ... in final am luat altele si de vara si de iarna si instant cum le-am pus pe masina si-a revenit . Deci trebuie sa fie si aceeași marca la xdrive altfel Riști sa Strici cutia de transfer
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.