Jump to content

Zgomot rulment roata spate


Octav7890

Recommended Posts

Salut! Detin un Bmw F11 525d 218 M Sport. De ceva timp se auzea un uruit, fasait cel mai bine pe la 70-80 kmh. Am pus'o pe elevator si am mers cu ea in "gol" sunetul era de la rulmentul dreapta spate. Am 2 intrebari:

1. Mecanicul recomanda sa schimb doar un rulment. Eu as dori pe amandoi. Necesita sa i schimb pe amandoi?

2. Jantele sunt pe 18'. Au necesitat 60gr plumb pe una si cealalta 80gr fiind putin atinse, indoite pe interior. Nu se vede pe exterior. O janta putin indoita poate strica un rulment? Sau imi fac griji degeaba?

Mentionez ca si pe fata am +- 50gr plumb.

* Ce rulmenti sa pun FAG sau SKF? MULTUMESC!

Edited by Octav7890
Link to comment
Share on other sites

Salut. Eu iti recomand sa schimbi doar rulmentul defect, din experienta am procedat la fel si cealalta parte a mai rezistat inca 150k km! Eu iti recomand sa pui rulementi FAG, sunt foarte ok, putin sub pret de SKF!

 

Plumbul s-ar putea sa afecteze, nu stiu ce sa zic, dar este bine sa indrepti jantele deoarece iti vor distruge articulatiile si poate si prinderile pe caroserie daca bat tare si mergi multe mii de km asa!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pentru modelul meu FAG e un pic mai scump fata de SKF. FAG 280lei; SKF 240lei... Cred ca ii voi schimba pe amandoi sa fiu impacat sufleteste :))...

 

Salut, Fag sau Skf, am impresia ca sunt din acelasi grup, oricum, Skf am folosit in ultima vreme la role si au fost de toata pleazna, nu te zgarci la rulmenti, role, pompe apa, termostat, din experienta mea ĂŽți spun ca vei pierde mai mult cu aftermarket. Ia pe original de la un dealer serios si stai linistit. Este totusi o masina performanta, in momentul in care bagi piese aiurea o transformi intr-o caruța. Si eu am acelasi model, si mai am un E39 520d in care tot schimb pompe aftermarket odata la un an jumate sau doi ani.

 

Bafta.

Edited by Ali
Link to comment
Share on other sites

La reprezentanta bavaria un rulment fara verificare inainte de al schimba era pretul 500lei rulmentul si 600 lei manopera si 4 suruburi si o piulita 100lei. Am fost la service am dat comanda ptr 2 rulmenti FAG 310LEI bucata si au venit cu suruburile si piulita aferenta. (Din cate am inteles tot FAG se ocupa si de cei originali BMW.)Din pacate planetara era blocata si a trebuit data jos si am ales sa schimb decat unu', pentru a nu umbla la celalat care nu avea problema si cine stie...sa ma trezesc cu alte probleme���� Acum masina ruleaza impecabil si fara zgomot de fundal. Pret final cu piesa achizitionata din service 310lei rulment + manopera 150lei.

Multumesc pentru sfaturi!

Edited by Octav7890
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La reprezentanta bavaria un rulment fara verificare inainte de al schimba era pretul 500lei rulmentul si 600 lei manopera si 4 suruburi si o piulita 100lei. Am fost la service am dat comanda ptr 2 rulmenti FAG 310LEI bucata si au venit cu suruburile si piulita aferenta. (Din cate am inteles tot FAG se ocupa si de cei originali BMW.)Din pacate planetara era blocata si a trebuit data jos si am ales sa schimb decat unu', pentru a nu umbla la celalat care nu avea problema si cine stie...sa ma trezesc cu alte probleme���� Acum masina ruleaza impecabil si fara zgomot de fundal. Pret final cu piesa achizitionata din service 310lei rulment + manopera 150lei.

Multumesc pentru sfaturi!

 

Salut, foarte bine ca ai rezolvat problema, cand spuneam dealer, ma refeream la o firma de piese auto mare care poate sa aduca reperul pe original. Eu am primit deviz pentru revizie de la Bavaria TM , a fost 2200 euro, am luat piesele pe original si am iesit la un sfert, acum , ce sa zic, fiecare pune in masina lui ceea ce crede si ce ĂŽl lasa buzunarul. Modelul nostru e greu, are 2 tone, nu prea merge sa bagi la trenul de rulare rulmenti si discuri sau alte componente ieftinute. De exemplu, daca la manual scrie ca trebuie sa schimbi suruburile care tin etrierul la fiecare schimb de discuri, banuiesc ca au ei un motiv pentru care recomanda acest lucru, chiar daca un surub pe original este 25 ron. Spun asta, nu ca sa fac reclama la vanzari, ci ca angajat al unei companii automotive, vad de 7 ani incoace modul in care se misca tot ce tine de calitate versus cantitate si impactul acestor masuri asupra preturilor si fiabilitatii autoturismelor.

Drumuri bune!

Link to comment
Share on other sites

Salut, foarte bine ca ai rezolvat problema, cand spuneam dealer, ma refeream la o firma de piese auto mare care poate sa aduca reperul pe original. Eu am primit deviz pentru revizie de la Bavaria TM , a fost 2200 euro, am luat piesele pe original si am iesit la un sfert, acum , ce sa zic, fiecare pune in masina lui ceea ce crede si ce îl lasa buzunarul. Modelul nostru e greu, are 2 tone, nu prea merge sa bagi la trenul de rulare rulmenti si discuri sau alte componente ieftinute. De exemplu, daca la manual scrie ca trebuie sa schimbi suruburile care tin etrierul la fiecare schimb de discuri, banuiesc ca au ei un motiv pentru care recomanda acest lucru, chiar daca un surub pe original este 25 ron. Spun asta, nu ca sa fac reclama la vanzari, ci ca angajat al unei companii automotive, vad de 7 ani incoace modul in care se misca tot ce tine de calitate versus cantitate si impactul acestor masuri asupra preturilor si fiabilitatii autoturismelor.

Drumuri bune!

 

De acord cu tine! Nu poti pune orice piesa dar nu sunt de acord sa platesc in plus pentru o piesa care nu merita pretul respectiv :D. De exemplu aveam o perna de aer care se lasa mereu aveam de ales intre originala 1500lei cu riscul de a intampina din nou probleme cat de curand sau Arnott cu cauciuc Continental 3 straturi la 900lei bucata si calitate mult peste BMW. Am schimbat pereche la pretul de 1800lei :). (200lei manopera)

Edited by Octav7890
Link to comment
Share on other sites

Ali si eu lucrez in branșa si ĂŽntr-adevĂŁr calitatea OE nu o are nici o piesa aftermarket ĂŽnsĂŁ uneori nu se justifica, de cele mai multe ori, de multe ori sunt producĂŁtori aproape la fel de buni ca si OE ( lemforder de ex). Uneori unele piese sunt de 3-4 ori mai scumpe decât cele aftermarket cotate mai scump si mai bune, daca stai sa te gândești in 10 ani mai bine schimbi piesa aia de 2 ori decât sa stai doar cu cea originala, unde sunt diferențe mici recunosc ar trebui pus original.

 

Chiar si OE picĂŁ dupĂŁ 2-3 ani .. mai rar ĂŽnsĂŁ se poate. Am pus acum 4 ani fulie corteco cu 450 lei, pare sa mai ducĂŁ cel puțin inca atât, de ce sa fi dat 1200-1500 lei pe una OE?

 

Am dat vreo 1200 lei parca pe racord flexibil pe OE si am regretat, mai bine luam pe BOSAL la 100 lei, pana la 1200 lei ĂŽl schimbam o data pe an si era tot timpul nou, dar si ala te tine câțiva ani fĂŁrĂŁ probleme, dar asa ca idee.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.