Jump to content

Reconditionare totala e36 compact


sentinel

Recommended Posts

Buna tuturor,sunt membru aici pe site de 10 ani si asa incepe povestea mea.Dupa ce am renuntat la vechiul e39 2.5 diesel,am trecut la modelul sport e36 compact.Am achizitionat masina din germania unde acolo am demontat-o complet si s-a vopsit caroseria + antifonata,sudata,facuta ca noua,acasa am inceput montarea pieselor,aici avem ceva probleme deoarece nu am dat eu tot jos de pe ea,masina a fost cu motor de 2.8i pe ea,motorul s-a dat intre timp,acum am montat un motor de 1.8is cumparat de la cineva,din pacate dupa montare,am schimbat,ulei,filtre,antigel,lichid servo,frana,etc si motorul are o bataie,o sa urc un video si ceva poze cand am acces la laptop.Acum a daca are cineva un interior impecabil as cumpara,deocamdata lucrez sofer si greu am timp dupa o luna sau 2 cand vin acasa sa ma ocup singur de ea.S-a montat punte fata + spate,grup,amortizoare sport,motor.Binenteles am un ajutor 🤣🤣🤣 Edited by sentinel
Link to comment
Share on other sites

Poze

 

Buna tuturor,sunt membru aici pe site de 10 ani si asa incepe povestea mea.Dupa ce am renuntat la vechiul e39 2.5 diesel,am trecut la modelul sport e36 compact.Am achizitionat masina din germania unde acolo am demontat-o complet si s-a vopsit caroseria + antifonata,sudata,facuta ca noua,acasa am inceput montarea pieselor,aici avem ceva probleme deoarece nu am dat eu tot jos de pe ea,masina a fost cu motor de 2.8i pe ea,motorul s-a dat intre timp,acum am montat un motor de 1.8is cumparat de la cineva,din pacate dupa montare,am schimbat,ulei,filtre,antigel,lichid servo,frana,etc si motorul are o bataie,o sa urc un video si ceva poze cand am acces la laptop.Acum a daca are cineva un interior impecabil as cumpara,deocamdata lucrez sofer si greu am timp dupa o luna sau 2 cand vin acasa sa ma ocup singur de ea.S-a montat punte fata + spate,grup,amortizoare sport,motor.Binenteles am un ajutor 🤣🤣🤣

 

Buna tuturor,sunt membru aici pe site de 10 ani si asa incepe povestea mea.Dupa ce am renuntat la vechiul e39 2.5 diesel,am trecut la modelul sport e36 compact.Am achizitionat masina din germania unde acolo am demontat-o complet si s-a vopsit caroseria + antifonata,sudata,facuta ca noua,acasa am inceput montarea pieselor,aici avem ceva probleme deoarece nu am dat eu tot jos de pe ea,masina a fost cu motor de 2.8i pe ea,motorul s-a dat intre timp,acum am montat un motor de 1.8is cumparat de la cineva,din pacate dupa montare,am schimbat,ulei,filtre,antigel,lichid servo,frana,etc si motorul are o bataie,o sa urc un video si ceva poze cand am acces la laptop.Acum a daca are cineva un interior impecabil as cumpara,deocamdata lucrez sofer si greu am timp dupa o luna sau 2 cand vin acasa sa ma ocup singur de ea.S-a montat punte fata + spate,grup,amortizoare sport,motor.Binenteles am un ajutor 🤣🤣🤣

post-48437-0-84986600-1599096149_thumb.jpg

post-48437-0-14646000-1599096172_thumb.jpg

post-48437-0-63306700-1599096196_thumb.jpg

post-48437-0-45368600-1599096464_thumb.jpg

post-48437-0-81399100-1599096481_thumb.jpg

post-48437-0-52341500-1599096569_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Felicitari pt proiect, rar vezi, de obicei vezi retrofituri.

 

Cam greu sa gasesti pt ca au ceva vechime, am avut compact e36 in 2008 foarte multumit de el 😊

 

Mai bine cauti sa iei o masina cu totul dar cu 2.8 pe ea, cred ca ai mai multe sanse asa.

 

M44 e totusi cam mititel si zici ca are probleme.

 

Il duci lejer in 230-240 cai daca nu iti ajung 193.

 

Tapiseria daca ai noroc o gasesti in stare acceptabila ori iti faci plafonul la cineva in atelier, acolo sunt probleme pt ca se desprinde cu timpul stofa de burete si „atarna“.

Link to comment
Share on other sites

Salut,masina este dupa vopsire,a fost un albastru ,exact cum se vede posibil sub presul de sub ea,daca apare in vreo poza.Acuma e murdara si prafuita cum am adus-o pe slep si depozitat-o in garaj,doar porbagajul l-am terminat complet.

 

In legatura cu video-ul nu stiu cum pot sa il pun aici sa va da-ti cu parerea ce ar bate exact.

As pune 2.8 pe el da ma rupe impozitul si taxele,vreau sa o fac si sa circul cu ea doar 2-3 luni vara ocazional cu ea,ce motor recomanzi daca as merge pe 2.0 sau mai bine las 1.8 is ca are aceasi cp sau mai multi.Chestia e ca e fara cip si imobilizator,am anulat tot si dupa ce am facut ecu sa mearga asa,cand am pus sus motorul,bate :( as vrea ceva de genul sa iasa masina

post-48437-0-80849000-1599143212_thumb.jpg

Edited by sentinel
Link to comment
Share on other sites

As pune 2.8 pe el da ma rupe impozitul si taxele,vreau sa o fac si sa circul cu ea doar 2-3 luni vara ocazional cu ea,ce motor recomanzi daca as merge pe 2.0 sau mai bine las 1.8 is ca are aceasi cp sau mai multi.Chestia e ca e fara cip si imobilizator,am anulat tot si dupa ce am facut ecu sa mearga asa,cand am pus sus motorul,bate :( as vrea ceva de genul sa iasa masina

Pai am zis si eu 2.8 ca e top, mai ales ca preturile sunt foarte mici la M50 si M52.

 

In ideea ca ce ai pe ea bate, pune altceva.Dpmdv nu se merita sa repari, iti trebuie timp si tu n ai.

 

Colegul @pyu are 2.8 daca nu ma insel tot pe pisica.

 

Pune 2.5, dar daca zici de impozit tot la 2.0 ajungi sau is.

 

Bucura te de ea!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am 2.8 dublu vanos momentan, dar urmeaza sa-l dau jos. Vreau sa pun un stroker 3.0, facut din bloc de 2.0 de non vanos - trecut 2.0 in acte, totul ieftin la el.

Nu sunt deloc multumit de dublu-vanosul pe care-l am. Imi mare rau ca am dat jos 2.5-ul pe care l-am avut, tragea demential.

Inca nu am inceput sa duc blocul la alezat, ma incurca F-ul cu niste chestii...

 

PS: arata bine masina.

Link to comment
Share on other sites

Vreau sa pun un stroker 3.0, facut din bloc de 2.0 de non vanos - trecut 2.0 in acte, totul ieftin la el.

Nu sunt deloc multumit de dublu-vanosul pe care-l am. Imi mare rau ca am dat jos 2.5-ul

Asta vroiam sa i sugerez si eu, colegul vrand sa circule corect si sa nu aiba batai de cap.

 

Si strokerul 3.0 la cat l ai duce ?

 

Aproximativ ...

Link to comment
Share on other sites

Asta vroiam sa i sugerez si eu, colegul vrand sa circule corect si sa nu aiba batai de cap.

 

Si strokerul 3.0 la cat l ai duce ?

 

Aproximativ ...

Sper ca undeva la 220cp. Cu axa de admisie de pe 3.0, iar pe evacuare vreau sa pun axa de admisie de 2.0 non vanos.

Si sper sa gasesc si o galerie de 2.5 non vanos la pret decent. Prin dezmembrari vad ca cer cate 200 euro doar pe admisia aia...

Link to comment
Share on other sites

Sper ca undeva la 220cp. Cu axa de admisie de pe 3.0, iar pe evacuare vreau sa pun axa de admisie de 2.0 non vanos.

Si sper sa gasesc si o galerie de 2.5 non vanos la pret decent. Prin dezmembrari vad ca cer cate 200 euro doar pe admisia aia...

Am citit acum si eu pe un site, alezaj de la 84 la 89.6 ziceau baietii.

 

Avantajul in afara de impozit si cai, ar fi cuplu in ture joase.

 

Prin 2009 am ramas placut impresionat dupa ce m a dat MAS cu masina.Stii ce zic ?

 

Motorul l a luat de la emu, nu stiu daca se mai ocupa .

 

La Msasha ai incercat ?

Link to comment
Share on other sites

Alezajul se face la 84mm, atat trebuie pentru pistoanele de 3.0. Blocul de 2.0 are 80mm.

Nu am incercat la Msasha... Mai are topic pe aici?

Oricum numai alezat + honuit blocul ajunge 2000-2500 lei. Daca fac un calcul, tot motorul cred ca ajunge vreo 2000 euro.

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.