Jump to content

Pierdere antigel și intrare ĂŽn capul pistonului


Recommended Posts

Salut!

Postez pentru prima data dar sper ca este ok. Dețin de 7 luni un bmw e90 320i benzina, 150cp și ĂŽn urma cu 3 sĂŁptĂŁmâni a ĂŽnceput sa disparĂŁ antigelul fĂŁrĂŁ urme de scurgeri.

Am tot completat și la ĂŽndemâna unui mecanic am schimbat termostatul deoarece fĂŁcea bule ĂŽn vasul de expansiune și sperând ca se va rezolva așa. La urmĂŁtoarea constatare se pare ca tot la fel fĂŁcea, țin sa precizez ca pierdea tot antigelul din vas la aproximativ 50 km fĂŁcuți.

Ulterior am folosit mașina doar puțin ĂŽn oraș și completând la nevoie, dar peste o sĂŁptĂŁmânĂŁ am observat ca am antigel ĂŽn capul primului piston și a ĂŽnceput sa dea cu fum alb dens.

Am luat decizia sa mĂŁ duc la un service autorizat din orașul meu. Aici bĂŁieții spun ca e vorba de _chiulasa_ sau garnitura. Desfac ei totul și vĂŁd garnitura, pĂŁrerea lor, BunĂŁ. Am fost cu _chiulasa_ la planeitate și au zis oamenii ca nici nu necesita, dupĂŁ ce au facut teste, dar nu și teste pentru fisuri. A rĂŁmas sa fac test de presiune pentru fisuri dar as lua deja alta pentru ca nu as ĂŽncerca sĂŁ o repar.

 

ĂntrebĂŁrile sunt urmatoarele:

- dacĂŁ era _chiulasa_ fisurata de la ĂŽnceput din cauza ca ĂŽmi baga presiune ĂŽn instalația de rĂŁcire, antigel in capul pistonului bĂŁnuiesc ca trebuia sa aparĂŁ din primele dați, nu dupĂŁ ce am tot utilizat-o ulterior, nu ?

- se poate sa fie totuși garnitura de _chiulasa_ afectata și cei de la service sa nu ĂŽși dea seama ? Antigel nu am ĂŽn baia de ulei și nici ulei ĂŽn vasul de expansiune.

-Se mai poate ĂŽntâmpla așa și din cauza altor chestii ? Nu m-as grĂŁbi sa schimb _chiulasa_.

Link to comment
Share on other sites

Face presiune ĂŽn instalație, furtunele se ĂŽntĂŁresc iar ĂŽn vasul de expansiune scoate bule. Asta a fost primul simptom ĂŽncĂŁ de la inceput, pierderea antigelului și presiune ĂŽn instalație. Ulterior dupĂŁ ceva timp și utilizare a ĂŽnceput și sa dea cu fum si sa bage antigel la piston
Link to comment
Share on other sites

Asta este urat ĂŽn cazul meu, bĂŁieții la service autorizat desfĂŁcut tot și au zis ca garnitura pare chiar prea ok, și mĂŁ intrebam facĂŁ nu cumva ar putea sa fie și altceva cauza, sau poate chiar ceva fin la garnitura de care sa nu ĂŽși dea seama

Am patit asa la un Renault .

4 insi nu am gasit nici cel mai mic semn ca e de vina garnitura. Nu era ciupita,fisurata,crapata ...etc ,nicaieri.

Era ca noua ! Concluzia mecanicilor a fost in unanimitate : chiulasa fisurata !

Am schimbat-o cu una noua ,pe raspunderea mea , si toata problema s-a rezolvat .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.