Jump to content

prebleme cu pornirea


Recommended Posts

  • 1 month later...
Logic ca e ceva legat de un senzor de temperatura.Toarna apa rece pe senzoru de temperatura de pe circuitul de racire si vezi ce se intampla.sau pune testerul si monitorizeaza valoarea raportata de senzorul asta .... daca fluctueaza aiurea cand e cald motoru inseamna ca e bulit. Motorina injectata cand motorul este cald este muuuult mai mica decat cand e rece. Cantitatea asta este comandata in functie de acel senzor.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

aceasi problema incepand de azi. am oprit la petrom-u de la izvor si cand am vrut sa o pornesc nimic. 4-5-6 chei si nimic. dupa 1 ora m-am intors ca am fost in zona la un tovaras si a pornit imediat. am plecat la o spalatorie si cand mi-a venit randu iar nu a pornit. acuma sunt acasa si ma intorc dupa ea in 30 min fiindca stiu sigur ca o sa porneasca la rece.

 

deci ar putea fi un senzor de temperatura sau pompa de sub scaun???

 

(eu am schimbat acum 1 sap pompa din rezervor dar pompa de sub scaun nu inca)

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

exact la fel facea si a mea. daca nu pornea pe loc, dupa 30min-o ora pornea. sau pornea daca ii dadeam curent de la alta masina. pompa de sub scaun nu apare ca defecta pe tester numai daca legi computerul chiar atunci cind nu porneste. cel mai bine ar fi sa pui o pompa de la o alta masina sa fi sigur. mai verifica daca nu trage aer pe vreun furtun( chiar daca nu se vad scurgeri de motorina) si sa fie bine strinse colierele, dar 90% ca e pompa.

 

aceasi problema incepand de azi. am oprit la petrom-u de la izvor si cand am vrut sa o pornesc nimic. 4-5-6 chei si nimic. dupa 1 ora m-am intors ca am fost in zona la un tovaras si a pornit imediat. am plecat la o spalatorie si cand mi-a venit randu iar nu a pornit. acuma sunt acasa si ma intorc dupa ea in 30 min fiindca stiu sigur ca o sa porneasca la rece.

 

deci ar putea fi un senzor de temperatura sau pompa de sub scaun???

 

(eu am schimbat acum 1 sap pompa din rezervor dar pompa de sub scaun nu inca)

287493[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

tot la cald nu pornea?

 

eu am avut problema cu aeru pe instalatie. initial am crezut ca am vre-un furtun neetans dar cand cam verificat instalatia am descoperit ca totu era ok mai putin pompa din rezervor. am schimat-o si totu a fost ok timp de 1 sap. ieri cand a inceput sa-mi faca problema primu gand a fost sa deschid capota sa vad daca mai am aer pe furtun. si nu aveam deloc. se pare ca e de la senzoru de la axa cu came.

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

la mine s-a rezolvat de la sine .. adica nu mai porneste deloc. am fost acum 1 ora si ceva la ea. poa sa fie orice .. un injector / pompa de sub scaun / pompa de inalta presiune .. bla bla bla

 

o fac indiferent cat costa si o vand

 

PS: imi iau benzina

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

la mine s-a rezolvat de la sine .. adica nu mai porneste deloc. am fost acum 1 ora si ceva la ea. poa sa fie orice .. un injector / pompa de sub scaun / pompa de inalta presiune .. bla bla bla

 

o fac indiferent cat costa si o vand

 

PS: imi iau benzina

287785[/snapback]

 

Mare dreptate ai, si eu m-am saturat de dieselurile moderne.costurile mult mai mari la un diesel pentru intretinere ,bataie de cap, nervi ca crapa turbine ,debitmetre,egr-uri,pompe de injectie pe capete, pompe de inalta presiune,injectoare PD etc etc , timp, speculatii la serviceuri si etc.

 

Imi iau 328i si ii trantesc gaz si ies si mai ieftin decat dieselul si nu ma lasa masina in drum.

Diesel imi iau decat camion sau diesel din 1990...

M-am saturat!

 

Totusi fii rabdator sa nu arunci prea multi bani pe reparatie.

Link to comment
Share on other sites

Mare dreptate ai, si eu m-am saturat de dieselurile moderne.costurile mult mai mari la un diesel pentru intretinere ,bataie de cap, nervi ca crapa turbine ,debitmetre,egr-uri,pompe de injectie pe capete, pompe de inalta presiune,injectoare PD etc etc , timp, speculatii la serviceuri si etc.

 

Imi iau 328i si ii trantesc gaz si ies si mai ieftin decat dieselul si nu ma lasa masina in drum.

Diesel imi iau decat camion sau diesel din 1990...

M-am saturat!

 

E pacat sa pui gaz pe bmw. Si eu am avut probleme cu masinile, mergeam cu canistra de benzina dupa mine, imi ziceam ca daca mai face figuri ii dau foc pe loc. Tocmai atunci nu se strica, poate de frica. E chestie de noroc. Uite de ex nevasta-mea are un nissan micra; persoana de la care am luat-o a purtat-o vreo 3 luni, consum de 14-15 la suta la motor de 1.2 benzina, se oprea in cele mai aglomerate intersectii si alte "maruntisuri". De doi ani de cind o am nevasta-mea se staraduieste din rasputeri sa o strice si nu a reusit, nu am schimbat la ea decit un furtun care a crapat asta vara, placutele de frina si cauciucurile. In rest absolut nimic. Si tipul cind mi-a vindut-o nu i-a facut nimic, la nevasta-mea consuma 6 in oras, nu a ramas niciodata in pana. Iar nevasta-mea nu stie exact de ce trebuie atitea ceasuri in bord, a invatat pina la urma la ce foloseste indicatorul de benzina.

Repar-o, vinde-o si incearca altceva. Dar nu pune gaz pe bmw, eu zic ca e pacat cind te urci in masina sa miroase a butelie.

Link to comment
Share on other sites

Am aflat ce are. Pompa de sub scaunul soferului si-a dat duhul. D-zeu sa o odihneasca in pace. Nici n-a fost vorba de tester, a venit mecanicu meu de incredere si si-a dat seama din 2 mutari. Nici n-a mai pus testeru pe ea. A scos furtunu din filtrul de motorina si i-am dat cheie si bineinteles ca nu a pompat nimic. As fi facut eu singur treaba asta dar acuma cred a stiti si voi cum e .. dieselu te lasa in strada pieton si acolo chiar nu ai cum sa faci diagnosticuri si nici chef.

 

Noroc ca e pe stoc la bavaria. Ma costa 8 mil distractia la nici o sap dupa ce am schimbat pompa din rezervor si la nici o luna jumate dupa ce am schimbat 2 injectoare. Asta e dieselu.. sincer incep sa regret 316-le pe care l-am avut. O masina de 7 ani vechime care suporta orice abuz si nu se plangea de nimic.

Link to comment
Share on other sites

Mare dreptate ai, si eu m-am saturat de dieselurile moderne.costurile mult mai mari la un diesel pentru intretinere ,bataie de cap, nervi ca crapa turbine ,debitmetre,egr-uri,pompe de injectie pe capete, pompe de inalta presiune,injectoare PD etc etc , timp, speculatii la serviceuri si etc.

 

Imi iau  328i si ii trantesc gaz si ies si mai ieftin decat dieselul si nu ma lasa masina in drum.

Diesel imi iau decat camion sau diesel din 1990...

M-am saturat!

 

E pacat sa pui gaz pe bmw. Si eu am avut probleme cu masinile, mergeam cu canistra de benzina dupa mine, imi ziceam ca daca mai face figuri ii dau foc pe loc. Tocmai atunci nu se strica, poate de frica. E chestie de noroc. Uite de ex nevasta-mea are un nissan micra; persoana de la care am luat-o a purtat-o vreo 3 luni, consum de 14-15 la suta la motor de 1.2 benzina, se oprea in cele mai aglomerate intersectii si alte "maruntisuri". De doi ani de cind o am nevasta-mea se staraduieste din rasputeri sa o strice si nu a reusit, nu am schimbat la ea decit un furtun care a crapat asta vara, placutele de frina si cauciucurile. In rest absolut nimic. Si tipul cind mi-a vindut-o nu i-a facut nimic, la nevasta-mea consuma 6 in oras, nu a ramas niciodata in pana. Iar nevasta-mea nu stie exact de ce trebuie atitea ceasuri in bord, a invatat pina la urma la ce foloseste indicatorul de benzina.

Repar-o, vinde-o si incearca altceva. Dar nu pune gaz pe bmw, eu zic ca e pacat cind te urci in masina sa miroase a butelie.

288003[/snapback]

 

GAZ?? :)

 

Nu ma deranjeaza consumu la benzinara. Si acuma incep sa fiu si mai convins ca banii pe care ii dai in plus inseamna confort ca ai o masina de incredere. La diesel se pare ca diferenta care o economisesti la consum o percutezi odata la o luna sau cam asa ceva pe cate o piesa de cateva sute de euro :blink:

Link to comment
Share on other sites

Am aflat ce are. Pompa de sub scaunul soferului si-a dat duhul. D-zeu sa o odihneasca in pace. Nici n-a fost vorba de tester, a venit mecanicu meu de incredere si si-a dat seama din 2 mutari. Nici n-a mai pus testeru pe ea. A scos furtunu din filtrul de motorina si i-am dat cheie si bineinteles ca nu a pompat nimic. As fi facut eu singur treaba asta dar acuma cred a stiti si voi cum e .. dieselu te lasa in strada pieton si acolo chiar nu ai cum sa faci diagnosticuri si nici chef.

 

Noroc ca e pe stoc la bavaria. Ma costa 8 mil distractia la nici o sap dupa ce am schimbat pompa din rezervor si la nici o luna jumate dupa ce am schimbat 2 injectoare. Asta e dieselu.. sincer incep sa regret 316-le pe care l-am avut. O masina de 7 ani vechime care suporta orice abuz si nu se plangea de nimic.

288019[/snapback]

 

Nu ma pricep prea bine, dar benzinarele nu au furtune de alimentare combustibil, pompe in rezervor sau sub scaun? Si apropo, daca un benzinar te lasa in strada pieton, il poti diagnostica fara aparatura specifica?

Link to comment
Share on other sites

bla bla bla .. la benzina exista presiune pe rampa? minunea asta de pompa dupa care plec eu acuma baga presiune mai mare decat la o benzinara deci e mai solicitata deci probabil din cauza asta crapa mai des. sa-i intreb pe inginerii de la pierburg in fine. what's you point? Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.