Jump to content

Ambreiaj sport SACHS


maciu1

Recommended Posts

Salut, am montat recent pe un E46 diesel, un kit de ambreiaj SACHS Performance constand din: volant dubla masa, disc, placa presiune, rulment. Montajul a decurs normal, fara probleme, totul fiind bolt on. Problema e ca, in momentul in care incep sa dau drumul pedalei de ambreiaj, dupa ce am bagat in viteza, vibreaza tot ansamblul transmisiei, destul de violent. In mers, nicio problema. Cu ambreiajul vechi, totul era OK, nicio vibratie. S-a mai intalnit cineva cu fenomenul asta? Multumesc pentru ajutor!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, volantul vechi era tot cu masa dubla.

Am schimbat ambreiajul pentru ca nu facea fata cuplului dezvoltat acum de motor, dupa cateva modificari.

Am asistat la inlocuire, operatie facuta de acelasi mecanic care mi-a montat si vechiul ambreiaj-stock

Daca nu era ceva bine pus, nu intra in viteza etc

 

Tocmai ce am vorbit cu o persoana ce modifica ambreiaje. Mi-a spus ca e normal sa faca asa, pina se rodeaza. 1000-2000 km...sper sa aibe dreptate

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, volantul vechi era tot cu masa dubla.

Am schimbat ambreiajul pentru ca nu facea fata cuplului dezvoltat acum de motor, dupa cateva modificari.

Am asistat la inlocuire, operatie facuta de acelasi mecanic care mi-a montat si vechiul ambreiaj-stock

Daca nu era ceva bine pus, nu intra in viteza etc

 

Tocmai ce am vorbit cu o persoana ce modifica ambreiaje. Mi-a spus ca e normal sa faca asa, pina se rodeaza. 1000-2000 km...sper sa aibe dreptate

 

Asta cu rodajul imi suna a vrajeala. Ar trebui sa iti mearga impecabil din prima. Eu doar ce mi-am inlocuit ambreiajul (tot cu masa dubla) si volanta in urma cu 2-3 luni si nu am intimpinat absolut nimic neplacut.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

Am schimbat ambreiajul pentru ca nu facea fata cuplului dezvoltat acum de motor, dupa cateva modificari.

Am asistat la inlocuire, operatie facuta de acelasi mecanic care mi-a montat si vechiul ambreiaj-stock

Daca nu era ceva bine pus, nu intra in viteza etc

 

Tocmai ce am vorbit cu o persoana ce modifica ambreiaje. Mi-a spus ca e normal sa faca asa, pina se rodeaza. 1000-2000 km...sper sa aibe dreptate

 

.nu facea fata cuplului nou ambreiajul cel vechi iar acum cel nou tremura.. cand ai facut cresterea de putere ti s-a recomandat schimbarea de ambreiaj sau e doar un experiment al tau?

 

Persoana care modifica ambreiaje probabil stie ce spune.. personal nu cred ca are ce sa se rodeze, dar eu nu modific ambreiaje!..

 

Sa ne spui aici daca ambreiajul schimbat s-a rodat in cei 2000 km..

 

Daca spuneai totul din primul post nu mai presupuneam ce am scris in prima postare aici!

 

PS.

Ca sa nu crezi ca lupti pentru o cauza pierduta, ci poate ca o crestere de putere trebuie analizata cu multa cu atentie... exita un topic (in care cred ca stiu ce spun), si cu ocazia aceasta, ..daca o sa fii nevoit sa vrei sa dai ambreiajul nou jos, sau sa il verifici, cum iti sugereaza WIN60, ...topicul meu poate te ajuta inainte de verifica starea ambreiajul nou pentru costul (eventual) al unei noi valva CDV, (daca o strici pe cea veche) poate ambreiajul tau se aseaza/cupleaza mai repede si mai din timp pe volant:

Topicul meu

 

Topic creat/inspirat fata de ambreiaje uzate, peste 100k km pe masina, stock.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru opiniile exprimate!

E a 2 a zi cu noul ambreiaj si vad ca incepe sa se imblanzeasca. Vibratiile violente la cuplarea treptei I si marsarier s-au domolit in proportie de 80%. Acum pot pleca cu masina prin aglomeratie.

 

Pentru cine e doritor, postez mai jos raspunsul primit aseara de la un specialist SACHS, la intrebarea mea daca sint normale vibratii violente la plecarea de pe loc.

 

Yes, it's quite normal - sorry for this.

 

But it's a racing clutch disk, and it's engineered to transmit the torque without issues, without

slipping.

 

This is why semimetallic, sintered material had been used. This has the highest friction coefficieny

value, and as result of this, you can feel this shattering when engaging.

 

At a racing clutch, the engineers try to make it as light as possible. In motorsports noise, vibrations

or shattering isn't so important as reliable providing of torque...

 

That is why we mostly recommend to use an organic material for a daily driver.

 

Unfortunately, the E46 330 D produces so much torque, that an organic disk would easily be overloaded.

 

That is why we only offer the Racing version...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

In motorsports noise, vibrations

or shattering isn't so important as reliable providing of torque...

 

In motorsport vibratiile si scuturarile nu sunt atat de importante prin comparatie cu fiabilitatea transmiterii puterii..

 

Asa ca, invata sa traiesti cu ele.

Tu ti-am facut masina de track si nu masina de strada/oras..

 

Asta e si concluzia topicului.

 

Apropo ..de ce ai facut topicul?? :) :)

Ca sa ne arati ce cuplu imens ai la E46 ala? :)

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Topicul a fost facut pentru a gasi niste raspunsuri obiective la comportamentul ambreiajului.

Cat despre "cuplul imens"...nu inteleg ironia. Ai gasit vreo valoare scrisa de mine sau o afirmatie in acest sens? Am spus doar ca ambreiajul stock nu face fata noilor conditii la care este supus. A, si mai e o singura referinta in textul primit de la specialistul SACHS-textul in engleza. Deci??

In fine, ca de obicei, pe forumuri, pierderea concentrarii asupra subiectului dezbatut duce la discutii puerile.

Asa ca, topicul se poate inchide.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Topicul a fost facut pentru a gasi niste raspunsuri obiective la comportamentul ambreiajului.

Cat despre "cuplul imens"...nu inteleg ironia. Ai gasit vreo valoare scrisa de mine sau o afirmatie in acest sens? Am spus doar ca ambreiajul stock nu face fata noilor conditii la care este supus. A, si mai e o singura referinta in textul primit de la specialistul SACHS-textul in engleza. Deci??

In fine, ca de obicei, pe forumuri, pierderea concentrarii asupra subiectului dezbatut duce la discutii puerile.

Asa ca, topicul se poate inchide.

Pe bune??

Dar ce ar fi trebuit sa spunem in urma bunei intentii a tale de a pune pe forum raspunsul lor definitiv fiind!?

 

Maama ce ofiscat esti.. dupa ce nu ai pus toate intrebarile celor care ti-au facut ce ti-au facut la masina..

 

Tu crezi ca aici gasesti ultra meseriasi care desfac toata ziua buna-ziua ambreiaje cu raspunsuri obiective???

 

 

Ne cerem scuze ca nu am avut raspusul potrivit in conformitate cu simptomul (ne)prezentat corect! Alta ironie.

Adica ai uitat sa spui la inceput ca ai marit puterea motorului.. de parca asta NU ar conta in intelegerea simptomului..

 

Cred ca interpretarea (traducerea) mea a ceea ce ti-au spus cei care ti-au recomandat ambreiajul respectiv a fost mai mult decat utila altora.

Tu probabil ai inteles, ceea ce e foarte bine.

 

Ignora ironia daca nu ti se potriveste.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.