Jump to content

Problema sau normalitate?


Recommended Posts

Salut, am un f25 la care au fost schimbate discurile si placutele+senzori pe fata acum 16.000 km si placute+senzori spate tot cam atunci.

Au fost resetati parametrii din navigatie si acum o saptamana arata ca fata mai are pana la schimb placute cam 17.000 si spatele cam 43.000 .

Dupa un drum de 1500 de km pe meleagurile patriei arata fata 2300 si spate 15.000.

 

Intrebare, desi stiu ca acele valori sunt aproximative si ca e in functie de condus, desi nu am un stil de condus sportiv, nu e cam ciudat ca dupa 1500 de km sa scada fata cu aproximativ 15.000 si spatele cu aproximativ 28.000?

E normal ca placutele sa tine 18.000-20.000 km la un stil de condus normal, fara franari bruste?

 

De mentionat ca placutele sunt bmw si masina merge cu auto hold pornit non-stop.

 

P.S Am cautat prin topicuri daca exista asa ceva si nu am gasit, daca s-a mai discutat aceast aspect rog sa-mi trimita un link cine poate si un moderator sa stearga acest topic.

 

Seara buna.

Link to comment
Share on other sites

A avut in coleg F25.

 

Schimba placute in disperare.

Cel mai putin l-a tinut setul spate cand era masina noua, 19.000km.

 

El le schimba pt ca asa spunea masina, insa niciodata nu s-a uitat la placute sa vada cum se prezinta. Cei de la Bavaria evident ca ii luau banii.

 

La F-uri toata lumea se plange ca senzorii sunt pesimisti, deci ar trebui sa dai rotile jos sa te uiti.

Edited by edit
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

salut,

 

Nici la mine senzorii nu indica bine. Verifica vizual. Masina mea (x3) a venit cu placute originale noi fata/spate. In 50 de mii de km palcutele fata s-au uzat la jumatate si pe spate sunt la al doilea set apropape consumat (am pus ATE dupa ce s-au tocit cele originale) . cumva franeaza mai mult spatele.

Link to comment
Share on other sites

A avut in coleg F25.

 

Schimba placute in disperare.

Cel mai putin l-a tinut setul spate cand era masina noua, 19.000km.

 

El le schimba pt ca asa spunea masina, insa niciodata nu s-a uitat la placute sa vada cum se prezinta. Cei de la Bavaria evident ca ii luau banii.

 

La F-uri toata lumea se plange ca senzorii sunt pesimisti, deci ar trebui sa dai rotile jos sa te uiti.

Eu am F25, si iti spun ca nu trebuie sa dai roata jos sa vezi cat de uzate sunt placutele,cred ca la nicio masina cu jante cu spite, este de ajuns sa pozitionezi masina intr-o lumina buna sau cu lanterna telefonului vezi foarte bine cat mai ai din materialul de pe placuta metalica, apropos de senzori, cand am schimbat ultima oara placutele pe fata am uitat sa comand si senzor, cel vechi fiind uzat imi dadea eroare neputand sa scap de eroarea din bord, pur si simplu am taiat frul si am pus in scurt firele care vin dinspre masina, treaba rezolvata nu mai am eroare ,senzor"nou", personal nu am nevoie de acel senzor, dar la urmatoarea interventie o sa il iau in considerare si o sa comand, nu costa mare lucru.Bafta

Edited by 318i-GPL
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La F-uri toata lumea se plange ca senzorii sunt pesimisti, deci ar trebui sa dai rotile jos sa te uiti.

As vrea sa vad si eu niste senzori pesimisti.. ;)

 

Pe de alta parte ignoranta posesorilor de masini fara habar in a se informa despre realitatea data de franele unei masini, chiar daca nu se baga ei insisi sa schimbe niste amarate de placute de frana.. macar sa stie/afle ca mai intai este atins senzorul si apoi dupa inca cateva sute de km e inca in regula sa mearga asa (chiar daca senzorul e atins..) si sa schimbe placutele complete uzate cand are mai mult timp.

 

Eu tot zic de E90, ca din aia am, dar chiar m-am uitat la alte alea in manualul de intretinere si scrie ca placutele sunt considerate uzate la 3mm grosime. Aveti idee cat mai ramane din senzor la 3mm grosime?? Foarte putin, daca nu cade din suportul lui.. :)

 

Dar, ce sa ii faci, tre' sa faca si fabricantul ceva bani din revizii.. senzori montati la 5-6mm de spatele placutei.. /pai nu?

 

Nu mai zic ca mi s-a intamplat la o dubita Mercedes sa nu am timp sa schimb placutele pe fata si m-am trezit fara material pe placute.. sa vezi ce zgomot face metalul din spate pe discuri cand calcam frana. Mi-era mila de discuri, pe care oricum trebuia sa le schimb din cauza asta desigur.. dar cel mai important e ca trebuia sa merg cu frana de motor si sa franez din 3 placute, adica pedala, doar in situatia de a oprire completa! A fost "distractiv"..

 

 

Morala; retine ca ce iti afiseaza in bordul ala e doar o estimare dupa niste factori... si ca realitatea este data de senzorii care (ok) o data atinsi NU inseamna deloc ca in 100 de km pierzi franarea la masina sau ca nu mai franeaza eficient.

NU.

E doar o avertizare ca acum e timpul ca sa schimbi placutele. Dar nu acolo unde e atins senzorul (sa umbli ca mine cu placute innportbagaj ;) ) ci mai poti merge sute bune de km!

Hai sa zicem ca poate trebuie sa mergi mai putin sportiv, cu toate ca nu se vor uza cu mult mai repede placutele uzate de atunci!

 

Sa zic asa fabricantul a vrut sa se asigure ca nu esti atat de ignorant fata de franele masinii, siguranta ... asta ca sa ii gasesc o scuza si lui/lor..

 

Sunt sigur ca 75% din cei care incearca sa inteleaga ce spun mai sus nu vor intelege, pentru ca nu au experienta, sau nu ii intereseaza.. si de aceea va ploua cu minusuri! ;)

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.