Jump to content

Creste apa in vasul de expansiune cu motorul rece x3 e83 m47


orhean

Recommended Posts

Salutăm pe toată lumea, am si eu o problema cred, nu stiu exact, azi dimineața imi verific uleiul si antigelul , la ulei totul bine, la antigel, vad ca era prea mult, peste maxim, nu stiam ce sa fac , am "pompat de furtunul ala din stanga, zic poate se duce pe instalatie, dar nimic, pornesc masina, ( motorul rece prima pornire) nu trec 3 secunde si imi urca apa sus ,nu am pus busonul ca am vrut sa vad ce se intampla , am luat cu o seringa de acolo cat era in plus , pana o ajuns intre maxim si minim. De la ce sa fie? Ca ulei nu are in antigel este curat.

Vă rog un sfat sunt incepator! Motor m47 150 de cai 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, orhean said:

Salutăm pe toată lumea, am si eu o problema cred, nu stiu exact, azi dimineața imi verific uleiul si antigelul , la ulei totul bine, la antigel, vad ca era prea mult, peste maxim, nu stiam ce sa fac , am "pompat de furtunul ala din stanga, zic poate se duce pe instalatie, dar nimic, pornesc masina, ( motorul rece prima pornire) nu trec 3 secunde si imi urca apa sus ,nu am pus busonul ca am vrut sa vad ce se intampla , am luat cu o seringa de acolo cat era in plus , pana o ajuns intre maxim si minim. De la ce sa fie? Ca ulei nu are in antigel este curat.

Vă rog un sfat sunt incepator! Motor m47 150 de cai 

Daca motorul are pompa electrica probabil nu functioneaza la rece iar antigelul nu este antrenat de ea.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bimmer90f30 said:

Daca motorul are pompa electrica probabil nu functioneaza la rece iar antigelul nu este antrenat de ea.

nu este antrenata electric, este pe curea, pe furtunasul ala mic de sus care intra in vasul de expansiune(supra plin cred ca asa se numeste, da antigel)

Link to comment
Share on other sites

Si daca pui capacul si il strangi asa cun iti arata sagetile alea ce se intampla? Mai creste nivelul antigelului.

Daca nu mai creste cu, busonul pus, las-o asa ca merge cum trebuie. 

Eu in peste zece ani nu am testat ce testezi tu si nu am avut probleme niciodata cu antigelul, nivelul sau altceva; pompa tot pe curea - schimbata doar preventiv pe la 300k km..

Schimba antigelul cu unul de la dealer si diluat cu apa distilata la fiecare 2-3 ani si nu o sa ai probleme. Il schimbi scotand cat mai mult golind si radiatorul..

Busonul radiatorului e intre intercooler si radiator, sub radiatorul de antigel.

Succes si drumuri responsabile.

 

Ps. Si ce zice NCU e de considerat. Fa o aerisire ca la carte. Mergi la mecanic daca nu te pricepi.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, bimmer90f30 said:

Si daca pui capacul si il strangi asa cun iti arata sagetile alea ce se intampla? Mai creste nivelul antigelului.

Daca nu mai creste cu, busonul pus, las-o asa ca merge cum trebuie. 

Eu in peste zece ani nu am testat ce testezi tu si nu am avut probleme niciodata cu antigelul, nivelul sau altceva; pompa tot pe curea - schimbata doar preventiv pe la 300k km..

Schimba antigelul cu unul de la dealer si diluat cu apa distilata la fiecare 2-3 ani si nu o sa ai probleme. Il schimbi scotand cat mai mult golind si radiatorul..

Busonul radiatorului e intre intercooler si radiator, sub radiatorul de antigel.

Succes si drumuri responsabile.

 

Ps. Si ce zice NCU e de considerat. Fa o aerisire ca la carte. Mergi la mecanic daca nu te pricepi.

Mersii, am sa fac 

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, bimmer90f30 said:

Si daca pui capacul si il strangi asa cun iti arata sagetile alea ce se intampla? Mai creste nivelul antigelului.

Daca nu mai creste cu, busonul pus, las-o asa ca merge cum trebuie. 

Eu in peste zece ani nu am testat ce testezi tu si nu am avut probleme niciodata cu antigelul, nivelul sau altceva; pompa tot pe curea - schimbata doar preventiv pe la 300k km..

Schimba antigelul cu unul de la dealer si diluat cu apa distilata la fiecare 2-3 ani si nu o sa ai probleme. Il schimbi scotand cat mai mult golind si radiatorul..

Busonul radiatorului e intre intercooler si radiator, sub radiatorul de antigel.

Succes si drumuri responsabile.

 

Ps. Si ce zice NCU e de considerat. Fa o aerisire ca la carte. Mergi la mecanic daca nu te pricepi.

astazi am vazut ca imi face o spuma alba ca laptele in vasul de expansiune

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, orhean said:

astazi am vazut ca imi face o spuma alba ca laptele in vasul de expansiune

Atunci uleiul scapa in antigel si asta nu e bine. 

Garnitura de la termoflot sau garnitura chiulasei cu blocul motor nu mai etanseaza.

Cred ca e garnitura chiulasei daca uleiul este in antigel pentru ca presiunea uleiului e mai mare in zona termoflotului si antigel in ulei cand presiunea antigelului e mai mare decat a uleiului in partea de sus spre chiulasa. 

Sper sa nu ma insel, dar regula diferitelor presiuni se aplica..

Poate stiu altii si confirma sau infirma.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.