Jump to content

compresie E46 320d 136cp


Radu320d

Recommended Posts

Salut,

Am niste intrebari pt voi.

Am un E46 din 2000, 320 d 136 cai, si am avut niste probleme cu el, nu tragea calumea. Am fost la un test la Banat Car (Timisoara) si mi-au spus aia sa schimb niste piese (debitmetru, convertor presiune turbina si egr, filtru gaze carter si egr). Am schimbat toate astea plus i-am curatat turbina. Nu pot sa zic ca schimbarea m-a dat pe spate. Ce m-a dat pe spate azi a fost masina nou adusa a unui prieten (exact ca a mea) pe care am insistat sa o conduc. Vreau sa zic ca mi s-a ridicat parul ce bine trage masina asta, cum urca turometru la 5000 ture.... incredibil, nici nu se compara cu a mea.

Ce ziceti, sa ii verific compresia sau ce anume sa mai incerc sa schimb, si cat ar trebui sa fie valoarea compresiei ??

Edited by Radu320d
Link to comment
Share on other sites

. Ce m-a dat pe spate azi a fost masina nou adusa a unui prieten (exact ca a mea) pe care am insistat sa o conduc. Vreau sa zic ca mi s-a ridicat parul ce bine trage masina asta, cum urca turometru la 5000 ture.... incredibil, nici nu se compara cu a mea.

 

262359[/snapback]

 

Verifica si radiatorul 4 daca este curat.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...650&hg=13&fg=10

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am niste intrebari pt voi.

Am un E46 din 2000, 320 d 136 cai, si am avut niste probleme cu el, nu tragea calumea. Am fost la un test la Banat Car (Timisoara) si mi-au spus aia sa schimb niste piese (debitmetru, convertor presiune turbina si egr, filtru gaze carter si egr). Am schimbat toate astea plus i-am curatat turbina. Nu pot sa zic ca schimbarea m-a dat pe spate. Ce m-a dat pe spate azi a fost masina nou adusa a unui prieten (exact ca a mea) pe care am insistat sa o conduc. Vreau sa zic ca mi s-a ridicat parul ce bine trage masina asta, cum urca turometru la 5000 ture.... incredibil, nici nu se compara cu a mea.

Ce ziceti, sa ii verific compresia sau ce anume sa mai incerc sa schimb, si cat ar trebui sa fie valoarea compresiei ??

262359[/snapback]

 

Acolo e filtru de motorina ?

Cred ca trage greu aer sau il da afara greu, ca o simt asa cum da un pic rateuri. Si vorba aia i-am schimbat toate astea ce iti vin la prima idee.

Link to comment
Share on other sites

Pe bune daca nu ma ajuta nimeni nu mai stiu ce sa fac cu ea. Am intrebat in stanga si in dreapta si tot am schimbat. Daca nu mai am alte solutii O VAND SI GATA !!!
Link to comment
Share on other sites

Ai fost la Banat Car si ai schimbat o gramada de piese,de ce nu te duci inapoi daca tot nu merge  masina?

263153[/snapback]

 

Pentru ca m-au aburit aia, m-au pus sa iau si aia si aia... si tot degeaba. Trebe sa fie ceva la care nu m-am gandit pana acuma, nu stiu. As merge sa verific compresia sa stiu daca are rost sa ma mai agit sau nu. Cat ar trebui sa fie valoarea compresiei , sau in ce limite ?

Masina asta a colegului meu are 180000km si ma gandesc ca nu a mers asa traznet de la 0 km la 180000, trebe sa ii mai fi reparat/schimbat una-alta.

Imi trebe unu care ori s-a mai intalnit cu asa ceva sau unu care daca se urca in ea si ii da talpa sa simta ce nu merge bine

Link to comment
Share on other sites

Filtru motorina ai schimbat?

264318[/snapback]

Am schimbat asa :

- filtru aer, filtru motorina, ulei + filtru ulei

- filtru gaze carter, valva egr, regulator presiune (2 bucati)

- regulator de presiune EGR

- regulator presiune turbina

- debitmetru aer

- curatat turbina

 

Zicea cineva ca poate compresia in turbina nu e ok, dar ala care mi-a curatat-o zice ca turbina e ok, adica nu are joc axu ala. Si acum e si curata ca lacrima. Faza e ca astia de la reprezentanta din Timisoara (Banat Car) nu pot cica sa masoare turbina, doar sa o dea jos si sa vada daca merge. Ca merge o aud si eu.

Ar mai fi radiatorul ala din fata (sub radiatorul mare) care cica filtreaza aerul care e tras de turbina.

Link to comment
Share on other sites

prin radiatorul ala mic din fata filtrului de motorina ce trece? apa? nu lam curatzat nici eu niciodata ,crezi ca ar trebui sal curat? dar radiatorul ala mai mic din fata celui mare prin care ziceti ca trece aerul la turbina trebuie si ala curatat? cine stie sami raspunda? :blink:
Link to comment
Share on other sites

prin radiatorul ala mic din fata filtrului de motorina ce trece? apa? nu lam curatzat nici eu niciodata ,crezi ca ar trebui sal curat? dar radiatorul ala mai mic din fata celui mare prin care ziceti ca trece aerul la turbina trebuie si ala curatat? cine stie sami raspunda? :blink:

264819[/snapback]

 

Trece motorina,poate fi murdar pe exterior,sau infundat interior.

Intercooler-ul il poti curata dacas este cazul,desi nu cred sa fie de acolo problema.

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat asa :

- filtru aer, filtru motorina, ulei + filtru ulei

- filtru gaze carter, valva egr, regulator presiune (2 bucati)

            - regulator de presiune EGR 

            - regulator presiune turbina

- debitmetru aer

- curatat turbina

 

Zicea cineva ca poate compresia in turbina nu e ok, dar ala care mi-a curatat-o zice ca turbina e ok, adica nu are joc axu ala. Si acum e si curata ca lacrima. Faza e ca astia de la reprezentanta din Timisoara (Banat Car) nu pot cica sa masoare turbina, doar sa o dea jos si sa vada daca merge. Ca merge o aud si eu.

Ar mai fi radiatorul ala din fata (sub radiatorul mare) care cica filtreaza aerul care e tras de turbina.

264357[/snapback]

 

Problema rezolvata.

Se pare ca baietii de la Banat Car au intuit ceva (cu toate ca m-au pus sa schimb cam tot ce tine de acceleratie BMW) sau curatarea turbinei a contat.

Ce am facut... am pus inapoi debitmetrul care era pe masina inainte de schimbarile masive pe care le-am facut si masina merge impecabil. Explicatia e ca debitmetrul nou cumparat de defect :blink: . Bine ca am avut inspiratia sa incerc si asta, sincer sa fiu a fost o incercare disperata, dar pana la urma e bine ca s-a rezolvat.

Acuma sunt bucuros ca merge ca un BMW =, dar ma bate gandul sa ma duc cu debitmetru la magazin si sa le zic ca e defect. Dar cum le demonstrez ?

Link to comment
Share on other sites

Problema rezolvata.

Se pare ca baietii de la Banat Car au intuit ceva (cu toate ca m-au pus sa schimb cam tot ce tine de acceleratie BMW) sau curatarea turbinei a contat.

Ce am facut... am pus inapoi debitmetrul care era pe masina inainte de schimbarile masive pe care le-am facut si masina merge impecabil. Explicatia e ca debitmetrul nou cumparat de defect  :blink: . Bine ca am avut inspiratia sa incerc si asta, sincer sa fiu a fost o incercare disperata, dar pana la urma e bine ca s-a rezolvat.

Acuma sunt bucuros ca merge ca un BMW =, dar ma bate gandul sa ma duc cu debitmetru la magazin si sa le zic ca e defect. Dar cum le demonstrez ?

265553[/snapback]

 

te duci la un service rar sa constate ca e defect.si le ceri o constatare scrisa. cu constatarea te duci la magazinul de unde l-ai cumparat si sunt obligati sa iti dea altul nou daca este inca in garantie si cred ca este

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.