Jump to content

Sfat Achizitie Seria 1 116d 2016-2018


akacrys

Recommended Posts

Intre timp, am gasit alta, cu mult mai putini km (32k), tot din 2019, si o culoare mai misto (albastru, fata de gri cum e cealalta despre care am vorbit mai sus).

E tot din flota Lidl, a fost cumparata de catre service-ul Augsburg si acum o vand ei. Conform RAROM si AUTODNA, acum 3 ani a avut o dauna de cca 4000-5000 lei la partea din spate (revopsita bara, inlocuit stopul si revospire aripa spate)

Second hand BMW Seria 1 - 20 111 EUR, 32 714 km, 2019 - autovit.ro

Am fost s-o vad azi, am facut si un test drive, masina merge ok, dar am niste semne de intrebare:

- Desi toata intretinerea a fost efectuata la reprezentanta BMW, ultima revizie a fost facuta la 30k km de catre cei de la Augsburg la ei in service. Acum, nu stiu ce ulei or fi bagat, ce filtre etc, dar nu-mi inspira incredere

- Compartimentul motor arata jalnic (sub capota), cu f mult praf/mizerie de un strat f gros si niste pete in lateral in in zona aripilor/amortizoarelor, maronii care par a fi jeg imbibat cu ulei sau ceva umezeala. Probabil nu s-au stresat sa o pregateasca de vanzare, pentru ca daca ar fi curatat-o cu o solutie ceva, ar fi facut-o "brici".

- Rama de la usa spate dreapta este zgariata usor pe o suprafata de 30-40cm, pare a fi rezultatul unei frecari de un perete/alta masina sau ceva. Nu ar fi problema, ca se ia la polish, insa  m-a pus pe ganduri

- Desi are doar 32k km, are toate anvelopele schimbate cu unele DOT 21, Bridgestone Turanza, RFT dar fara stea (bmw approved). 

Edited by claudiu1892
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, claudiu1892 said:

- Desi toata intretinerea a fost efectuata la reprezentanta BMW, ultima revizie a fost facuta la 30k km de catre cei de la Augsburg la ei in service. Acum, nu stiu ce ulei or fi bagat, ce filtre etc, dar nu-mi inspira incredere

Nici la Bavaria nu bagă cine știe ce ulei. Intervalul de schimb contează mai mult decât uleiul folosit. Dacă-i schimbi uleiul la 10-15 mii de km (în funcție de regimul de utilizare) ar trebui să fii în regulă. Mai mult, dacă nu ai încredere în ce au făcut la Augsburg mai poți schimba tu uleiul o dată, preventiv. Nu este scump. Verifică și starea filtrelor cu ocazia asta.

1 hour ago, claudiu1892 said:

- Compartimentul motor arata jalnic (sub capota), cu f mult praf/mizerie de un strat f gros si niste pete in lateral in in zona aripilor/amortizoarelor, maronii care par a fi jeg imbibat cu ulei sau ceva umezeala. Probabil nu s-au stresat sa o pregateasca de vanzare, pentru ca daca ar fi curatat-o cu o solutie ceva, ar fi facut-o "brici".

- Rama de la usa spate dreapta este zgariata usor pe o suprafata de 30-40cm, pare a fi rezultatul unei frecari de un perete/alta masina sau ceva. Nu ar fi problema, ca se ia la polish, insa  m-a pus pe ganduri

Este mașină de flotă din câte înțeleg. Nu văd deci nicio problemă cu elementele astea.

1 hour ago, claudiu1892 said:

- Desi are doar 32k km, are toate anvelopele schimbate cu unele DOT 21, Bridgestone Turanza, RFT dar fara stea (bmw approved). 

De ce ar fi asta o problemă? Personal m-aș bucura de niște gume mai noi decât cele originale. Faptul că nu au stea nu cred că are nicio importanță la mașinile fără xDrive (poate greșesc).

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, claudiu1892 said:

Intre timp, am gasit alta, cu mult mai putini km (32k), tot din 2019, si o culoare mai misto (albastru, fata de gri cum e cealalta despre care am vorbit mai sus).

E tot din flota Lidl, a fost cumparata de catre service-ul Augsburg si acum o vand ei. Conform RAROM si AUTODNA, acum 3 ani a avut o dauna de cca 4000-5000 lei la partea din spate (revopsita bara, inlocuit stopul si revospire aripa spate)

Second hand BMW Seria 1 - 20 111 EUR, 32 714 km, 2019 - autovit.ro

Am fost s-o vad azi, am facut si un test drive, masina merge ok, dar am niste semne de intrebare:

- Desi toata intretinerea a fost efectuata la reprezentanta BMW, ultima revizie a fost facuta la 30k km de catre cei de la Augsburg la ei in service. Acum, nu stiu ce ulei or fi bagat, ce filtre etc, dar nu-mi inspira incredere

- Compartimentul motor arata jalnic (sub capota), cu f mult praf/mizerie de un strat f gros si niste pete in lateral in in zona aripilor/amortizoarelor, maronii care par a fi jeg imbibat cu ulei sau ceva umezeala. Probabil nu s-au stresat sa o pregateasca de vanzare, pentru ca daca ar fi curatat-o cu o solutie ceva, ar fi facut-o "brici".

- Rama de la usa spate dreapta este zgariata usor pe o suprafata de 30-40cm, pare a fi rezultatul unei frecari de un perete/alta masina sau ceva. Nu ar fi problema, ca se ia la polish, insa  m-a pus pe ganduri

- Desi are doar 32k km, are toate anvelopele schimbate cu unele DOT 21, Bridgestone Turanza, RFT dar fara stea (bmw approved). 

Te stresezi prea mult, daca e masina de flota la anvelope as zice ca le-au incurcat cumva cu altele oricum e irelevat, mizerie si ce zici tu din nou daca e masina de flota nu si-a batut nimeni capul sa o curete, iar cei de la Augsburg posibil sa nu se complice nici ei prea mult, ulei filtre cam orice ar pune nu cred ca e problema si Lubrifin daca pui tot tine 5k km .Dauna e 5000  e ok sa vezi daune de 150.000..  🙂 

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, ADRIAN HD said:

Eu sincer nu as da 20k pe 3 pistoane never.Poate fii si Bentley.Din poze nici interiorul nu pare f.ingrijit (stiu,masina flota)daca si pe la motor e tot un jeg ,nu stiu ce sa zic.Totusi la 20 k eu as avea niste pretentii.

Am mai negociat din pret. Dar culmea, si 20K e pret decent avand in vedere rulajul (32.000 km) si la ce exista pe piata acum. O Skoda Scala in 3 pistoane se vinde cu 17-18K, cu vreo 3 ani vechime

Cat despre 3 pistoane, de acord. Dar nu o iau pt mine, iar daca sotiei ii place, e alegerea ei. Eu ma asigur doar ca e ok dpdv tehnic/verificat istoric, daune etc. Nu o sa merg eu cu ea

Edited by claudiu1892
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, ADRIAN HD said:

Prețurile au luat-o razna, am vazut in De la vanzare pe la 19k urmatorul model, g-ul ,intradevar ,km mai multi dar masina destul de bine dotata,diesel,118 d.

Cam da, nu e cel mai bun moment sa-ti iei masina. Am cautat si in de, dar nu e o varietate f mare de oferte si preturile sunt f mari, iar urmatorul model (F40) cu M paket si cateva dotari de baza ajunge pe la 30K lejer + costuri de aducere.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, PzKpfW said:

Nici la Bavaria nu bagă cine știe ce ulei. Intervalul de schimb contează mai mult decât uleiul folosit. Dacă-i schimbi uleiul la 10-15 mii de km (în funcție de regimul de utilizare) ar trebui să fii în regulă. Mai mult, dacă nu ai încredere în ce au făcut la Augsburg mai poți schimba tu uleiul o dată, preventiv. Nu este scump. Verifică și starea filtrelor cu ocazia asta.

Daca o iau, o sa-i fac revizie completa, inclusiv bujii si filtru de aer, polen etc.

4 hours ago, PzKpfW said:

De ce ar fi asta o problemă? Personal m-aș bucura de niște gume mai noi decât cele originale. Faptul că nu au stea nu cred că are nicio importanță la mașinile fără xDrive (poate greșesc).

Corect. Dar trebuie sa ma asigur macar ca sunt dimensiunile corecte :))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.