Jump to content

Increased Emmisions E60 525D 2005


Recommended Posts

Salut băieți, îmi pare bine că există o comunitate de genul care să ne ajute cu unele probleme. Sunt nou in grup și as vrea sa va salut, dar totuși fără a ne întinde prea mult la vorba, am și eu următoarea problema:

De curând am achiziționat un bmw 525D e60, cutie automata, 270.000 km reali(raport carvertical si rar.ro) a fost la o persoana 14 ani in Teleorman, totul bun, totul in regula, am fost cu ea am verificat-o, majoritatea persoanelor au zis ca se afla intr-o stare foarte buna cutia și motorul, ceea ce contează cel mai mult pana la urma la o mașina de genul. Zilele astea am fost la mare, pe drum a fost totul ok, la dus s-a comportat super, Depășiri pe autostrada, chestii normale.

La întors, am stat in aglomerația la fetesti in aglomerație (cca 40 min aprox) și când am ieșit din aglomerație i am dat un kickdown ca deja îmi făcea cineva tailgating (era foarte supărat probabil de aglomerație) și brusc a apărut martorul asta cu increased emmisions. La câteva ore după ce am oprit mașina și pornit-o din nou, a dispărut, m-am bucurat, pentru mine a fost o ușurare pe moment. Ieri, am fost sa o spăl, și când am intrat in depășire, iar mi-a dat aceeași eroare. Țin sa precizez ca nu afectează in niciun fel mersul mașinii, doar îmi da aceasta eroare când ii dau kickdown. 

 

Aa, da, am uitat sa precizez. Când am luat-o am pus-o si pe un tester si îmi dădeau decât 4 chestii la ea (debitmetru, alternator, senzor baterie inteligent[nu am idee ce este] si încălzitor filtru combustibil). Mi s-a zis ca problema ar fii posibil de la debitmetru, dar m-am gândit ca v-ati întâlnit cu situația asta si puteți sa îmi dați un sfat.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, WIN60 said:

Debitmetru este cel care îți aprinde acel martor. 

 

Trebuie schimbat senzor baterie ibs și încălzitor f combustibil ( unele aveau și campanie de rechemare pe acesta din urma ).


 

 

Deci este cum a dat și pe tester și mi s-a mai zis să înțeleg. Cauza acel debitmetru?

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, WIN60 said:

Da, chiar dacă n ar fi ăla, prima data trebuie sa repari defectul respectiv ca sa vezi dacă mai apare martor in bord, dar are legătura martorul cu debitmetrul.

Am înțeles, pe ce firmă sa merg? Am auzit ca unii au pus de la Bosch. Păreri, sfaturi?

Link to comment
Share on other sites

Le anulează pentru ca exista riscul sa se rupă și decât sa cumpere galerie originala cu 3500-4000 lei prefera sa le anuleze, eu nu sunt contra. 
 

Poate sa fie și de la filtrul de particule, doar pe diagnoza se poate verifica cam care este starea lui aproximativ. 

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, WIN60 said:

Le anulează pentru ca exista riscul sa se rupă și decât sa cumpere galerie originala cu 3500-4000 lei prefera sa le anuleze, eu nu sunt contra. 
 

Poate sa fie și de la filtrul de particule, doar pe diagnoza se poate verifica cam care este starea lui aproximativ. 

Și care ar fii costurile aproximativ pentru a anula acele clapete? Trebuie sa fie DPF off sau merge și cu el activ?

Link to comment
Share on other sites

 Verifica totusi si furtunul de aer care intra in galeria de admisie pe partea stanga . Se intampla des sa faca o gaurica acolo care e aproape insesizabila , infunda dpf si de aici apare eroare de emisii crescute in bord ..

Link to comment
Share on other sites

On 7/8/2023 at 11:25 AM, Maxxone said:

 Verifica totusi si furtunul de aer care intra in galeria de admisie pe partea stanga . Se intampla des sa faca o gaurica acolo care e aproape insesizabila , infunda dpf si de aici apare eroare de emisii crescute in bord ..

O sa verific, din păcate nu a dispărut problema. Am înțeles ca trebuie sa schimb termostatele de la EGR și pompa de apa deoarece nu îmi urca apa la 90 grade (sta pe la 70-75 aproximativ) și nu începe filtru de particule regenerarea.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, WIN60 said:

Da, este posibil.. asta nu ne ai spus, pentru ca ți am fi spus și treaba asta. 
 

Prima data termostatele părerea mea. Pompa de apa cred ca este buna. 

Termostatul de la egr și termostatul de la pompa de apa, m-am exprimat greșit! 😅 aveți idee cât se poate circula cu mașina așa pana începe filtrul sa se înfunde? Și cum se procedează după ce rezolv problemele astea? Ies pe autostrada, la o viteza de 70km/h in a 3 a și ii dau regenerare forțată din tester? Sau cum ziceți ca e cel mai ok ca sa dispară odată check Engine ul ăla galben din bord ca ma înnebunește!!! 😂😂

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.