Jump to content

Tremurat până se încălzește


Recommended Posts

Apreciez concluzia ... Orice idee e bine venită.. partea proastă e că nu da nici o eroare...doar că partea ciudată e că atunci când tremură injectoarele își schimbă valorile aleatoriu.. ba 1 ba 4 ba 3 ba 6 ... Când se încălzește așa cum am specificat mai sus toate injectoarele revin la parametrii normali ... Aaa și partea tare e că nu face tot timpul.. doar uneori și doar la rece .. 

Link to comment
Share on other sites

Injectoarele nu se verifica la cald, nu se iau in seama la cald.

 

Faptul ca valorile de la injectoare sunt 1-4-3-6 atunci când tremura, îți indica clar ca e o problema la injectoare. 
 

Valorile injectoarelor se verifica din primele secunde ale pornirii la rece, nu au voie sa treacă de 1.0 sau -1.0 , doar la relanti, nu in mers sau accelerare. 
 

De asemenea valorile injectoarelor pot fi influențate de compresie motorului. 
 

Revin o cu un test asupra valorilor injectoarelor la prima pornire la rece dimineața, fa i un video de câteva minute. 
 

Faptul ca face doar uneori și doar la rece, încă o data ne confirma ca sunt injectoarele. 

Edited by WIN60
  • Thanks 1
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, WIN60 said:

Injectoarele nu se verifica la cald, nu se iau in seama la cald.

 

Faptul ca valorile de la injectoare sunt 1-4-3-6 atunci când tremura, îți indica clar ca e o problema la injectoare. 
 

Valorile injectoarelor se verifica din primele secunde ale pornirii la rece, nu au voie sa treacă de 1.0 sau -1.0 , doar la relanti, nu in mers sau accelerare. 
 

De asemenea valorile injectoarelor pot fi influențate de compresie motorului. 
 

Revin o cu un test asupra valorilor injectoarelor la prima pornire la rece dimineața, fa i un video de câteva minute. 
 

Faptul ca face doar uneori și doar la rece, încă o data ne confirma ca sunt injectoarele. 

Da are momente când o pornesc și nu face nimic ... Si după 5 minute de mers mă opresc la un semafor sa zic și o ia razna și valorile la injectoare se schimbă aleatoriu... Injectoarele au fost trimise la verificare și omul spunând că sunt ok ... O sa atașez o poza că valorile ce mi le-a trimis el ! Mulțumesc mult 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, e39xyx said:

Da are momente când o pornesc și nu face nimic ... Si după 5 minute de mers mă opresc la un semafor sa zic și o ia razna și valorile la injectoare se schimbă aleatoriu... Injectoarele au fost trimise la verificare și omul spunând că sunt ok ... O sa atașez o poza că valorile ce mi le-a trimis el ! Mulțumesc mult 

https://staging.streamable.com/vd7sch

Aici este la rece .. foarte puțin sesizabil.. dar tot tremura puțin ..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Verifica sa nu traga aer fals pe undeva.  Daca plesnitura sau fisura este mica, este posibil sa nu traga mereu aer fals pe acolo si sa dea simptomele care le descrii. Verifica amanuntit furtunele, de multe ori par ok, dar apar fisuri pe la coliere sau pe partea inferioara pe care nu le observi imediat.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Bucur said:

Verifica sa nu traga aer fals pe undeva.  Daca plesnitura sau fisura este mica, este posibil sa nu traga mereu aer fals pe acolo si sa dea simptomele care le descrii. Verifica amanuntit furtunele, de multe ori par ok, dar apar fisuri pe la coliere sau pe partea inferioara pe care nu le observi imediat.

Deci posibil sa fi avut si eu dreptate cu admisia?

Link to comment
Share on other sites

Quote
42 minutes ago, Romulus said:

Deci posibil sa fi avut si eu dreptate cu admisia?

 

Nu putem decat sa ne dam cu parerea , dar am invatat de la un mecanic adevarat ca intai trebuie sa elimini cauzele simple, lucruri pe care testerele nu le vad sau daca te iei dupa ele trebuie sa schimbi jumate de masina. 

Exemplu :

Masina la el la service pentru ca nu mergea AC (nu baga rece desi compresorul lucra si fusese incarcat cu freon ). Deoarece el era bagat  intr-un motor, roaga unul din baietii cu care lucreaza sa verifice el. Se uita omu,  pune testerul pe masina si da verdictul electroventilator AC dus, trebuie altu. Proprietarului deja ii cazuse fata. Intre timp pentru ca se eliberase vine si prietenul asta al meu mecanic, se uita si el, scoate mufa de la electroventilator , da doua fasuri de spray de contacte si baga mufa la loc. Ce sa vezi, electroventilatorul a pornit, AC functional.

Sper ca nu v-am plictisit cu povestioara mea, dar inainte de a schimba piese importante verificati lucruri simple (mufe, furtune, cablaje). Testerele nu vad decat ca o anumita piesa nu functioneaza sau nu functioneaza in parametrii, nu vad si de ce nu functioneaza. 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, e39xyx said:

Salut!

Ai incercat sa verifici suportii de motor?

Cumnatul meu are un seria 5 si avea aceleasi simptome, pana se incalzea putin vibra destul de tare motorul si se simtea deranjant si in masina. A schimbat suportii, la sfatul unui alt posesor de 530 si a disparut.

Am inteles ulterior ca au un sistem hidraulic si pana se incalzeste putin uleiul nu-si fac treaba asa cum trebuie. 

App, nu sunt mecanic si nici posesor dar caut de ceva timp un e39 in toate mintile si fara ciuning, cum a spus cineva intr-un video si ma documentez cu placere.

 

Link to comment
Share on other sites

 

Quote
8 minutes ago, e39xyx said:

M am gândit și la asta ... Dar de ce se schimbă valoarea la injectoare aleatoriu ?

 

Raportul stoichiometric

Pentru ca trage aer fals raportul stoicometric (raportul aer - combustiil ) este dereglat. Calculatorul sesizeaza modificari si comanda injectoarelor sa bage mai mult sau mai putin combustiil pentru a regla arderea, de aia se schimba valoarea la injectoare.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Bucur said:

 

Raportul stoichiometric

Pentru ca trage aer fals raportul stoicometric (raportul aer - combustiil ) este dereglat. Calculatorul sesizeaza modificari si comanda injectoarelor sa bage mai mult sau mai putin combustiil pentru a regla arderea, de aia se schimba valoarea la injectoare.

In concluzie sa incerc cu 2 tampoane ? 

3 minutes ago, e39xyx said:

In concluzie sa incerc cu 2 tampoane ? 

Furtune verificate... Vacuumuri la fel ... Nu pare nimic în neregula!

Link to comment
Share on other sites

Just now, Bucur said:

Debitmetru aer ?

Și el a fost schimbat... Regulatoarele de pe pompă și rampă .. pompa de sub prag .. alta instalație la injectoare... 

received_998573731212311.jpeg

received_2661564747340913.jpeg

2 minutes ago, e39xyx said:

Și el a fost schimbat... Regulatoarele de pe pompă și rampă .. pompa de sub prag .. alta instalație la injectoare... 

received_998573731212311.jpeg

received_2661564747340913.jpeg

Aici îs valorile de la injectoare... Omul zice că sunt bune .. da nu știu ce să zic ..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.