Jump to content

Bucur

Members
  • Posts

    76
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW X3 e83 2005

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Bucur's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/15)

  • One Year In Rare
  • Reacting Well Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

35

Reputation

  1. @srb_alex ce program folosesti pentru diagnoza baterie ?
  2. Nu ced ca are nimic. Motor stat. Scoate masina la o plimbare si dupa ce se incalzeste motorul dai talpa, tine-o cativa km in 3000 ture si vezi pe urma daca mai face. Pornitul si statul cu ea la relanti nu face bine. Poti verifica deasemeni sa nu fie volantul, desi nu prea cred.
  3. Verifica urmatoarele : - vezi sa fie esapamentul aliniat, uitate la spate la teava de esapament , daca vibreaza tare bagate sub masina ai aliniaza esalamentul, eventual schimba tampoane daca sunt duse. - In partea stanga cum te uiti la masina din fata (pe partea pasagerului) in compartimentul motor chiar in colt exista o bucsa mica care prinde aerisirea de la aerul conditionat de caroseria masinii, daca acea bucsa e dusa apar vibratii in caroserie in special in zona bordului - Verifica conductele de combustibil in zona jojei de ulei, pot atinge ge blocul motor si da vibratii Sper sa-ti fie de folos.
  4. Mai ai DPF pe masia ? Daca mai este, ai verificat sa nu fie colmatat total si practic evacuarea ta sa fie infundata ? Nu stiu exact cum mai vine la e60 dar incearca sa scoti sonda lambda dinainte de dpf si vezi daca sta pornita. Daca sta pornita ai dpf-ul infundat. La DPF parca sunt doi senzori verifica-i si pe astia sa nu fie dusi si sa transmita balarii la ecu.
  5. Nu mai bine la drum lung merg eu cu dizalu meu. Daca nu ma trece sa ma pis sau nu ma ia foamea pot sa fac si 900-1000 km fara oprire, fara planuri de incarcare sau alte dureri de cap ?
  6. Tata m-a invatat acum 35 de ani sa ma feresc de orice sofer conduce cu palaria in cap, sau mai rău cu cușma... In ala inghetase si sufletu. A mers fara caldura ca sa mai prinda 10km de autonomie.
  7. Aseara cand ma intorceam de la servici in plin camp se formase o coloana care se deplasa cu 40 km/h (in zona asta nimeni nu merge sub suta in mod normal). Coloana se formase in spatele unui Spring. Cand am reusit pana la urma sa ma inscriu sa-l depasesc ma uit la sofer si ce sa vezi ? Saracu avea un fes dala gros pe cap si ditamai geaca pe el . Asta e viitorul care ni-l vand astia ? Sa ma chinui sa ajung din punctul a in b, inghetat si vai de mine ? Eu zic pas elecricelor deocamdata, tehnologia nu este destul de coapta. Poate hibride dar electrice nu. Sa nu spuneti ca era Spring, ca vedem cu totii pe autostrada Tesle care se chinuie in siajul tirurilor cu 80-90km/h.
  8. Ai dreptate toti au scazut calitatea, cred ca o sa caut cea mai buna oferta de pret la producatorii consacrati pe articulatii. Daca tot le schimb repede macar fac ceva economie.
  9. Buna ziua. In perioada urmatoare trebuie sa schimb bratele la al meu x3. Ani de zile la toate masinile pe care le-am avut am mers pe Lemforder, insa in ultima perioada am vazut ca nivelul calitatii la ei a cam scazut (simtit anul trecut pe masina sotiei la care am schimbat articulatiile si dupa nici un an cam da semn de schimbare, auzit nemultumiri si la alti cunoscuti). Am vazut ca toate piesele lor vin din China si din auzite nici producator de prim montaj la BMW nu mai sunt. De Meyle HD ce parere aveti ? Ce alte marci recomandati ?
  10. Esti sigur ca nu "ti-au aranjat-o cei de la FRK" , cand au curatat-o ? Daca era fisurata inainte ar fi avut urme de ulei pe exterior unde era fisura (de la vaporii de ulei), vezi daca i-ti mai amintesti. Daca nu, ai dat de un mecanic cu mana grea, care a strans pana a plesnit, ca de, e greu sa strangi cu dinamometrica.
  11. Bucur

    BMW E46

    Cum am spus, daca masina este ok merita, daca gasesti si un 6 in linie ok merita si mai mult, ca orice masina sh, depinde cum a fost ingrijita.
  12. Bucur

    BMW E46

    De ce sa nu merite ? Daca motorul este in mintile lui si masina nu e atacata de rugina merita. Plus ca daca o ti 2-3 ani si o ingrijesti i-ti garantez ca la vanzare o sa iei pe ia mai mult decat dai acum.
  13. Stai cuminte si nu mai visa la prostii. Daca nu esti mecanic nu o sa reusesti niciodata, nu e vorba doar de motor, mai sunt si accesoriile, cutie de viteze, etc. Cauta direct un n52b30 in mintile lui, iar daca o sa-mi spui povestea cu taxe si impozite la 3.0 inseamna ca nu a-ti permiti o stfel de masina si nu are rost subiectul. Gandestete si la problemele legale care deriva din modificarea masinii.
  14. Benzinarele 6 in linie de la BMW sunt motoare foarte fiabile atat timp cat sunt intretinute. Sunt foarte sensibile la calitatea uleiului si intervalul la care se schimba. In mod normal consumul de ulei este dat in special de proasta intretinere a sistemului CCV si a pierderilor de vacum pe la furtune (totusi un consun le pana la 1l ulei intre schimburi poate fi considerat ok) . Dar in RO consumul de ulei apare din cauza "liniutelor si drft-urilor" la care sunt supuse masinile cu astfel de motoare. Oare nu te-ai intrebat de ce a schimbat garnitura de _chiulasa_ ? Nu te grabii, mai cauta si ai grija ca masinile cu astfel de motoare sunt omorate de "baieti" la liniute, drifturi si tuning facut in spatele blocului.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.