Jump to content

Problema cuplu citire dyno resoftare 325d 218hp


DragosPena

Recommended Posts

3 hours ago, DragosPena said:

Gata, am vb cu baiatul si sambata mai facem un test, revin cu update dupa . Multumesc mult de sugestii si info.

La multi ani tuturor si multa sanatate !

La multi ani mister si mult succes, sper ca asta sa fi fost problema si sa scapi!

In legatura cu intrebarea ta, cei de la Odorheiu fac treaba buna, sunt cam singurii pe care ii stiu sa faca curatarea de DPF asa cum trebuie. DPF AM nu e o varianta buna, mai degraba nou original sau poate SH original, dar eu zic ca nu se va ajunge acolo

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Am fost azi de dimineata, tin sa precizez ca dyno ul a fost facut tot la roata pe drum si de data asta nu a mai avut probleme de cuplu doar ca lui ii e putin frica ca injectoarele sa nu bage motorina in baie, saptamana viitoare ma duc iar ca isi calibreaza standul de dyno si vom incerca mai mult acum avand si limitarea drumului si vitezei( oricum i s a parut ciudat ca atunci am avut taierea de cuplu fara vreun mesaj pe navigatie )

de data asta am atins 444nm si 206hp, m a intrebat daca am schimbat filtrul epurator vreodata ( acesta nu l am mai schimbat) si suspecteaza ca si ala ar putea sa ne cauzeze probleme

 

Concluzia e ca nu s a facut nici azi, oricum sunt perseverent 🙂

 

f7a1f622-41e4-4c5f-b69a-6dc5a5903a5e.jpeg

Edited by DragosPena
Completare
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De asemenea mai am o intrebare, exhaust gas differential pressure este 2 la relantii, cu motorul oprit -4 si in sarcina urca , sunt corecte rezultatele e ok ? Am si poza mai jos cu valoarea cand ma intorsai cu masina de la dyno

db84ec56-640c-4223-8672-d8d19f26a6cc.jpeg

Link to comment
Share on other sites

DPF-ul e ft ok, nu iti mai face griji. Doar sa ai grija sa iesi mai des cu masina din oras sau sa mergi putin mai mult ca sa apuce sa isi faca regenerarile.

Dyno-ul acum arata ft bine, e in tolerante normale pt o masina cu 250k km, so be proud.

De unde acea teama cu injectoarele?

Link to comment
Share on other sites

Zicea ca nu a vazut cadere de genul a cuplului de la DPF . Oricum astept sa calibreze dyno ul si sambata viitoare sa incercam sa facem si softul sa verifice si ecu si daca e vreo versiune mai noua din ce am eu pe masina . 

Link to comment
Share on other sites

Am revenit cu update:

s au pastrat limitarile de presiune si temperatura astfel incat sa nu afectam turbo si compnonente so castigul este de la 410nm si 197hp la 229.7hp si 471nm

Eu unul sunt super miltumit, dyno ul acum a fost facut pe role si nu la roata astfel incat sa putem testa pe viteze mari.

cum suspectati si voi da dpf facea limitarea si am pastrat cum am zis mai sus inclusiv limp de la backpressure (limp ce nu il vede ista sau computer de bord dar se vede in caderea cuplului) eu unul sunt super multumit de cum se comporta masina, distractia a inceput la 10:30 si s a terminat la 14:00

efbac936-b0a6-4643-865f-17cec205f330.jpeg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Puterea măsurată pe role, de fapt este tot puterea la roata, asta înseamnă dyno, în fabrică se măsoară și se trece în talon puterea de la volanta, care este mai mare decât cea pe dyno/la roata. 
 

creșterea este ok, dar mi se pare mică în comparație cu un stage 1 la BMW care este de obicei de 40 cp aprox, fără să tragi deloc de el. 
Probabil motorul deja este puțin împins și de acolo limita asta. 
 

205 are stock teoretic?

 

De aia ar fi una din explicațiile pentru care standurile de dyno arată puteri mai mici decât ce scrie în talon. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Motorul pe carte are 218cp si 450nm

real a avut 196hp si 410nm

puterea ceruta de mine a fost 480nm si pana in 240(de unde aceste cifre? Pai pentru ca asa am pe sport display:)) ) . De putut mai mult se putea dar scadeam fiabilitatea plus ca se vedea ca dpf ul e destul de plin si face contrapresiune si ca am zis ca vreau ceva ‘soft’ pentru ca totusi sunt 250k km 

totusi vb de un n47 🙂 cat sa trag pe el si tunerul mi a zis ca sunt firme de promit 250hp sau chiar 270 ceea ce lui i se pare exagerat

Bonus am primit si calibrarea sport display sa arate o valoare mai aproape de realitate cuplu,cp

Edited by DragosPena
Link to comment
Share on other sites

De asemenea mai e o chestie dubioasa pe care suspectez Bavaria ca a facut o la fel ca si cu diesel gate.

Adica masina mea a beneficat de update soft cand a fost prostia cu egr si racitor si suspectez ca atunci a primit update la softul initial pus de ei de 201 sau 204hp declarati pe primele modele de 123d https://www.auto-data.net/en/bmw-1-series-coupe-e82-lci-facelift-2011-123d-204hp-automatic-20656 525d nfl, de ce zic asta. Baiatul avusase in trecut tot un 525d nfl si hartile erau identice acel model avand in carte 204hp declarati.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.