Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

Seria 3 320D F31 motor N47 pierde ulei


Recommended Posts

Salutare,de curand am trecut pragul de 200.000 de km si au aparut si primele probleme,masina a inceput sa piarda ulei.Am fost in Romania si la intoarcere,prin Ungaria,mi s-a aprins uleiul fiind nevoit sa bag un litru de ulei ,din ala ieftin la 40 de euro.Pana atunci masina nu pierdea un gram de uleui intre schimburile de ulei facute la 10.000 de km.

Am dus-o la reprezentanta in Germania (Autohaus Euler Mühlheim GmbH - Filiale Hainburg) si le-am spus sa imi faca schimbul de ulei si sa vada unde sunt pierderile si cat m-ar costa reparatiile.Ei au spus ca imi fac o oferta si ca totul ma va costa cam 300 si ceva de euro,eu am fost de acord,am lasat masina la ei si a doua zi am fost sa iau masina inapoi.Cand am ajuns sa iau masina inapoi factura a ajuns de la 300 si ceva de euro la 490 de euro iar cel ce mi-a facut facturarea mi-a spus ca masina este in perfecta stare de functionare ,ca nu pierde ulei si ca vechiul meu filtru de habitaclu este pe scaunul pasagerului ca ei pun numai filtre normale si pentru ca era in conditii decente daca vreau pot sa il pun inapoi pe cel cu carbon activ.

Pana aici toate bune si frumoase pana m-am decis sa ma uit cu un prieten, care are si el bmw cu acelas motor,si el trecand prin aceleasi probleme in trecut.Ridicam capota si ce sa vezi?!pierde ulei pe la capacul de la culbutori si pe la racitorul de ulei.

Acum dupa experienta avuta nu mai am incredere sa duc masina la reprezentanta aici si nici nu am drum in Romania pana la anul sa zic ca o duc acolo la cineva care se pricepe,iar aici nu stiu nici un service unde as putea sa o duc sa am incredere in ei,am mai dus masina la un alt service unde am fost iar complet dezamagit.

Intrebarea mea este,ar fi posibil sa fac eu schimbul de garnituri la capacul de la culbutori/capac _chiulasa_ si la racitorul de ulei acasa sau nu?si daca tot sunt acolo sa curat si galeria de admisie ca oricum ma gandesc ca trebuie data jos.Daca este posibil,ce piese mi-ar mai trebui eu am pus in cos toate aceste piese 

Kit garnitură capac chiulasă - Cod articol : 10072685 - Număr producător : 11128511814

Kit de etanșare racitor de ulei- Cod articol : 10083434 - Număr producător : 11428580682

Garnitura racitor de ulei- Cod articol : 10083388 - Număr producător : 11428516396

O-ring 1 (capac _chiulasa_ ) - Cod articol : 10072431 - Număr producător : 11127823944

O-ring 2 (capac _chiulasa_ ) - Cod articol : 10103130 - Număr producător : 13627796699

Garnitura admisie cu clapete - Cod articol : 10087019 - Număr producător : 11617812938

Garnitura de profil admisie 1 - Cod articol : 10087204 - Număr producător : 11618511917

Garnitura de profil admisie 2 - Cod articol : 10086971 - Număr producător : 11617801943

O-ring admisie - Cod articol : 10087211 - Număr producător : 11618512681

Sigiliu metalic admisie - Cod articol : 10087259 - Număr producător : 11618571005

Sau poate stie cineva un mecanic bun in zona Hanau/Frankfurt am Main si imi poate face o recomandare.

 

Edited by BeastFRX
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.