Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Localizare modul confort E61 525d


Cătălin Candidatu
Go to solution Solved by bimmer90f30,

Recommended Posts

Siguranta F59 trebuie sa fie de 5A. Poti sa te uiti si direct in panou ca ar trebui sa fie stanta cu F59.

Alimenteaza pinul 1 din conectorul cu 3 fire, nu 4. Nu ar trebui sa aiba 4 fire conectorul ala negru.  Daca are 4 raman numai 3 pentru ca masina ta e facuta dupa Martie 2007.

Vezi ca pe plasticul conectorului sunt stantate numerele. Asa ar trebui.

Maro e masa, in pozitia 5 in conector..  verifica si masa sa fie.

Conectorul ala din dreapta are 5 sloturi pt cabluri?

Pozitia 2 din conector e pentru cumunicarea cu modulul CAS, de control access..

In conectorul din CAS acelasi fir trebuie sa fie in locatia 33 din conector. Modulul CAS e in zona coloanei de directie a masinii. Iti recomand sa cauti in conectorul CAS pozitia 33 si de acolo sa ii cauti capatul (firului) in conectorul ala de la modului diversity (sa il "suni" adica). Asa stii sigur ca e intreg si va comunca CASului ce trebuie daca e functional modulul.

Vezi ca antena parese ca e in geam.. aia e antena modulului. Eu nu am E60 dar ma uit in TIS (documentatia lor) pentru tine.

Asta e tot ce trebuie modulului sa functioneze.

Ca sa te lamuresti daca insusi modul e inca in mintile lui conecteaza si verifica ca e alimentat (si comunica, deschide usi, dezarmeaza..) cum ti-am zis mai sus.

Apoi treci la pasul 2 aranjatul/pozatul cablurilor.

Bafta si sa spui ce ai gasit, sau daca ai rezolvat.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Acum 22 de ore, bimmer90f30 a spus:

Siguranta F59 trebuie sa fie de 5A. Poti sa te uiti si direct in panou ca ar trebui sa fie stanta cu F59.

Alimenteaza pinul 1 din conectorul cu 3 fire, nu 4. Nu ar trebui sa aiba 4 fire conectorul ala negru. Daca are 4 raman numai 3 pentru ca masina ta e facuta dupa Martie 2007.

Vezi ca pe plasticul conectorului sunt state numerele. Asa ar trebui.

Maro e masa, in pozitia 5 in conector.. verifica si masa sa fie.

Conectorul ala din dreapta are 5 sloturi pt cabluri?

Pozitia 2 din conector e pentru comunicarea cu modulul CAS, de control access..

In conectorul din CAS acelasi fir trebuie sa fie in locatia 33 din conector. Modulul CAS e in zona coloanei de directie a masinii. Iti recomand sa cauti in conectorul CAS pozitia 33 si de acolo sa ii cauti capatul (firului) in conectorul ala de la modului diversity (sa il "suni" adica). Asa stii sigur ca e intreg si va comuna CASului ce trebuie daca e functional modul.

Vezi ca antena parese ca e in geam.. aia e antena modulului. Eu nu am E60 dar ma uit in TIS (documentatia lor) pentru tine.

Asta e tot ce trebuie modulului sa functioneze.

Ca sa te lamuresti daca insusi modul e inca in mintile lui conecteaza si verifica ca e alimentat (si comunica, deschide usi, dezarmeaza..) cum ti-am zis mai sus.

Apoi treci la pasul 2 aranjatul/pozatul cablurilor.

Bafta si sa spui ce ai gasit, sau daca ai rezolvat.

Asta am găsit după ce am desfăcut. La siguranțe, doar cea de 4.0 amperi are curent, celelalte nu. Sus la haion se vede clar că a mai fost reparat,la mufa cea neagră, lată,ultimul.fir nu are curent. O să merg mai departe cu verificarea cînd îmi permite vremea . Între timp o să caut un meseriaș care are și spațiu de lucru și nu ia nici pielea de pe mine să rezolv problema. 

IMG_20250905_160214.jpg

IMG_20250905_160142.jpg

IMG_20250905_160112.jpg

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Cătălin Candidatu said:

Asta am găsit după ce am desfăcut. La siguranțe, doar cea de 4.0 amperi are curent

Ce este in poza, acolo ce ai incercuit sunt asa: 7.5, 40, 20, 20 si 5A.

Ce ti-am explicat mai sus, F59 este 90-100% inscriptionat pe plasticul negru al panoului de sigurante. Cauta cel putin F59 sau 59, ca vad ca sunt si doar cifre.. iar acolo o sa trebuiasca sa gasesti o siguranta tot portocalie, de 5...

Cu, ce ai verificat curentul? Pune numele modelul aparatului, domeniu de masura pe care erai.. pune o poza eventual cu aparatul si ce ai setat (domeniu) pe aparat sa masori.

Apoi, pune codul culorii fiecarui cablu in ordine de la grupul cu 3 si apoi al 4-lea. Ce culori sunt acolo; combinatia de pe fiecare cablu.

Alimentarea (+) din panou e pe cablul Rosu cu Negru.

Negru cu Albastru e cablu ce trimite comanda spre CAS.

Maro este masa.

Vad ca acolo ai 3 cabluri ramase.. doua din ele ar trebui sa fie antena. Daca pui multimetru pe cabluri cate doua din cele 3 ramase.. ar trebui ca multimetru sa iti indice o valoare de cativa ohmi.. acolo e antena conectata in modul cand bagi conectorul.

Celalalt conector nu imi este cunoscut. Intra pe partea celalalta a modului? Ar vreun cod trecut pe el?

(Asta e mai mult pentru mine:

BL=blue
BR=brown
GE=yellow
GN=green
GR=grey
OR=orange
RT=red
SW=black
VI=violet
WS=white (ALB) )

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.