Jump to content

Charged Air Temperatuare valoare ciudata


Recommended Posts

Buna!

Masina este un E91 N47D20C.

Tocmai ce am pus ieri prima data diagnoza pe masina si am tot urmarit mai multi parametri. Au fost aproximativ minus doua grade si motorul a a ajuns sa fie cald (87 de grade).

 

Pe diagnoza sunt doua valori, intake air temp. si charged air temp, a doua din ce am citit ar fi cea de dupa turbo deci aerul ar trebui sa fie ceva mai cald, mai ales dupa ce e cald motorul sau e in sarcina masina cu turbo. La mine nu e asa, e un delta constant de 4 grade mai putin decat cel de la intake, intake arata 6, charged arata 2 grade. Cand e kaput senzorul am vazut ca ori arata valori foarte mici ori foarte mari, oare credeti ca e stricat/murdar? (Nu a dat cod de eroare)

 

Mentionez ca in tab-ul de actual vs expected, la air mass, expected este mereu blocat la 20.000, sa fie oare tot de la acest senzor calculul prost?

 

Multumesc!

Edited by servetel10
schimbat cod motor, am adaugat un D
Link to comment
Share on other sites

Ce diagnoza ai foloait mai exact?

Motorul trage? Nu vad de ce ti-ai face ganduri daca nu sunt alte erori..

7 hours ago, servetel10 said:

din ce am citit ar fi cea de dupa turbo deci aerul ar trebui sa fie ceva mai cald, mai ales dupa ce e cald motorul sau e in sarcina masina cu turbo.

Temperatura masurata pe tubulatura turbo este cel de dupa intercooler inainte de a intra in EGR. Practic un aer a carui temperatura depinde mai mult de temperatura de afara decat de temperatura motorului.

Nu in ultimul rand sa te apuci sa schimbi cu un senzor nou, te-ai interesat cat costa unul la dealer? E cat se poate de piperat pretul. Eu nu as pune altceva decat senzor original la BMW.

Link to comment
Share on other sites

Am folosit bimmer-tool pe telefon dar acum o sa pun si ista+ pe laptop.

De ce mi-am facut griji este ca a fost o serie de valori mai ciudate. Acel expected air mass care e mereu 20.000, egr-ul care a stat mereu la 5% nu s-a miscat absolut deloc, si temperatura aceasta de charged joasa.

Back-pressure inainte de DPF a fost si el putin maricel, 20 in idle si maxim 350 in sarcina, m-am gandit ca a inceput sa se infunde din cauza acestui senzor de temperatura care da gresit o temperatura joasa, ECU care calculeaza acel 20.000 pe baza ei, EGR la 5% ca ECU vrea aer fresh, toate astea rezultand intr-un amestec mai bogat de motorina care infunda, acum eu asa mi-am facut scenariul din ce am mai citit pe net si cum imi imaginez, de aia am zis ca vin sa intreb pe forum inainte sa iau orice decizie :).

E nasol ca pentru unele valori nu am gasit niste postari cu "salut, in conditiile X, valorile ar trebui sa fie Y" (inafara de back-pressure), mentionez ca sunt incepator in diagnoza dar as vrea sa invat si sa stiu din timp daca masina are ceva.

 

Dar da motorul trage si nu suna nimic

Edited by servetel10
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.