Jump to content

Aventura unui inconstient!


benarcis

Recommended Posts

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

E60  !!! cineva de sus l-a pazit, si bravo si nemtilor,

294642[/snapback]

Cand e sa ai zile ai si gata.

Un prieten a facut o Solenza praf la 150 si nu a avut nici macar o zgarietura. Se invartea cu masina pe aratura cu usile deschise. Erau 3 in masina. Am vazut asta si nu mi-a venit sa cred ca in fata mea s-a intamplat totul. Au trecut la 50 de cm de un pom si dupa au inceput sa se invarta urat rau de tot.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca avea mult peste 100km/h , insa nu pot sa inteleg cum D-zeu s-a rostogolit de cel putin 2 ori pe o distanta de 50 m...

btw...daca as vrea sa ma sinucid cred ca se poate ajunge si la 230+ , dar numai in cazul in care as avea ganduri negre de tot.

Edited by benarcis
Link to comment
Share on other sites

pai sa zicem ca de ex. cand a inceput saltul lui, adica dupa impactul initial, cat timp masina se rotea in aer si rambo al nostru in instinctul lui de pilot a apasat de ex. pe acceleratie in loc de frana, oare e posibil ca sa urce in 1 secunda de la 130 la 180? avand in vedere ca rotile de tractiune erau in aer, deci nu era frecare, si el a apasat din instinct in loc de frana pe acceleratie??? :blink: Edited by remusratiu
Link to comment
Share on other sites

Cred ca toata lumea stie accidentul acela cu seria 7 din giurgiu. Care la 240 kmph nu i-au mai ramas decat triplele vizibile. Impactul totusi nu cred ca a fost la viteza aia. Si totusi, seria 7 e ceva mai solid decat seria 5. Un accident la peste 200 kmph, zic eu, nu mai e accident e catastrofa. Imposibil sa fi avut atat. Imposibil.

 

P.S. Si mai ales sa si scapi cu viata...

Edited by alex5aru
Link to comment
Share on other sites

Cred ca toata lumea stie accidentul acela cu seria 7 din giurgiu. Care la 240 kmph nu i-au mai ramas decat triplele vizibile. Impactul totusi nu cred ca a fost la viteza aia. Si totusi, seria 7 e ceva mai solid decat seria 5. Un accident la peste 200 kmph, zic eu, nu mai e accident e catastrofa. Imposibil sa fi avut atat. Imposibil.

 

P.S. Si mai ales sa si scapi cu viata...

294759[/snapback]

Ai dreptate. Din 7 le ala nu a mai ramas mai nimic.

Link to comment
Share on other sites

pai sa zicem ca de ex. cand a inceput saltul lui, adica dupa impactul initial, cat timp masina se rotea in aer si rambo al nostru in instinctul lui de pilot a apasat de ex. pe acceleratie in loc de frana, oare e posibil ca sa urce in 1 secunda de la 130 la 180? avand in vedere ca rotile de tractiune erau in aer, deci nu era frecare, si el a apasat din instinct in loc de frana pe acceleratie???  :blink:

294690[/snapback]

 

Corect, la fel rationez si eu! Oricum, omul are o mare problema: un tacanit intre pedala de acceleratie si volan ....

Link to comment
Share on other sites

Cred ca toata lumea stie accidentul acela cu seria 7 din giurgiu. Care la 240 kmph nu i-au mai ramas decat triplele vizibile. Impactul totusi nu cred ca a fost la viteza aia. Si totusi, seria 7 e ceva mai solid decat seria 5. Un accident la peste 200 kmph, zic eu, nu mai e accident e catastrofa. Imposibil sa fi avut atat. Imposibil.

 

P.S. Si mai ales sa si scapi cu viata...

294759[/snapback]

Ce inseamna "triple"? Daca te referi la stopuri de ce sunt triple? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ce inseamna "triple"? Daca te referi la stopuri de ce sunt triple?  :blink:

294912[/snapback]

 

Este o denumire generica data semnalizatoarelor de pe spate, asa cum se spune "adidas" si unei perechide de Assics ....

Link to comment
Share on other sites

Este o denumire generica data semnalizatoarelor de pe spate, asa cum se spune "adidas" si unei perechide de Assics ....

294925[/snapback]

 

Merci pt explicatie. In loc sa citeasca si sa inteleaga ce spun eu, ma corecteaza dpdv gramatical. Tare :blink:))))

Edited by alex5aru
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pana la urma, care e faza cu blocarea kilometrajului? La mai toate accidentele aud fraze de genul "kilometrajul era blocat la 120 km/h, deci mergea foarte tare""

 

Exista vreun sistem al producatorilor care in caz de impact blocheaza acul, sau ce? Prea o iau multi de buna, si eu gandesc ca din impactul ala poate sa sara si la 200 km /h, chiar daca tu ai intrat in zid cu 80...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.