Jump to content

BMW E32 750


brownshark

Recommended Posts

750 din totdeauna a avut nasul mai lat. Ulterior cand au aparut V8-urile, adica 730 si 740, si lor li s-a pus nasul mai lat de la 750. Nu e nici un facelift, in '88 cand 735-urile cu motor M30 aveau nasul normal, 750 avea nas lat.
Link to comment
Share on other sites

750 din totdeauna a avut nasul mai lat. Ulterior cand au aparut V8-urile, adica 730 si 740, si lor li s-a pus nasul mai lat de la 750. Nu e nici un facelift, in '88 cand 735-urile cu motor M30 aveau nasul normal, 750 avea nas lat.

291467[/snapback]

1 . 730 v8 n-am auzit , 740 ok

2 . sper sa ai dreptate sa nu fie nici un facelift

3 . asta e cea mai grea ...de unde gasesc un nas de 750 ? , fie si second , poate sa aiba in stare buna doar partea vizibila...

Link to comment
Share on other sites

730i si 740i cu M60 V8 au aparut prin 92. Poate nu ai auzit de E32 735i cu motor V8, pentru ca nu s-a fabricat.

 

In '92 cand au aparut V8-urile s-a schimbat ceva, dar e greu de identificat ce, pentru ca aspectul a ramas la fel. Cert este ca nasul clasic de E32 care a fost pe 735 si 730 cu motoare M30, nu a mai fost folosit dupa 92. Iar nasul lat pe care 750 l-a avut dintotdeauna a fost folosit si din 92 in sus pe toate E32, indiferent ca erau cu M30 sau M60.

 

In principiu, un nas de 750 ar trebui sa iti fie bun.

Link to comment
Share on other sites

730i si 740i cu M60 V8 au aparut prin 92. Poate nu ai auzit de E32 735i cu motor V8, pentru ca nu s-a fabricat.

 

In '92 cand au aparut V8-urile s-a schimbat ceva, dar e greu de identificat ce, pentru ca aspectul a ramas la fel. Cert este ca nasul clasic de E32 care a fost pe 735 si 730 cu motoare M30, nu a mai fost folosit dupa 92. Iar nasul lat pe care 750 l-a avut dintotdeauna a fost folosit si din 92 in sus pe toate E32, indiferent ca erau cu M30 sau M60.

 

In principiu, un nas de 750 ar trebui sa iti fie bun.

291474[/snapback]

da , dar de unde ?...nu zice nimeni nimic ?

Link to comment
Share on other sites

Cert este ca nasul clasic de E32 care a fost pe 735 si 730 cu motoare M30, nu a mai fost folosit dupa 92.

291474[/snapback]

E32 730 cu motor M30 s-a facut in paralel cu 730 V8 si a ramas cu nasul clasic (ingust) pina la incheierea productiei in 94.

Link to comment
Share on other sites

E32 730 cu motor M30 s-a facut in paralel cu 730 V8 si a ramas cu nasul clasic (ingust) pina la incheierea productiei in 94.

291516[/snapback]

 

Intr-adevar, nasul ingust apare numai la 730-735 cu M30. Insa vad ca numai in Europa s-a continuat cu M30, in State s-a oprit in 92.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.