Jump to content

fum negru cand accelerez


robert 320d

Recommended Posts

Prima data curata EGR-ul, apoi vezi ce ai filtru epurator sau decantor (daca este decantor curatal daca este pasla inlocuiestel) si o sa simti o schimbare :rolleyes:

+1 Eu am facut astea desi nu da fum in sarcina nici la 180 km/h , si ma astept sincer sa de-a ca doar e diesel acolo putin. Trage foarte ok are 182000 km (tind sa cred ca reali la cum merge motorul). Apropo imi poate spuen cineva cand a fost facuta ultima revizie la reprezentanta bmw pt bmw meu si cati km avea atunci (ultimile 7 cifre CH03828). rog mult pe cineva sa ma ajute cu verificarea care are drum la reprezentanta pt ca in sv nu exista asa ceva . Si nici pe o raza de 300 km. :((

Link to comment
Share on other sites

Ai schimbat locul de unde alimentai? Poate fi de la motorina nasoala.

 

Eu bag numai aditivata e mai scumpa dar prefer. Chiar saptamana asta am bagat ceva ieftin, fiind in germania si neavand chef sa caut alt peco am bagat motorina normala, la primul iesit in fata , un noname pret mai ieftin la litru fata ce ceilalti consacrati. Dupa cativa km am remarcat in oglinda fum negru la turatie (depasiri, etc) .

Edited by Sedan
Link to comment
Share on other sites

+1 Eu am facut astea desi nu da fum in sarcina nici la 180 km/h , si ma astept sincer sa de-a ca doar e diesel acolo putin. Trage foarte ok are 182000 km (tind sa cred ca reali la cum merge motorul). Apropo imi poate spuen cineva cand a fost facuta ultima revizie la reprezentanta bmw pt bmw meu si cati km avea atunci (ultimile 7 cifre CH03828). rog mult pe cineva sa ma ajute cu verificarea care are drum la reprezentanta pt ca in sv nu exista asa ceva . Si nici pe o raza de 300 km. :((

 

asta e cam greu ..nici cei de la bmw nu pot spune km masini doar daca o au in baza de date cand sa schimbat ceva la ea ...poti cauta un tester care iti poate spune cu aproximatie cati km are masina..am un prieten cu X5 si sa dus la test cu ea si ia spus ca la 250K km a fost schimbat un injector si masina are in bord 140K km.. ..am fost si eu cu a mea la acel tester si mie mia zis ca la 170.000 km sa ars releul de bujii adica acum 2 ierni , bujiile sau ars pe la 160.000 km si acum am 187.000 km in bord..cam asa poti afla cu aproximatie km are , daca ceva pe maisna sa ars si a fost retinut in calculatorul masini cand aceste defectiuni sau intamplat..nu ma refer la errorile din calculatorul masini care se pot sterge ci la o piesa care sa stricat sau ars ..aceea ramane in calculatorul masini cand sa intamplat daca testerul poate sa intre si sa citeasca acele erori

Link to comment
Share on other sites

Ai schimbat locul de unde alimentai? Poate fi de la motorina nasoala.

 

Eu bag numai aditivata e mai scumpa dar prefer. Chiar saptamana asta am bagat ceva ieftin, fiind in germania si neavand chef sa caut alt peco am bagat motorina normala, la primul iesit in fata , un noname pret mai ieftin la litru fata ce ceilalti consacrati. Dupa cativa km am remarcat in oglinda fum negru la turatie (depasiri, etc) .

eu bag foarte rar aditivata si nu imi da fum nici cu cea de la ultima pompa de la petrom

 

asta e cam greu ..nici cei de la bmw nu pot spune km masini doar daca o au in baza de date cand sa schimbat ceva la ea ...poti cauta un tester care iti poate spune cu aproximatie cati km are masina..am un prieten cu X5 si sa dus la test cu ea si ia spus ca la 250K km a fost schimbat un injector si masina are in bord 140K km.. ..am fost si eu cu a mea la acel tester si mie mia zis ca la 170.000 km sa ars releul de bujii adica acum 2 ierni , bujiile sau ars pe la 160.000 km si acum am 187.000 km in bord..cam asa poti afla cu aproximatie km are , daca ceva pe maisna sa ars si a fost retinut in calculatorul masini cand aceste defectiuni sau intamplat..nu ma refer la errorile din calculatorul masini care se pot sterge ci la o piesa care sa stricat sau ars ..aceea ramane in calculatorul masini cand sa intamplat daca testerul poate sa intre si sa citeasca acele erori

 

offfffffffff nu au astia asa tester. au niste porcarii care iit spun doar ce becuri ai arse pe care le pot vedea cand intri la ei in service(chinazarii :(( ) m -am saturat sa tot merg la unu si alaltu si sa dau banii pe asa testere.

Edited by p3tric
Link to comment
Share on other sites

eu bag foarte rar aditivata si nu imi da fum nici cu cea de la ultima pompa de la petrom

 

 

 

offfffffffff nu au astia asa tester. au niste porcarii care iit spun doar ce becuri ai arse pe care le pot vedea cand intri la ei in service(chinazarii :(( ) m -am saturat sa tot merg la unu si alaltu si sa dau banii pe asa testere.

 

te inteleg ..si eu am cotizat la astia cu bani multi cand mi se aprindea check engeine in bord:)))..chiar si la bmw ...pana la urma sa descopar ca clapetele dupa galeria de admisie nu se mai deschideau ..(galerie noua 2200 ron ...eliminate clapetele definitiv 0 ron)

Link to comment
Share on other sites

te inteleg ..si eu am cotizat la astia cu bani multi cand mi se aprindea check engeine in bord:)))..chiar si la bmw ...pana la urma sa descopar ca clapetele dupa galeria de admisie nu se mai deschideau ..(galerie noua 2200 ron ...eliminate clapetele definitiv 0 ron)

nu au pus furtunul de vacum. cine vrei sa le deschida. ai clapetele intregi? sau cum ? nu mi le donezi :p

Link to comment
Share on other sites

nu au pus furtunul de vacum. cine vrei sa le deschida. ai clapetele intregi? sau cum ? nu mi le donezi :p

 

cred ca era ars senzorul de vacum cel care le deschidea nu mai dadea comanda si in timp find foare putin deschise au prins joc garniturile clapetelor si imi dadea numai vapori de ulei pe acolo pe motor ..singura solutie find sa cumpar alta galerie sau sa le elimin de tot ...am cumparat dupa net un set de dopuri de aluminiu potrivinduse perfect acolo fara sa fac tiganie sa tai clapetele sau altceva ..asta e site de unde le-am luat http://www.pmwltd.co.uk/

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

cred ca era ars senzorul de vacum cel care le deschidea nu mai dadea comanda si in timp find foare putin deschise au prins joc garniturile clapetelor si imi dadea numai vapori de ulei pe acolo pe motor ..singura solutie find sa cumpar alta galerie sau sa le elimin de tot ...am cumparat dupa net un set de dopuri de aluminiu potrivinduse perfect acolo fara sa fac tiganie sa tai clapetele sau altceva ..asta e site de unde le-am luat http://www.pmwltd.co.uk/

Eu as dori niste poze cu clapetele avute de tine pe masina. Nu se pot pune pe galeria mea?

Link to comment
Share on other sites

Eu as dori niste poze cu clapetele avute de tine pe masina. Nu se pot pune pe galeria mea?

 

nu le mai am ...nush daca merg puse ..m-i sa spus ca eu le aveam pe cele noi de 0.5 sau ceva de genu asta care nu se rup asa usor ..pt ca nu renta sa cumpar alte garnituri plus senzor de vacum sau mai rau alta galerie am cumparat doapele alea si am scapat de grija si bani cheltuiti aiurea.. i le-am dat baiatului de la service fiind prieten cu mne ca nu mai avea ce face cu ele garniturile find distruse si era pline de calamina )

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

verifica furtunele de la turbo sa nu fie crapate sau sa traga aer fals sau aerul impins de turbo sa nu ajunga tot in galerie si atunci ai fum . pierzi presiune pe undeva si de asta scoate fum. masina trage dar cu fum :p

am rezolvat a fost catalizatorul infundat au pus solutie in rezervor si am facut vreo 200km cu ea si problema rezolvata; nu mai are pic de fum: va multumesc pt ajutor

 

si mai am o intrebare daca doriti sa dati o parere :la grup imi curge ulei si a inceput sa se auda un huruit ceva de genu cand accelerez se poate sa nu mai fie ulei in grup?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Salut bĂŁieți, sunt un nou proprietar al unui BMW e90 320d .07.2006 , si problema este urmatoarea , la accelerare , scoate o pala mica de fum negru , toba este neagra pe interior desi am filtru pe particule activ , masina trage foarte bine, consumul este bun (5.5 max in exterior si 8-9 in oras mers normal , masina este automata). Care sa fie cauza? Pe tester singura eroare a fost la bujiile incandescente si releul lor. Tipul de la service mi-a spus sa stau linistit ca filtrul de particule era in regenerare , si nu si-a finalizat-o corect din cauza bujiilor , si de aici fumul negru (precizez ca nu scoate nori de fum , o pala foarte mica la accelerari bruste) daca ma poate lamuri cineva as fi incantat! Mulțumesc anticipat!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.