Jump to content

nu-mi porneste treiarul


test_driver

Recommended Posts

am patit de 2 ori faza asta.

Prima oara am pornito remorcata, adica am mers cu a 3 a remorcat pana a luato, dupa ce a pornit mergea greu si inecat pana la service. Acolo au constatat baietii ca era scoasa mufa de la depitmetru. Au puso la loc, si pana acum, timp de 1 saptamana si ceva a mers perfect, astazi in schimb dau sa o scot din curte si iar ma trezesc ca dau la automat de pomana. am scos capacul de la motor, am verificat debitmetru si mufa, totul pare OK, dar nu este... ma apuca damblaua. maine sunt iar la service. Poate are cineva o idee pana maine si nu mai ajung acolo.

Link to comment
Share on other sites

desfa furtunasul care intra in filtrul de motorina si vezi daca ajunge combustibil cand dai la automat. atentie, daca se alimenteaza cu motorina are presiune si te poti murdari, e bine sa ai un halat pe tine or something.

303314[/snapback]

normal furtunul de care vorbesti e transparent...tocmai pentru a se vedea daca se alimenteaza masina cu combustibil

Link to comment
Share on other sites

normal furtunul de care vorbesti e transparent...tocmai pentru a se vedea daca se alimenteaza masina cu combustibil

303344[/snapback]

 

se poate, cele pe care le-am vazut pana acum la 320d erau negre, nicidecum transparente.

de altfel nu tin minte sa fi vazut transparente decat la cele fara pompa de injectie.

 

nu ma gandeam neaparat la filtru, ci la a verifica daca pleaca motorina din rezervor - sunt 2 pompe pe traseu ce pot crea probleme.

Link to comment
Share on other sites

acuma nu vreau sa te sperii, dar aceasi problema am cam avut-o si eu, si nimeni nu-i dadea de cap masinii, si pe tester ii dadeau 2 erori la 2 senzori de sincronizare, unu de la piston si unu de la arborele cotit.... rezolvarea... dat pompa de injectie jos, trimis la Buc. pt verificat.... reparat pompa de injectie, pt ca senzorii ce dadeau erori, erau de la ea, pt ca pompa e "invartita" de arborele cotit... total cost aprox 3000 ron, cut tot cu transport si manopera....

 

acu' sper ca la tine sa nu fie aceasi problema.....

 

 

era sa uit, tipul de pompe de injectie de pe masina ta, adica "VP" se repara doar la bucuresti, din cate stiu eu

Edited by bakal
Link to comment
Share on other sites

pai daca e asta macar sa fie asta si sa o rezolv, si sa se termine cu problemele, ca deja ma apuca damblaua, totusi sper sa o rezolv mai ieftin putin, dar macar de as avea garantia ca nu mai am probleme dupa cu pornirea.... tu ai mai avut probleme cu pompa dupa reparatie? cati km ai facut pana acum cu ea daca nu ai avut probleme, mersi.
Link to comment
Share on other sites

de ce nu verifici intai daca se alimenteaza si abia dupa sa te gandesti la pompa de injectie?

daca ai ramas fara combustibil e posibil sa fie blocata pompa, o lovitura usoara cu coada de lemn a unui ciocan poate rezolva problema, dar intai trebuie sa localizezi cauza

Link to comment
Share on other sites

Am gasit bubele masinii, acum astept piesele, masina e inca in service.

 

Aveam un furtun putin fisurat, furtunul dintre filtrul de motorina si pompa de injectie. Eu nu cred ca de aici era problema, pentru ca motorina era, dar am schimbat furtunele ramanea mereu o pata mica sub masina, si am inteles ca se si pierdea ceva putere. Si am mai schimbat si Bujiile incadescente, una era arsa, si celalalte 3 erau la limita, Dar cred ca la fel nici asta nu era o problema, ar fi trebuit sa porneasca mai greu cred eu. Acum nu stiu, astept sa-mi vina furtunele si dupa aia oi vedea eu daca mai cade ceva. Masina a mers perfect dupa ce am pornito trasa , acum naiba sa o ia ce are nu stiu, eu sunt si putin nebun, daca se aude ceva simt imediat, dar acum mergea masina perfect, ce drac o fi avut, sper sa-i treaca problemele.

Edited by test_driver
Link to comment
Share on other sites

Am gasit bubele masinii, acum astept piesele, masina e inca in service.

 

Aveam un furtun putin fisurat, furtunul dintre filtrul de motorina si pompa de injectie. Eu nu cred ca de aici era problema, pentru ca motorina era, dar am schimbat furtunele ramanea mereu o pata mica sub masina, si am inteles ca se si pierdea ceva putere. Si am mai schimbat si Bujiile incadescente, una era arsa, si celalalte 3 erau la limita, Dar cred ca la fel nici asta nu era o problema, ar fi trebuit sa porneasca mai greu cred eu. Acum nu stiu, astept sa-mi vina furtunele si dupa aia oi vedea eu daca mai cade ceva. Masina a mers perfect dupa ce am pornito trasa , acum naiba sa o ia ce are nu stiu, eu sunt si putin nebun, daca se aude ceva simt imediat, dar acum mergea masina perfect, ce drac o fi avut, sper sa-i treaca problemele.

307277[/snapback]

Bafta ...

Link to comment
Share on other sites

Guest juststy
toata lumea care-ti va da un raspuns la intrebarea asta va fi evaziv. e ca si cum l-ai intreba pe doctor la telefon ce ai de nu te simti bine. du-o la un service calumea si sigur acolo o sa gasesti raspuns
Link to comment
Share on other sites

la mine, dupa ce am pus pompa de injectie reparata, si am si schimbat injectorul cu senzor, nu a pornit...

 

s-a unblat la avns din pompa, marindu-se, si porneste....dar nu prea trage... dar am inteles ca ar fi vorba de o pompa de transfer, care e sub motor si care s-ar bloca si de aceea nu merge masina... maine ma duc sa vad daca pot sa aflu daca e de vina si sa vad ce si cum...

Link to comment
Share on other sites

mda, masina mea pe langa toate cele mai avea o mica problema, care nu-mi dadea batai mari de cap, nu intra turbina decat dupa ~2200 RPM in loc de ~1800, m-a gandeam ca o fi legatura cu limitarea de la 160 km/h (am si un topic deschis pe tema asta parca, dar daca nu stiati ma limiteaza la 160 km/h) Problema cu intrarea turbinei la 2200 RPM am rezolvato, era infundata butelia de vacum, dar limitarea nu a disparut, acum am fost la munte, si de acolo am venit cu masina in ultmiul hal, turbina se aude ca merge dar masina nu trage deloc, si daca turez motorul scoate un fum NEGRU si dens. ma gandesc ca limitarea o fi de la debitmetru, si mai nou fumul si puturosenia masinii s-a agravat defectiunea la debitmetru, deja am comandat altul, sa vedem, cine cumpara BMW negru? s-ar putea ca la cati bani am bagat in el (nu prea multi, dar destule piese noi) sa mearga ca nou mult timp, dar e problema ca eu NU MAI IUBESC MASINA ASTA.

 

@22WTF Mersi de urare!! :) :blink:

Link to comment
Share on other sites

mda, masina mea pe langa toate cele mai avea o mica problema, care nu-mi dadea batai mari de cap, nu intra turbina decat dupa ~2200 RPM in loc de ~1800, m-a gandeam ca o fi legatura cu limitarea de la 160 km/h (am si un topic deschis pe tema asta parca, dar daca nu stiati ma limiteaza la 160 km/h) Problema cu intrarea turbinei la 2200 RPM am rezolvato, era infundata butelia de vacum, dar limitarea nu a disparut, acum am fost la munte, si de acolo am venit cu masina in ultmiul hal, turbina se aude ca merge dar masina nu trage deloc, si daca turez motorul scoate un fum NEGRU si dens. ma gandesc ca limitarea o fi de la debitmetru, si mai nou fumul si puturosenia masinii s-a agravat defectiunea la debitmetru, deja am comandat altul, sa vedem, cine cumpara BMW negru? s-ar putea ca la cati bani am bagat in el (nu prea multi, dar destule piese noi) sa mearga ca nou mult timp, dar e problema ca eu NU MAI IUBESC MASINA ASTA.

 

@22WTF Mersi de urare!! :) :blink:

Cu placere.Si eu zic sa o faci si sa o tii.Nu cred ca are sens sa iei alta masina.Poate si aia are alte hibe.Nu sunt masini noi.Cauta un service bun, undeva unde sa stii de o treaba fa-o cum trebuie.Daca gasesti un service bun unde o sa fie facuta ok sunt convins ca ai sa iubesti din nou masina aia. :)

Link to comment
Share on other sites

asculta-l ca asa am spus si eu la inceput... ca o dau, si-mi iau alta.... chiar ma gandeam sa-mi iau logan nou, doar sa am garantie... ce prostii mai debitezi cand esti nervosss...

 

eu inca nu am rezolvat problema, si ma chinui de 1 luna dar nu ma dau batut... si in plus, dau atatia bani, o faca sa mearga struna, si daca o vand nu imi recuperez banii bagati in ea, plus ca de ce sa o fac si sa o dau la altu.. cand pot merge eu cu ea... pastreaza-o

Link to comment
Share on other sites

test_driver daca tot ai bagat ceva bani in ea si i-ai pus piese ok eu zic sa duci pana la capat munca pe care ai inceput-o. Insa daca NU MAI IUBESTI MASINA e o solutie si sa o vinzi, sa stii.

Si eu am simtit (si inca mai simt) acelasi lucru. Am luat masina "legat la ochi", eram total in necunostinta de cauza, si bineinteles ca s-a gasit cine sa ma fraiereasca si sa-mi dea o pisica distrusa. Inca de la inceput am simtit ca nu iubesc masina, e un sentiment super najpa asa ca te inteleg. Dar am zis ca daca tot am luat-o sa o fac sa mearga ok, si dupa ce am bagat bani in ea am constatat ca nu mai am cum sa recuperez toti banii daca o vand, asa ca am hotarat sa o tin.

Insa de fiecare data cand intru pe vreun forum sau vorbesc cu alti oameni si vad cat de mult isi iubesc masinile, si sunt atenti la fiecare detaliu, oricat de nesemnificativ parca imi pare rau ca nu am scapat de ea pana acum si, vorba lui bakal, sa-mi fi luat un logan :blink:

 

Orice ar zice altii, conteaza sa iti iubesti masina! Asa ca fa-ti repede un calcul si vezi ce e mai avantajos pentru tine, iar in cazul in care iti permiti si poti sa ti-o schimbi cu una la care sa tii cu adevarat e o varianta si sa o dai.

Link to comment
Share on other sites

Si eu ma zis in anumite conditii ca o dau .. ca imi bag picioarele .. dar intr-un final dupa ce ma rez problemele si am redescoperit placerea de a conduce un BMW mi-a trecut repede :blink: oricum decizia e a ta.. dar gandeste-te inainte de a mai baga bani in ea.Pt mine cel putin intr-un final am descoperit a fii simplu.Imi plac BMW`urile si daca ar fii sa dau masina as da-o eventual pt un alt BMW.Poate cu timpu` am sa-mi schimb parerea.Cine stie ....
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.