Jump to content

Filtru de benzina.


IoStef

Recommended Posts

Am observat ca nu am decaty un filtru de benzina - dupa pomba de benzina, in spate. L-am schimbat(e din metal, culindric si destul de sanatos - 600.000). Motorul este m10 din '82 cu injectie continua k-jetronic(presiune in tevi). Intrebarea mea este daca pot sa pun inca un filtru de benzina in fata. Unul ieftin de la Mol d'ala de plastic. M-ar ajuta pentru ca as putea vedea in el daca imi vine benzina in fata si daca e murdara(rugina,...). Se poate pune, sau ar fi prea mare presiunea pe el si s-ar crapa? Sau ar incetini mersul benzinei catre injectoare? Ma declar - nu prea priceput din start pentru a mai scadea intensitatea rasetelor in cazul in care poate sunt absurde intrebarile mele, dar eu chiar vreau sa stiu daca pot sa pun, sau nu. Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Am observat ca nu am decaty un filtru de benzina - dupa pomba de benzina, in spate. L-am schimbat(e din metal, culindric si destul de sanatos - 600.000). Motorul este m10 din '82 cu injectie continua k-jetronic(presiune in tevi). Intrebarea mea este daca pot sa pun inca un filtru de benzina in fata. Unul ieftin de la Mol d'ala de plastic. M-ar ajuta pentru ca as putea vedea in el daca imi vine benzina in fata si daca e murdara(rugina,...). Se poate pune, sau ar fi prea mare presiunea pe el si s-ar crapa? Sau ar incetini mersul benzinei catre injectoare? Ma declar - nu prea priceput din start pentru a mai scadea intensitatea rasetelor in cazul in care poate sunt absurde intrebarile mele, dar eu chiar vreau sa stiu daca pot sa pun, sau nu. Multumesc.

34224[/snapback]

poti sa pui dar nu ajuta cu nimic[nici nu incomodeaza].,filtrul ala de 600000 pe care l-ai pus e suficient.

Link to comment
Share on other sites

Am observat ca nu am decaty un filtru de benzina - dupa pomba de benzina, in spate. L-am schimbat(e din metal, culindric si destul de sanatos - 600.000). Motorul este m10 din '82 cu injectie continua k-jetronic(presiune in tevi). Intrebarea mea este daca pot sa pun inca un filtru de benzina in fata. Unul ieftin de la Mol d'ala de plastic. M-ar ajuta pentru ca as putea vedea in el daca imi vine benzina in fata si daca e murdara(rugina,...). Se poate pune, sau ar fi prea mare presiunea pe el si s-ar crapa? Sau ar incetini mersul benzinei catre injectoare? Ma declar - nu prea priceput din start pentru a mai scadea intensitatea rasetelor in cazul in care poate sunt absurde intrebarile mele, dar eu chiar vreau sa stiu daca pot sa pun, sau nu. Multumesc.

34224[/snapback]

cum ai spus poti doar sa vezi daca iti vine benzina.............

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
.....depinde la catzi PSI tzine si catzi PSI are drop in el. Daca nu stii pune un filtru dinala pe return line, benzina din rezervor vine pana la injectoare unde ai un regulator de presiune, tot ce este peste regulatorul arunca pe un furtun inapoi in tancu de benzina, e furtunu ala potzi sa pui ca nu are presiune mare deloc dar asta te ajuta numai sa vezi ca itzi mere pompa
Link to comment
Share on other sites

Am observat ca nu am decaty un filtru de benzina - dupa pomba de benzina, in spate. L-am schimbat(e din metal, culindric si destul de sanatos - 600.000). Motorul este m10 din '82 cu injectie continua k-jetronic(presiune in tevi). Intrebarea mea este daca pot sa pun inca un filtru de benzina in fata. Unul ieftin de la Mol d'ala de plastic. M-ar ajuta pentru ca as putea vedea in el daca imi vine benzina in fata si daca e murdara(rugina,...). Se poate pune, sau ar fi prea mare presiunea pe el si s-ar crapa? Sau ar incetini mersul benzinei catre injectoare? Ma declar - nu prea priceput din start pentru a mai scadea intensitatea rasetelor in cazul in care poate sunt absurde intrebarile mele, dar eu chiar vreau sa stiu daca pot sa pun, sau nu. Multumesc.

34224[/snapback]

 

 

stai cuminte. masina a fost gandita asa.las-o asa!

DACA ERA DACIE TE-NTELEGEAM...

Link to comment
Share on other sites

Mi-a trecut de mult gandul de a pune un filtru suplimentar(cred ca ma cam plictiseam si nu stiam ce sa mai fac pe la masina). Acum mi-am gasit altceva de lucru. Mi-am pus filtru sport si mi-am cumparat toba finala. E cam nasol pe sub masina(rugina, uzura - ma cam bate gandul sa inlocuiesc tot - toba mica,... - sa vad cum o sa stau cu monezile) si mai am si alte schimbari de facut.

Concluzia mea : e presiune prea mare pentru un filtru de plastic(transparent), iar unul metalic nu isi are rostul.

Link to comment
Share on other sites

Am citit cu intarziere ce a scris XR6. Buna Ideea. Am zis ca am renuntat la treaba asta, dar m-am razgandit subir. Voi pune pe retur si gata.

Va multumeac (in special XR6 - nu stiu cum de nu m-am gandit si eu, pentru ca pe mine ma interesa doar sa vad ca imi functioneaza pompa - mai am probleme din cand in cand si o iau pe traseu : benzineste? scanteieste?,...dar presimt ca in curand ma va preocupa doar locul de unde sa bag benzina si in rest drum bun :blink: ) !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.