Jump to content

E39 525 tds


nukeblast

Recommended Posts

Salut la toata lumea!

 

Sunt nou pe aici si as dori sa achizitionez un E39 525tds de prin 97-98. Am citit cam tot ce se poate pe acest forum despre e39, si am observat ca 525 tds este un model de evitat... Daca are cineva la dispozitie cateva minute pentru a-mi exlica de ce anume este un model de evitat i-as fi foarte recunoscator. La modelele pe benzina am inteles ca este vorba de acel motor monobloc fabricat din nikasil, de asemenea am inteles ca acest 525tds nu este un motor common rail. Pana la aceasta data am mers in 4 bmw-uri si tin sa mentionez ca nici o masina nu mi-a lasat aceleasi senzatii cum le-am experimentat in aceste masini. Modelele pe care am mers au fost un seria 5 din 1990 (e 34 cred) 520i 150 cp, e 39 523i 1997, e 39 520i 1997, si seria 3 (pisica) 316i 1997. Nu dispun de foarte multi bani si m-am cam saturat de caruta mea in 3 cilindri asa ca am hotarat la un 525 tds e 39, totusi astept acele informatii de ce ar fi de evitat. Va multumesc anticipat pentru toate informatiile voastre.

 

Cheers!!!

Link to comment
Share on other sites

Motivul pt care este de evitat l-ai mentionat chiar tu: nu este un motor commonrail. Asta inseamna ca fata de un 525d (fabricat incepand cu 2000) este mult mai zgomotos, mai putin fiabil, mai putin performant, are vibratii mai mari.

 

Avantajele sistemului commonrail:

1. reducerea noxelor datorita pulverizarii mai buna a combustibilului in cilindri si datrita controlului mai bun a cantitatii de combustibil care intra in cilindru pe timpul injectiei.

2. Pulverizarea mai buna a combustibilului se face datorita presiunilor mari de injectie care se realizeaza pe timpul injectiei. La vechile sisteme de injectie presiunea de injectie era limitate de considerente constructive astfel: distanta mare a conductelor de combustibil de la pompa si pina la injector ceea ce facea ca presiunea sa nu poata fi marita oricit datorita fenemenelor

de rezonanta care se putea produce in conducte

3. Controlul mai bun al momentului injectiei ceea ce duce la un mers al motorului mai linistit, la performante mai bune cu consum mai mic;

4. Fiabilitatea mare a motoarelor dotate cu un astfel de sistem.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Motivul pt care este de evitat l-ai mentionat chiar tu: nu este un motor commonrail. Asta inseamna ca fata de un 525d (fabricat incepand cu 2001) este mult mai zgomotos, mai putin fiabil, mai putin performant, are vibratii mai mari.

 

Avantajele sistemului commonrail:

1. reducerea noxelor datorita pulverizarii mai buna a combustibilului in cilindri si datrita controlului mai bun a cantitatii de combustibil care intra in cilindru pe timpul injectiei.

2. Pulverizarea mai buna a combustibilului se face datorita presiunilor mari de injectie care se realizeaza pe timpul injectiei. La vechile sisteme de injectie presiunea de injectie era limitate de considerente constructive astfel: distanta mare a conductelor de combustibil de la pompa si pina la injector ceea ce facea ca presiunea sa nu poata fi marita oricit datorita fenemenelor

de rezonanta care se putea produce in conducte

3. Controlul mai bun al momentului injectiei ceea ce duce la un mers al motorului mai linistit, la performante mai bune cu consum mai mic;

4. Fiabilitatea mare a motoarelor dotate cu un astfel de sistem.

 

Commonrail se face din 2000, a mea este 525d productie 06.04.2000.

Link to comment
Share on other sites

mersi de info

 

cred ca o sa abandonez atunci ideea cu tds :blink:

 

Va salut pe toti cu respect

eu detin un 525 tds din 97 si dupa ce am investit putin in el...i-am mai schimbat pe ici pe colo....acum pot spune ca merge masina bine....nu am umblat la pompa de injectie, decat ca i-am schimbat un semering ca am mers vreo 30 000 km cu biodiesel si ala cam ataca garniturile....in rest...ce pb am avut eu ....debitmetrul si care o am si acum pornirea care nu porneste la sfert de cheie invarte de vreo 2-3 ori pana o ia.....in rest mi se pare ok ...parerea meaar fi sa iti dea sfaturi cei care au avut si au.Zilele astea vreau sa ma duc cum stau si cu compresia ca sunt cam curios...

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Eu detin un BMW 525 TDS din 2001 si pot spune ca merge foarte bine si chiar poti ajunge la consumuri foarte mici la 100 de km facuti (5.9 - 6.0) DACA VREI. Problema mea este ca totusi nu imi este clar daca motorul meu este common rail sau nu. Dintr-un post anterior am vazut ca aceste motoare au aparut din 2000 ceea ce ar trebui sa insemna ca pe modelul meu motorizarea este common rail ? Daca da l-as ruga pe ciupanezu sa modifice postul si sa spuna clar ca TDS'urile fabricate inainte de 2000 sunt cele de evitat pentru a nu dezorienta utilizatorii mai putini experimentati ca mine. Daca intr-adevar toate modelele TDS sunt de evitat atunci ce pot spune e ca .. omul evolueaza si ca data viitoare voi face o alegere mai in cunostinta de cauza.

 

 

 

noroc

Link to comment
Share on other sites

Salut la toata lumea!

 

Sunt nou pe aici si as dori sa achizitionez un E39 525tds de prin 97-98. Am citit cam tot ce se poate pe acest forum despre e39, si am observat ca 525 tds este un model de evitat... Daca are cineva la dispozitie cateva minute pentru a-mi exlica de ce anume este un model de evitat i-as fi foarte recunoscator. La modelele pe benzina am inteles ca este vorba de acel motor monobloc fabricat din nikasil, de asemenea am inteles ca acest 525tds nu este un motor common rail. Pana la aceasta data am mers in 4 bmw-uri si tin sa mentionez ca nici o masina nu mi-a lasat aceleasi senzatii cum le-am experimentat in aceste masini. Modelele pe care am mers au fost un seria 5 din 1990 (e 34 cred) 520i 150 cp, e 39 523i 1997, e 39 520i 1997, si seria 3 (pisica) 316i 1997. Nu dispun de foarte multi bani si m-am cam saturat de caruta mea in 3 cilindri asa ca am hotarat la un 525 tds e 39, totusi astept acele informatii de ce ar fi de evitat. Va multumesc anticipat pentru toate informatiile voastre.

 

Cheers!!!

Umbla vorba prin targ ca ....ultimele BMW-uri adevarate s-au facut pana in anul 2000 :) .....apoi au inceput sa faca masini mai putin "adevarate"....dar repet umbla vorba prin targ :blink:

Uita-te la problemele tehnice....si ai sa-ti faci o idee despre masinile "noi" si cele "vechi"...crede-ma cele noi au mai multe probleme tehnice :)

Link to comment
Share on other sites

Pe ce-ti bazezi afirmatiile? Ai argumente?

 

Nu exista oare o legatura intre numarul foarte mic de BMW-uri mai vechi de pe forum si problemele mai putine postate legate de BMW-uri mai vechi?

Nu are nici o legatura numarul de bmw-uri vechi de pe forum cu fiabilitatea lor, a fost un exemplu.

Service-urile mai vechi care au reparat bmw-uri si vechi si noi iti pot confirma acest lucru....nu generalizez :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.