Jump to content

Nu intra in viteza!


Recommended Posts

Am si eu urmatoarea problema: cand am vrut sa plec cu masina nu intra in nici o viteza decat in marsarier, iar pedala de ambreiaj statea mai apasata ca de obicei, cu motorul oprit intra in toate vitezele, dupa ceva timp (probabil ca s-a incalzit) am putut sa folosesc toate vitezele dar parca ambreiajul tine mai sus. Ce credeti ca poate fi? Trebuie schimbat ambreiajul, sunt semne ca o sa ma lase?

Masina e 330xd din 2001 cu 46000 km.

Mersi

Link to comment
Share on other sites

Am si eu urmatoarea problema: cand am vrut sa plec cu masina nu intra in nici o viteza decat in marsarier, iar pedala de ambreiaj statea mai apasata ca de obicei, cu motorul oprit intra in toate vitezele, dupa ceva timp (probabil ca s-a incalzit) am putut sa folosesc toate vitezele dar parca ambreiajul tine mai sus. Ce credeti ca poate fi? Trebuie schimbat ambreiajul, sunt semne ca o sa ma lase?

Masina e 330xd din 2001 cu 46000 km.

Mersi

 

schimba ambreiajul. tot kit-ul preferabil.

tu chiar crezi ca un diesel din 2001 are doar 46.000 km??????

Link to comment
Share on other sites

Am si eu urmatoarea problema: cand am vrut sa plec cu masina nu intra in nici o viteza decat in marsarier, iar pedala de ambreiaj statea mai apasata ca de obicei, cu motorul oprit intra in toate vitezele, dupa ceva timp (probabil ca s-a incalzit) am putut sa folosesc toate vitezele dar parca ambreiajul tine mai sus. Ce credeti ca poate fi? Trebuie schimbat ambreiajul, sunt semne ca o sa ma lase?

Masina e 330xd din 2001 cu 46000 km.

Mersi

 

schimba ambreiajul. tot kit-ul preferabil.

tu chiar crezi ca un diesel din 2001 are doar 46.000 km??????

da ..pe bord :blink:

Link to comment
Share on other sites

Poate ai pierderi de lichid pe circuitul ambreiajului.

Ambreiajul se poate praji si la nr.asta de km(daca sunt reali :blink: ).La xi daca pleci foarte tare de pe loc,ai toate sansele sa se lase cu miros de ambreiaj incins.Probabil si la xd.

Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar pare dubios ca are asa putini km, eu tind sa cred ca sunt reali, nu-mi da nimic de banuit ca n-ar fi.

Singura problema e cea cu ambreiajul, o singura data s-a intamplat, vad ca acum e ok.

In fine, ce ambreiaj recomandati? Am auzit undeva de Sachs - e bun, cam cat costa?

Mersi.

Edited by OCHI
Link to comment
Share on other sites

de ce tinzi sa crezi ca sunt astia? pt ca masina arata bine?

iti arat si eu masini cu peste 200k km care arata si miros ca si cum nu ar avea mai mult de 20k.

nu neg ca sunt reali. insa este extrem de putin probabil ca un diesel din 2001 din germania sa aiba doar atat. nemtii fac minim 20.000 pe an cu un diesel. minim. ca altfel nu are sens sa isi mai cumpere diesel...

Edited by c0sta
Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar pare dubios ca are asa putini km, eu tind sa cred ca sunt reali, nu-mi da nimic de banuit ca n-ar fi.

Singura problema e cea cu ambreiajul, o singura data s-a intamplat, vad ca acum e ok.

In fine, ce ambreiaj recomandati? Am auzit undeva de Sachs - e bun, cam cat costa?

Mersi.

Da e ok Sachs din cate am auzit.Ciaca ar fii ok si Lucas doarca e ceva mai scump.Sachs cica pe la 4 mils lei vechi.Atat cel putin pt mine.Banuiesc ca nu e mare diferenta de pret intre kitu` pt mine si ala de la modelu` tau.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Revin din nou, am mai patit in mers, atunci cand calc pedala de ambreiaj sa faca un zgomot "clank" spre sfarsit, apoi pedala sa tina mai sus. Deci trebuie schimbat tot kit-ul de ambreiaj sau numai anumite piese? A mai patit cineva? (nu miroase a amreiaj incins si nici nu trage mai prost.

Mersi.

Link to comment
Share on other sites

Revin din nou, am mai patit in mers, atunci cand calc pedala de ambreiaj sa faca un zgomot "clank" spre sfarsit, apoi pedala sa tina mai sus. Deci trebuie schimbat tot kit-ul de ambreiaj sau numai anumite piese? A mai patit cineva? (nu miroase a amreiaj incins si nici nu trage mai prost.

Mersi.

Tot kitul, nu merita sa schimbi doar anumite piese. E clar ca e uzat manopera (D/R) e scumpa iar u chit nu e o avere.

 

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

ambreiajul il poti verifica foarte usor in felul urmator

cu masina in viteza, cu frina calcata, da drumul usor la ambreiaj, daca patineaza atunci nu moare motorul asta daca uzura este mare

in cazul tau eu zic ca nu se face complet debreierea si asta ar fi ceva legat de pompa

verifica sa nu ai pierderi de lichid de ambreiaj

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.