Jump to content

dupa ploaie


oxide

Recommended Posts

In sfarsit a aparut si prima problema la cinciaru'meu

 

-vineri seara m-a mankat undeva s-o iau prin fata pe la Arenele BNR(costache negri) unde era lac de acumulare si am vazut prea tarziu-intrasem deja in el si apa s-aridicat pan'la jumatea portierei(no kiddin'!)

 

-cinciaru'meu a mai dus pana in fata sus la Mariott si a intrat in moarte clinica...si-a revenit dupa fo'' 15 minute si 30 de chei(he/he baterie noua!)

 

-de atunci are probleme la relanti si doar dupa ce se incalzeste(5-10min) isi revine si sta bine acolo...ce sa fie? :blink:

 

sa traiti bine!

Link to comment
Share on other sites

Ai motor M20 sau M50?

Daca e M20, desfa si tu delcoul si curata-l un pic ca poate de la condens face asa.Eventual scoate fisele si sufla cu aer pe la ele.

36935[/snapback]

 

wolfenstein-ce facusi tata?sau e dupa duminica si esti obosit?tocmai tu?glumeam-m50 of course...!

Link to comment
Share on other sites

As zice ca sensorul de pe volanta a s-a cam inecat si poate de aia face figuri.Am mai auzit cazuri de genul asta.Altceva nu ar avea ce sa se ude pe acolo incat sa faca probleme.

36941[/snapback]

 

 

a-ha!adica service, tata!k io s-ajung la tanti volanta si sensoru' ei, pas!nu-i asa?si daca-as ajunge, ce?

Link to comment
Share on other sites

a-ha!adica service, tata!k io s-ajung la tanti volanta si sensoru' ei, pas!nu-i asa?si daca-as ajunge, ce?

36943[/snapback]

 

Pai e de ajuns sa duci masina pe o rampa.Sensorul e cam ascuns totusi, dar caut eu niste poze ca sa vezi unde este exact.

Link to comment
Share on other sites

cool-merci!nu degeaba ai avut cinciari!

36946[/snapback]

 

Pai degeaba am avut ca uite nu stiu cum sa iti zic sa cauti sensorul iar poze nu gasesc.

 

Poate ne lumineaza Bavaria."Pulse generator" stiu ca e in fata, la volanta este "ping sensor"?

Link to comment
Share on other sites

-o curatare de regulator relanti+curatare(cu spray de contacte)mufa sonda albastra si gata!merge beton!

37667[/snapback]

 

Pai nu prea are mult a face cu trecutul prin balta aia imensa.Ne-ai indus in eroare cu balta, era sa iti schimbam tot motorul degeaba. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pai nu prea are mult a face cu trecutul prin balta aia imensa.Ne-ai indus in eroare cu balta, era sa iti schimbam tot motorul degeaba. :blink:

37671[/snapback]

 

-pai dupa cum stii regulatoru'de relanti e dreapta jos(cum stai cu fata la masina)si era plin de sobolani(apa+murdarie si la fel mufa de la sonda albastra(ceva mai sus mijloc)-dupa curatare a mers brici!

 

-tot motoru'schimbat n-ar fi rau ca sigur are peste 300k, da nu e bani si astept sa intru in ue sa-mi iau belea de e34 cu fo'' 1000euroi si sa fac masina pt 20ani!hehe...

 

-senzorul ala de puls(fatza volanta) afost primul curatat-da'n-are nimic de-a face cu relantiul...da doar info la computer in ceea ce priveste turatia motorului...

 

btw-ca tot veni vorba:daca scot AFM-ul cu motoru'pornit, merge la fel-am incercat si cu altu'si tot asa face-piesa asta intra in functiune doar daca e ceva in neregula cu debitul de aer?

Link to comment
Share on other sites

-tot motoru'schimbat n-ar fi rau ca sigur are peste 300k, da nu e bani si astept sa intru in ue sa-mi iau belea de e34 cu fo'' 1000euroi si sa fac masina pt 20ani!hehe...

37672[/snapback]

 

Eu nu prea cred ca iei belea de E34 cu 1000 de euro.Cand intram noi in UE stii cum o sa sara preturile la masinile bune din Germania?O sa fie dezastru.Uita-te pe mobile.de acum si cauta un ursulet impecabil sa vezi daca gasesti sub 2000 de euro.Am cautat eu pentru cineva de m-au luat dracii.De ce ? Pentru ca polonezii cumpara in draci.

Si eu ziceam ca voi lua dupa ce intram in UE un E34 M5 impecabil.Sa vezi cat o costa atunci, daca acuma este peste 5-6 mii de euro.

Mai bine cumpara-l de acuma cat mai e ieftin, il tii pana intram in UE neradiat in Germania, apoi il radiezi acolo si il bagi la inmatriculare.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Debitmetrul tau nu este cu clapeta.Nu iti mai pierde timpul sa il cureti ,daca problema a aparut dupa ce ai intrat in apa.

Verifica erorile din memoria computerului.Asa o rezolvi cel mai repede si nu dai bani aiurea.

Este posibil sa fie si sonda lambda defecta.Chiar daca este defecta, computerul nu o ignora si nu trece pe valoarea de baza.

 

Merge prost tot timpul sau uneori?

 

 

Edit

 

Este posibil sa fi intrat apa si in motor?

Link to comment
Share on other sites

Debitmetrul tau nu este cu clapeta.Nu iti mai pierde timpul sa il cureti ,daca problema a aparut dupa ce ai intrat in apa.

Verifica erorile din memoria computerului.Asa o rezolvi cel mai repede si nu dai bani aiurea.

Este posibil sa fie si sonda lambda defecta.Chiar daca este defecta, computerul nu o ignora si nu trece pe valoarea de baza.

 

Merge prost tot timpul sau uneori?

Edit

 

Este posibil sa fi intrat apa si in motor?

53228[/snapback]

 

 

nope-in motor n-a intrat apa si merge prost cam 70% din timp adica uneori merge fara probleme apoi , peste 20min iar il ia capu''!sonda nu este de vina- a fost verificata-nu stiu ce sa mai fac

am mai observat ceva-daca merg pana-n 2000 ture n-are nimic-pare ca dupa ce se-ncinge ceva(la ce poata sa creasca temp peste 2000ture?)si apoi face figuri ca apoi iar sa mearga bine-unii mi-au luat bani azi doar ca sa-mi spuna ca ar fi debitmetru(10 min de masurare cu un mavo de 2 lei), apunand ca intre un pin-firul galben de la mufa debitmetrului si masa ar trebui sa aiba 1 volt la relanti si nu are,dar daca ar fi debitmetrul ar trebui sa faca mereu asa nu din cand in cand

 

totul s-antamplat dupa ce am intrat in apa cu ea-deci ceva oxidat sau ars la scurt sau pur si simplu infundat cu mizerie-regulatoru'de relanti a fost curatat-a mers fo 12 bine si apoi iar nashpa, deci nici asta nu-l pun in discutie-cineva zicea de senzoru'de la volanta ca nu mai citeste bine turatia-ma-ndoiesc si de asta

altii au ajuns sa zica:sparge catalizatoru'' ca ala e!

cred ca ma paste Filaret sau Bavaria desi urasc sa merg la ei din ce am auzit aici si la prieteni care au avut probleme cu ei!

Link to comment
Share on other sites

nope-in motor n-a intrat apa si merge prost cam 70% din timp adica uneori merge fara probleme apoi , peste 20min iar il ia capu''!sonda nu este de vina- a fost verificata-nu stiu ce sa mai fac

am mai observat ceva-daca merg pana-n 2000 ture n-are nimic-pare ca dupa ce se-ncinge ceva(la ce poata sa creasca temp peste 2000ture?)si apoi face figuri ca apoi iar sa mearga bine-unii mi-au luat bani azi doar ca sa-mi spuna ca ar fi debitmetru(10 min de masurare cu un mavo de 2 lei), apunand ca intre un pin-firul galben de la mufa debitmetrului si masa ar trebui sa aiba 1 volt la relanti si nu are,dar daca ar fi debitmetrul ar trebui sa faca mereu asa nu din cand in cand

 

53234[/snapback]

 

 

 

Ceva s-a intamplat, din cauza apei :blink:

 

Poti sa verifici daca a intrat apa in computer.Daca ti-e la indemana, deconecteaza sonda lambda si mergi o zi asa.

 

Daca a ajuns apa la regulatorul de relanti, este posibil sa ajunga si in motor.Asta este cazul cel mai nefericit,sa ai o supapa indoita.

 

Oricum trebuie sa ajungi la un tester pana la urma.Firul galben este semnalul catre computerul de injectie dar masurarea lui cu voltmetrul,nu este relevanta.

 

Daca catalizatorul era fierbinte,cand ai intrat in apa ,poate a crapat .O toba infundata partial poate cauza mersul neregulat (uneori) al motorului.

Link to comment
Share on other sites

Ceva s-a intamplat, din cauza apei :blink:

 

Poti sa verifici daca a intrat apa in computer.Daca ti-e la indemana, deconecteaza sonda lambda si mergi o zi asa.

 

Daca a ajuns apa la regulatorul de relanti, este posibil sa ajunga si in motor.Asta este cazul cel mai nefericit,sa ai o supapa indoita.

 

Oricum trebuie sa ajungi la un tester pana la urma.Firul galben este semnalul catre computerul de injectie dar masurarea lui cu voltmetrul,nu este relevanta.

 

Daca catalizatorul era fierbinte,cand ai intrat in apa ,poate a crapat .O toba infundata partial poate cauza mersul neregulat (uneori) al motorului.

53240[/snapback]

 

-pai pe unde sa ajunga apa-n motor?doar pe la admisie si aia e sus si am verificat imediat-filtru de aer nu era ud-era f curat si uscat!

-daca deconectez sonda lambda si merg o zi fara ce trebuie sa vad?ca a mers fara ea cateva minute la un service(s-au uitat aia) si tot asa facea-tre'sa mearga o zi fara?

-ce inseamna catalizator fierbinte?intreb deoarece evenimentul s-a produs la 3-4minute dupa pornire-a avut timp sa se infierbante?

-cu siguranta asta ma paste-testeru'!

Link to comment
Share on other sites

-pai pe unde sa ajunga apa-n motor?doar pe la admisie si aia e sus si am verificat imediat-filtru de aer nu era ud-era f curat si uscat!

-daca deconectez sonda lambda si merg o zi  fara  ce trebuie sa vad?ca a mers fara ea cateva minute la un service(s-au uitat aia) si tot asa facea-tre'sa mearga o zi fara?

-ce inseamna catalizator fierbinte?intreb deoarece evenimentul s-a produs la 3-4minute dupa pornire-a avut timp sa se infierbante?

-cu siguranta asta ma paste-testeru'!

53242[/snapback]

 

 

In 3-4 minute nu este fierbinte.

 

Pai am inteles ca erau mizerii in regulatorul de relanti.Din cauza asta am crezut ca a intrat apa pe admisie.

In calculator nu a intrat apa?

Uneori dureaza pana se schimba valorile adaptatiilor din computerul de injectie.Nu strica sa incerci sa mergi mai mult fara ea,desi tot testerul ramane cea mai sigura solutie.

Link to comment
Share on other sites

In 3-4 minute nu este fierbinte.

 

Pai am inteles ca erau mizerii in regulatorul de relanti.Din cauza asta am crezut ca a intrat apa pe admisie.

In calculator nu a intrat apa?

Uneori dureaza pana se schimba valorile adaptatiilor din computerul de injectie.Nu strica sa incerci sa mergi mai mult fara ea,desi tot testerul ramane cea mai sigura solutie.

53244[/snapback]

 

-regulatoru'de relanti era murdar pe dinafara si fiind (mult)mai jos decat admisia cu siguranta a facut baie-iar inauntru daca era murdar ma gandesc ca depuneri putea fi d-a lungul timpului-are 12 ani masina, nu?oricum m-am uitat ca broasca la inundatii cand mi- l-au aratat-stiu acum doar unde e si ce trebuie sa demontezi ca sa ajungi la el!

-multi mi-au zis de calculator(e asa de jos pus?),dar ma gandesc ca se duceau dracu'mai multe daca lua ala apa!si asta nu e in habitaclu?acolo nu a fost strop de apa!oricum e de controlat si presupun ca tot la tester!

merci oricum!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.