Jump to content

Mitsubishi Lancer 2.0 Intense 2007


2dor

Recommended Posts

Imi prezint si eu mitsa cu toate ca nu prea isi are locul pe aici, inconjurata de BMW-uri. E luata in August 2007 are vre-o 3500 km doar, motorul este de 2000 cmc si 136 CP.

Nu prea te plimbi cu ea :blink:

Pleoapele parca merg. Desi nu prea imi plac volanele astea asa plate, parca n-arata asa rau, mai ales ca are si airbag.

Consola centrala pare cam simpla.

Cum se comporta la drum?

Link to comment
Share on other sites

Nu este EVO ca avea 280 CP, la 400 CP era poate te referi la un EVO MR FQ-400, si atunci era ceva. Eu merg cu ea in fiecare zi, insa daca lucrez aproape de casa ce sa fac, am cam 8 km dus-intors. Consumul e constant la 14, nici nu o menajez, recunosc. In carte are 9,6 s de la 0 la 100 km/h. Pretul cu toate taxele a fost 16000 rotunjit, de fapt parca 15900 euro. Am primit bonus senzori de parcare si covorasele originale. Are doar ABS cu EBD, nu exista pe ele ESP. Blocul motor este acelasi cu cel de pe EVO, de fapt aia de la Mitsubishi au blocul ala pus pe multe masini, codul e 4G63. Mie pleoapele imi plac, poza cu pleoapele chiar da nasol, daca nu as stii cum arata in realitate, si eu as spune ca arata oribil. Legat de comportament este incredibila, Mitsubishi chiar nu sunt niste fraieri cand vine vorba de sportivitate. Directia este cred aceiasi cu cea de la EVO ca la fel se comporta, e precisa dar are o raza de bracaj ca la camioane, pe o strada ingusta trebuie sa fac o mie de manevre. Suspensia este cam tare dar totusi confortabila, am mers cu un Clio cu suspensie sport si era chiar caruta, oricum in curbe sta intr-un fel. Eu am luat masina dupa un drive-test, dupa ce am mers cu ea am spus ca trebuie obligatoriu sa o am. Edited by 2dor
Link to comment
Share on other sites

In primul rand a fost dupa cum am scris mai sus test-drive-ul care pur si simplu m-a determinat sa o iau, nu mai exista nici o alta masina pe lume dupa ce am mers cu ea. Iar in al doilea rand am facut leasing si chiar daca puteam sa fac si la un BMW second, era mai complicat. Iar in al treilea rand este fiabilitatea care la masinile japoneze nu poate fi contestata inca, la BMW chiar cu renumele pe care il are si tot apar probleme, ca si la Mercedes. A si masina e fabricata in Japonia. Edited by 2dor
Link to comment
Share on other sites

Am avut unul la fel (doar culoarea difera) ca masina de serviciu in Nigeria, 3 luni. Mi-a placut cum se misca, iar designul interior ...poate nu este fotogenica masina la interior, dar feelingul pe care il ai la volan este total diferit de cel pe care il prezinta fotografiile. Per total, este o masina OK.

 

Sa o stapanesti sanatos si fara probleme!

Link to comment
Share on other sites

Acum vreo 2 ani tot la un astfel de model ma gandeam si eu. O mare parte din piese precum si blocul motor provin direct de la EVO cum ai spus si tu. Mi-a placut foarte mult interiorul sportiv si sound-ul motorului... Putini stiu de aceasta masina in Romania, desi este una destul de ieftina pt ce ofera.
Link to comment
Share on other sites

ce parere aveti de noul Lancer?

mie imi place mult si la 20 000 e chiar ieftin. parerea mea, super raport calitate pret.

 

la 20 000 cam ce ai lua de la bmw ?.....Sau voi toti aici aveti masini noi la care piedeti 40 % in 2 ani fara resentimente !

 

 

On topic ..Sa o stapanesti sanatos ... ...Tu ai ales culoarea ?:)

 

E o masina sport ? :blink:

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

Noul Lancer are un look foarte "rau" si este o masina cu clare valente sportive. Ce ma dispera este pretul care la noi cu toate taxele se poate duce pe la 17-18.000 EUR varianta de baza si motorul de 1,5 si 109CP iar la americani o varianta echipata cu ce trebuie (climatiz auto, jante, electrice etc) si motorul de 150CP are un pret cam de 13.000 $ (sub 10.000 EUR)
Link to comment
Share on other sites

Eu am ales culoarea, din punctul meu de vedere este cea mai frumoasa pe modelul acesta, alb am vrut dar nu era nici una pe stoc, si oricum eu am prins ultimul lot. Masina este sport, insa motorul are cam putini cai, este adevarat. Masina de fapt este model Ralliart, insa la americani are motor de 2.4 si 170 CP. Alta ciudatenie este ca la ei nu are volanul Momo de pe EVO si nici cadranele care sunt tot de EVO, insa cu niste modificari, la EVO turometrul este in mijloc iar kilometrajul in stanga plus are pe cadrane setarile de Tarmac, Gravel si Snow.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.