Jump to content

m3 E92 - consumul real ?


b.husky13

Recommended Posts

Cum adica la mers normal? Te referi la confortul oferit la drumuri lungi...

da consuma de sparge pe sosea la drum lung si viteze normale. am intrebat pe forumul de m din state - m3forum - nici aia nu prea pleaca cu ele la drum, consuma enervant de mult. e o masina de fun si hobby, nu faci nici o treaba cu ea. cu m3 e46 se putea merge repejor la un consum de 13.5-14.5. asta la aceeasi viteza ia 17.

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 215
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da consuma de sparge pe sosea la drum lung si viteze normale. am intrebat pe forumul de m din state - m3forum - nici aia nu prea pleaca cu ele la drum, consuma enervant de mult. e o masina de fun si hobby, nu faci nici o treaba cu ea. cu m3 e46 se putea merge repejor la un consum de 13.5-14.5. asta la aceeasi viteza ia 17.

Offtopic , eu am un 330ci e46 , am fost in plecat in concediu la inceputul lunii , am parcurs aproape 6000km la un consum mediu de de 8,2-8,4%. La consumul asta am bagat peste 600 euro in benzina. La ce consum dai tu cred ca imi trebuiau 1500 euro . Intr-adevar nu e o masina de drumuri lungi , chiar si pentru cineva cu venituri peste medie .

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

pai eu consum pe M6 37% in oras, asta fiind un maxim si aprox 20% in afara... si sa mor daca ma deranjeaza. Merg cu masina asta aproape zilnic (mai am si un 5-ar, E60) si prefer sa merg cu M-ul mai mult decat cu 5-ul.

 

de ce?

 

Pai ala (5-ul), consuma 17%, pt inca pe atat, mai bine merg cu M6-le, macar simt ceva ca lumea sub fund...

 

Nu merg deloc "la consum", sau "lejer" cu nici una din masinile mele, cu atat mai putin cu M-ul. Ce rost ar mai avea sa ai M si sa mergi stil bunica. Nu vad rostul.

 

Bine, este adevarat ca mai trebuie si intretinut cum trebuie, deci fara ipocrizie, un M se adreseaza unui target care nu se intreaba "cat consuma?". "da' cat ma costa intretinerea ?" etc...

 

Asa ca daca te intrebi si te ingrijorezi cat consuma un M3, M5, M6... poate ar trebui sa renunti, ca daca te sperie consumul, atunci te baga in panica intretinerea...

 

ex: sa schimbi un diferential si amreiaj, si sa lasi la bavaria 180 de milioane cred ca te baga fix in panica... no offence.

 

Eu le-am schimbat pt ca prefer sa am totul 100% ok pe masina si merg la verificari/intretinere (daca e cazul) o data la 2 luni cu masinile.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

ma rog, eu nu am timp de prostii din astea, pt mine masina e o chestie de care nu trebuie sa stiu ca exista si care sa nu-mi complice existenta. nu consider ca e normal sa-ti trimiti masina pe platforma afara din tara la un schimb de ulei. auzi ce aiureala! referitor la costurile de intretinere nu am probleme, ma deranjeaza consumul numai in comparatie cu alte modele echivalente. personal mi se pare normal sa te intereseze cat costa o masina si nu sunt adeptul ideii ca musai trebuie platit orice pret pt performanta. pana una alta nici un m nu exceleaza la capitolul asta, toate m-urile o iau rau pe pista de la concurenta si in conditiile astea chiar mi se pare deplasat consumul, repet, strict relativ. am luat m3 nu porsche (mai bine luam porsche) ca sa umblu cu el zi de zi si in conditiile astea sigur ca ma deranjeaza consumul mult mai mare decat al unui porsche cu performante identice. opinia asta ca nu conteaza cat consuma o masina o vad numai aici in romania, nu vreau sa mai fac alte comentarii. in rest, cumpar masini noi, nu ar trebui sa am probleme de service, daca cumperi masini 2nd hand, desigur e un risc asumat. sigur ca ma enervez cand am un m3 nou care sta plin de labe jegoase la dealer in parcare si eu circul cu un cadavru de 5-ar prin "bunavointa" acestuia.
Link to comment
Share on other sites

ma rog, eu nu am timp de prostii din astea, pt mine masina e o chestie de care nu trebuie sa stiu ca exista si care sa nu-mi complice existenta. nu consider ca e normal sa-ti trimiti masina pe platforma afara din tara la un schimb de ulei. auzi ce aiureala! referitor la costurile de intretinere nu am probleme, ma deranjeaza consumul numai in comparatie cu alte modele echivalente. personal mi se pare normal sa te intereseze cat costa o masina si nu sunt adeptul ideii ca musai trebuie platit orice pret pt performanta.

Total de acord! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

ma rog, eu nu am timp de prostii din astea, pt mine masina e o chestie de care nu trebuie sa stiu ca exista si care sa nu-mi complice existenta.

 

In cazul asta ai auzit vreodata de leasing operational ? :twoup:

 

desigur ca am auzit dar care este legatura? masina e cumparata cash. daca era in leasing indiferent de care se strica mai greu?

Link to comment
Share on other sites

Bine, este adevarat ca mai trebuie si intretinut cum trebuie, deci fara ipocrizie, un M se adreseaza unui target care nu se intreaba "cat consuma?". "da' cat ma costa intretinerea ?" etc...

 

M se adreseaza unui target care isi permite consumul si intretinerea, nu unuia care nu se intreaba.

 

tocmai ca in raport cu performantele pe care le ofera , un pret de achizitie putin mai mic si o intretinere mai ieftina este chiar motivul pt care cineva ar cumpara BMW M .

Pt cei care cu adevarat "nu intreaba" exista Porshe, Ferrari , Aston... :twoup: , iar din pct meu de vedere oricine isi achizitioneaza un M6/M5/M3 nou imperativ este obligat sa isi permita si un 911 sau un F430 daca chair este "musai"... pt ca daca nu, o dam in mintea celor care au q7 la scara si datorii la intretinere...

Link to comment
Share on other sites

topicul era despre consumul real la m3-ul nou. parearea unanima pe forumurile de pe afara este ca are un consum prea mare. si eu cred la fel. ferrari f430 are 490 hp la acelasi consum. porsche 911s are fix aceleasi performante dinamice la un consum mult mai mic. corvette la fel. este jenant si penibil sa ne umflam muschii pe aici cum ca putem plati cateva milioane benzina pe luna. oricine poate. problema in discutie era strict tehnica, cat consuma fata de cat livreaza noul m3, nu v-a cerut nimeni declaratia de impozit.
Link to comment
Share on other sites

topicul era despre consumul real la m3-ul nou. parearea unanima pe forumurile de pe afara este ca are un consum prea mare. si eu cred la fel. ferrari f430 are 490 hp la acelasi consum. porsche 911s are fix aceleasi performante dinamice la un consum mult mai mic. corvette la fel. este jenant si penibil sa ne umflam muschii pe aici cum ca putem plati cateva milioane benzina pe luna. oricine poate. problema in discutie era strict tehnica, cat consuma fata de cat livreaza noul m3, nu v-a cerut nimeni declaratia de impozit.

asta e Doru, unii se simt datori (de parca ne-ar interesa) sa explice ca ei isi permit BMW-uri, deesi aproape toti de pe forum avem cate unul daca nu 2,dar asta e...auzi aberatie, sa pierzi cateva zile daca nu o sapt cel putin ca sa duci masina pana in germania pt o revizie :twoup: .Maine poimaine mergem sa ne ca..cam in Ungaria ca e mai buna hartia igienica :twoup: :D

Link to comment
Share on other sites

.Maine poimaine mergem sa ne ca..cam in Ungaria ca e mai buna hartia igienica :twoup: :twoup:

 

Eu am facut-o deja, hartia mi s-a parut la fel, insa am simtit o asa placere...:D

 

 

 

On topic: Consumul la o masina ca M3, nu cred ca intereseaza atat dpdv al banilor cheltuiti in plus, cat a timpului pierdut pe la benzinarii datorita unei autonomii precare...

Link to comment
Share on other sites

am luat masina azi, mi-au facut prima revizie cadou, nu am platit. as fi preferat sa platesc si sa nu se intample nimic dar acum asta e. nu stiu ce se intampla acolo, eu cred ca nu-i platesc si de aia toti pleaca, e tot un dute-vino, n-au cu cine lucra. mi-au prelungit garantia la cutie la cerere la 5 ani fara limita de km. o sa fac totusi inca un test la viena sau la munchen cand ma duc incolo. masina merge bine. acum ca s-a rodat, sunt ceva probleme cu setarile, nu prea se mai poate merge in oras pe supersport d5 ca zgaltaie, urca prea repede in ture. o sa caut alte setari de oras, sunt posibilitati aproape infinite de reglaj. imi plac masinile asa tehno. consumul e tot mare, parca din ce in ce mai mare, spre 30. a fost si mai aglomerat ieri dar cred si ca urca repede si inutil sus in ture.
Link to comment
Share on other sites

Depinde cum intelege fiecare normalul asta. La tine normal poate insemna sa schimbi pe la 3000 de ture, la altul normal poate insemna sa schimbe la 7000 de ture. Oricum mi se pare putin cam mare consumul de 30%. O intrebare cum ti-ai dat seama de consumul asta? Ce indica pe bord nu e tot timpul real. Edited by Cosm1n
Link to comment
Share on other sites

mers normal in oras 22, sportiv spre 30, cam 28.5. cutia e dkg, schimba singura si e extraordinar de adaptiva, nu e ca smg, electronica de control e mai buna decat la o automata normala, schimba f adaptiv in functie de cum dai in pedala. poate schimba la 2000 sau la 7000 fara sa schimbi setarile. cutia e exceptionala.
Link to comment
Share on other sites

Pai si mie imi consuma tot cam atat. :twoup:

 

20% la mers normal in oras si 27% la mers sportiv.

nu in oras e ma problema, e motorul mare, ci afara, sub 17 nu scade, nu poti pleca nicaieri cu el departe ca te sparge la gaz. astia la bmw cu ifosele lor, daca faceau a 7-a overdrive nu mai consuma atata, la ce putere are nici nu se simtea. la corvette ultimele 2 sunt cu raport subunitar.

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

A scazut consumul dupa rodaj. In primul rand se poate merge pe D2 si in oras si afara. Am fost pana la mare, cu 150 pe A2 si 60-80 restul media a fost 12.5. Inapoi cu cca 80 pe sosea si 180 pe A2 m-am intors cu medie de 13.5 dus-intors. Asa mai merge, e ca vechiul E46 M3 daca nu mai bine. Am mers numai pe D2.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sa nu uitam ca M3 E93 e mai greu ca E92 sau E90 cu 150-200kg , de aici si un consum mai ridicat, mai ales ca il comparam cu m3 sau 330i e46, coupe sau sedan.

Am gasit un video frumos despre consumuri la masini scumpe, printre care si un M3 E90 , http://www.youtube.com/watch?v=HPH7tcxAZdg

 

Offtopic : acest topic e pus mai mult la vrajeala si pentru prima oara dau dreptate celor care care au fost contra. Colegii iti gasesc tot felul de informatii si tu vii sa spui ca de fapt te-ar interesa un 530xd sau nu stiu ce altceva ai mai auzit tu ca ar fi 'tare'. Iti mai este si greu sa faci o simpla conversie, ba ce ma enerveaza omul asta.

Pun pariu ca e prima masina care vrei sa o cumperi in viata ta si normal ca intrebi de consum, ca tot romanul. 'Daca am bani ma plimb , daca nu stau si vb pe forum ! Iti dai seama ca daca ma intereseaza masina asta m-am gandit si eu ca nu e ca intretinerea unei DAcii' .

Intretinerea unei masini nu consta numai in alimentare. Pai daca o sa ai momente cand nu o sa ai bani de carburant, cum iti permiti un casco, o revizie tehnica, sau chiar si o banala pana de cauciuc??? Sau atunci o pui la vanzare dupa ce ai tras cat ai putut de ea ? Tipic romanesc.

Faci oamenii sa piarda timpul cu tine si sa se mai si certe intre ei. Nu imi sta in fire sa dau in nimeni, dar 'copilul' asta m-a scos din fire.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.