Jump to content

Anvelopa noua pereche cu una SH


Recommended Posts

Salutare. Ma confrut cu o mica dilema. Am cumparat de curand 4 cauciucuri Vredestein Ultrac 2x 225/45/17 si 2x 245/40/17.

 

Problema e ca unul din cele late pentru spate are o taietura pe lateral si la doua vulcanizari mi-au zis ca nu o sa tina peticul, fiind chiar pe marginea anvelopei.

 

Din motive de siguranta m-am gandit sa-mi cumpar unul nou, aceeasi dimensiune.

 

Intrebarea este, se poate sa dauneze cu ceva ca unul pe spate va fi nou (evident profil mai bun) si celalalt mai uzat un pic? Ar putea influenta negativ grupul, planetare, etc?

 

Pun intrebarea asta pentru ca fratele meu avea ceva probleme cu masina la bagarea in viteze, cuplarea 4x4 (Nissan Terrano) si cand a fost la reprezentanta...i-au spus ca e din cauza ca rotile pe fata sunt noi si au profil mai bun si cele pe spate nu sunt aceeasi dimensiune, fiind mai tocite. I-au mai spus ca e foarte bine ca a venit din timp, pentru ca avea mari sanse sa strice ceva pe la diferential sau nu stiu exact. Cum si-a cumparat 2 cauciucuri noi si pe spate...problema s-a rezolvat.

 

Se poate sa fie doar la 4x4 problema asta?

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Intrebarea este, se poate sa dauneze cu ceva ca unul pe spate va fi nou (evident profil mai bun) si celalalt mai uzat un pic? Ar putea influenta negativ grupul, planetare, etc?

 

Nu :blink:

 

Insa nu este bine sa ai aderenta diferita pe aceeasi punte, cel putin la franare.

Link to comment
Share on other sites

-problema e sa nu aiba diametre diferite din cauza uzurii unei anvelope,poti sa le masori cu un centimetru sa vezi ce diferenta au-ideal e sa fie amandoua la fel pe aceeasi punte,cu acelasi grad de uzura,Ciupanezu are dreptate,mai ales ca ai si o masina cu cuplu mai mare,risti sa pierzi aderenta si la accelerari bruste si la franare.
Link to comment
Share on other sites

Diametrul egal nu prea mai au cum sa aiba...ca una e noua una folosita. Nu stiu cat de mult, ca n-am vazut una noua sa-mi dau seama de uzura, oricum nu e foarte mult.

 

Ma gandeam ca stie cineva ceva grade de toleranta cat sa nu afecteze ceva la mecanica. Faptul ca o sa am o roata mai aderenta decat alta...nu stiu...pana la urma tot cauciucuri sunt amandoua si asta chiar nu e uzat rau...e si fabricatie destul de recenta.

Link to comment
Share on other sites

hmm...in cazul asta cred ca fac un efort si mi le cumpar pe amandoua pe spate noi si gata...desi m-a cam pus pe ganduri white ca a zis ca nu prea e multumit de aderenta lor.

 

in teste au iesit super bine :-s

 

sa merg mai degraba pe toyo proxes t1r?

Link to comment
Share on other sites

Eu am un traseu de cca 80km pe care il fac de ceva timp si aici am cam incercat limitele masinilor pe care le-am condus si asa am invatat cam fiecare curba cu ce viteza maxima merge abordata.

Pe masina actuala am avut Michelin, am taiat 1 din ele si am pus pe spate 2 Vredestein Ultrac Giugiaro. Vreau sa spun ca pe anumite viraje mai stranse, se simte cum aceste anvelope ar avea o textura mai rigida care imi rupe aderenta la viteze inferioare Michelin-urilor pe care le-am avut anterior.

 

Despre asa ceva vorbesc:

post-4509-1204842819_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

si eu am problema asta, mi-am schimbat jante + anvelope pe dreapta, noi ( pe casco ) si acum trebuie sa incalt si rotile din stanga. Eu zic ca nu are cum sa fie bine, e foarte diferita aderenta de pe un cauciuc nou si unul mai vechi.

 

Eu am un traseu de cca 80km pe care il fac de ceva timp si aici am cam incercat limitele masinilor pe care le-am condus si asa am invatat cam fiecare curba cu ce viteza maxima merge abordata.

Pe masina actuala am avut Michelin, am taiat 1 din ele si am pus pe spate 2 Vredestein Ultrac Giugiaro. Vreau sa spun ca pe anumite viraje mai stranse, se simte cum aceste anvelope ar avea o textura mai rigida care imi rupe aderenta la viteze inferioare Michelin-urilor pe care le-am avut anterior.

 

Despre asa ceva vorbesc:

 

bune gume dar zgomotoase.

Link to comment
Share on other sites

Ma puneti serios pe ganduri cu anvelopele astea :blink: Eu credeam ca am facut super afacere ca sunt super ok. Peste tot am citit ca nu sunt deloc zgomotoase si sunt super aderente.

 

Ce as putea sa-mi cumpar sa fie ok atunci? Sa merg pe Michelin? Toyo? Si Dunlop am vazut ca au cateva modele interesante.

 

Daca tot fac o investitie...vreau sa fie ceva de calitate.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.