Jump to content

Ce parere aveti despre X5 3.0si model american?


Mihai135

Recommended Posts

1. Nu stiu cat de mai bine lucrata este aia pentru SUA decat una pentru Europa avand in vedere ca se asambleaza in aceeasi fabrica, cu piese si accesorii de la aceiasi furnizori. Singura diferenta este nivelul de dotare din standard.... altceva nimic... in nici un caz calitatea materialelor.

2. Performante:

a) 3.0si - 272cp, 315 Nm, greutate 2075, acceleratie 0-100km/h - 8.1s, timp 1000m - 28.9s

:twoup: 3.0d - 235cp, 520 Nm, greutate 2150, acceleratie 0-100km/h - 8.3s, timp 1000m - 29.2s

Intrebare: cum ai ajuns la concluzia ca 3.0si e mai puturos decat 3.0d ???

Cuplul e mai mare ... si asta se simte ... cel mai bine .. diferenta de cai putere nu e mare ..

Plus de asta .. am condus si una si alta ...

Se simte mai bine dieselul .. mai ales ca .. pentru o masina de talia sa ... sa ai forta la plecarea de pe loc ..sau in turatii joase .. e foarte important ...

Nu te ajuta cu nimic daca momentul maxim de cuplu e pe la 4500 in cazul benzinarului ... nu uita ca e SUV nu berlina.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@WLF: FNS este taxa " Fondul National de Solidaritate" se plateste catre Ministerul Muncii si Protectiei Sociale pentru autoturismele extracomunitare cu

motorizare mai mare de 2000 cc. Acu imi aduc aminte ca am mai platit taxa asta cand mi-am luat Mazda6 MPS (2300cmc, Japonia)...

 

@Black Soul: nu am avut ocazia sa le conduc pe amandoua ca sa vad "cum se simte". Dar poate n-am inteles eu la ce te refereai cand ai zis "mai puturoasa". De aceea am pus timpii pentru 0-100km/h si 0-1000m.

Link to comment
Share on other sites

@WLF: FNS este taxa " Fondul National de Solidaritate" se plateste catre Ministerul Muncii si Protectiei Sociale pentru autoturismele extracomunitare cu

motorizare mai mare de 2000 cc. Acu imi aduc aminte ca am mai platit taxa asta cand mi-am luat Mazda6 MPS (2300cmc, Japonia)...

 

@Black Soul: nu am avut ocazia sa le conduc pe amandoua ca sa vad "cum se simte". Dar poate n-am inteles eu la ce te refereai cand ai zis "mai puturoasa". De aceea am pus timpii pentru 0-100km/h si 0-1000m.

Deci, diferente mari nu sunt .. nici la CP nici la demaraj de la 0 la 100.

Diferente mari sunt la cuplu ... X5 3.0 benzina e ca un catel lesinat pe langa diesel.

Link to comment
Share on other sites

Partea cu TVAul recuperat e cu dus si intors. Tu deduci TVA dar daca firma ta lucreaza cu PFizice sau nu esti platitor de TVA asta se replica 1:1 pe profitabilitatea firmei tale marindu-ti preturile pe care le practici automat. Asa ca nu spun decat ca multi lucreaza fara TVA si cumpara cu TVA pe PF.

 

Uiti un lucru in micul tau calcul. CASCO. Numai ala si face diferenta pe 5 ani mai ales daca esti PF si indeplinesti conditii de reduceri.

Daca lucreaza cu persoane fizice tot cu TVA factureaza daca nu esti platitor de TVA e alta situatie si e mai speciala dar tot recuperezi TVA facand cerere de returnare de TVA la directia de finante, plus de asta nu vorbeam de gainari care n-au ce TVA sa deduca sau sa recupereze ca oricum aia nu-si luau masina sau cel putin nu de banii astia. Casco e mult mai avantajos pe firma, hai ca vorbesti in dodii, total pe dinafara. Acuma nu-i de condamnat dar sa-ti sustii basmele astea cu atata tarie mi se pare de admirat

Link to comment
Share on other sites

Acuma nu-i de condamnat dar sa-ti sustii basmele astea cu atata tarie mi se pare de admirat

Ma efortez si mai pun un post pe tema asta. :D

Ultima data cand am vrut sa fac un casco, acum cativa ani imi iesea aproape dublu pe PJ fata de PF. De atunci nu m-a mai interesat ca nu mai fac casco deloc, o pierdere de vreme. Intelegi ce vrei din ce ti-am zis, ideea mare e ca banii nu se fac numai vanzand suc si alte marfuri en-detail sau fugand dupa muncitori si clienti ci se fac si pe persoana fizica pur si simplu, platind taxe si impozite. Eu am cumparat ultima data un E70 pe PF, astept sa soseasca, nu sunt nebun cum ai insinuat si sa dea domnu sa cumpar de acum maisni numai pe PF :twoup:

Hai noroc!

Edit: Sa nu uit, e luat de la dealer, nu aduc masini din US ca sa ies mai ieftin cu 10k Eur, deci nu fac gainarii si nu platesc TVA totusi. :twoup:

Hai noroc inca odata!

Edited by adi76
Link to comment
Share on other sites

Frate adi76 din ce spui reiese ca singurul gainar sau cel putin cel mai evident esti tu. Avand in vedere ca n-ai habar despre un TVA si cam care e treaba cu el, si faptul ca mai sunt si alte avantaje inafara de TVA cum ar fi impozitul pe dividende pe care-l platesti ca sa scoti banii aia de care zici tu si sa-ti iei masina pe nume propriu rezulta ca tu nu scoti banii din astfel de situaii.

Desigur putem presupune prin reducere la absurd ca esti un mare manager care castiga 5-10 mil. de euro pe an desi si asta e exclus luandu-ne dupa cunostintele tale, deci sa inteleg ca nu esti gainar care vinde suc sau alearga dupa muncitori(apropo de variatia de afaceri de care ai habar) ci esti acel gainar valutist ori care ciordesti prin germania

 

P.S.1. Iti mai spun inca odata. Sa zicem ca o societate lucreaza cu persoane fizice(valabil in cazul firmulitelor de apartament, dar repet nu este de condamnat, ba chiar un lucru admirabil, de la ZERO pornim cu totii) tot cu TVA facturezi si tot cu TVA cumperi si in urma rulajului daca iesi pe profit nu platesti la stat decat acel TVA care nu ti se cuvine si anume ala car iese in "plus" ca sa intelegi si tu si sa nu mai scrii aberatii care le inveti prin seriale sau telenovele.

 

P.S.2. Am vazut la AB c-a aparut si macheta lui X6. Du-te sa ti-o iei si p'aia ca sa ai toata gama, iar daca un imbecil ca tine chiar are x5, am inca un motiv sa apreciez mai mult tara tuturor posibilitatilor.

 

P.S.3. Faptul ca eu sau oricine altcineva se intereseaza de alte posibilitati decat un dealer din Romania de a cumpara acelasi produs nu cu 10 mii, cu 30 de mii mai ieftin se numeste om de afaceri nu gaianar. Faptul ca tu preferi sa o iei de le reprezentanta si ii faci pe ceilalti gainari spune despre tine ce esti un mare prost.

 

P.S.4. Daca tot esti asa prost poti sa-mi spui si mie de ce dracu te dai cocos? Eu daca as fi in locul tau as vorbi mai putin, nu spun ca le stiu pe toate, nici pe departe, ba din contra sunt lucruri care ma depasesc sau care pur si simplu nu ma intereseaza, unde nu ma bag si nici nu-mi dau cu parerea. Mie vreau sa-ti spun ca-mi face foarte mare placere sa port discutii in contradictoriu dar cu persoane care vin cu argumente sustenibile nu cu avioane visate noaptea.

De ex. m-am cam certat cu fratele WLF dar discutia cu el a fost o placere deoarece venea cu argumente si practic ne certam mai mult pe chestiile interpretabile

Link to comment
Share on other sites

ALeX_507, tu ai facut fixatie cu firmele. Eu iti zic una si tu imi zici alta. Normal ca daca faci bani pe firma iti iei si masina pe firma. Ti-am zis, bani buni se pot face si pe PF(adica nu pe firma, ca sa intelegi si tu). Gata, chiar ca nu mai postez pe tema asta. Edited by adi76
Link to comment
Share on other sites

Acu de curiozitate.... si poate pentru cei interesati in viitor de o astfel de achizitie: cat si ce ar trebui cineva sa plateasca pentru o masina adusa de tine (de la A la Z, tot)?

 

postasem asta, inainte sa se incinga discutia pe aici (de aia m-am si retras un pic) si n-am primit nici un raspuns pana acum. WLF - e secret, sau ne poti impartasi si noua? Sau e surpriza pentru clienti :twoup:

Edited by Trappy
Link to comment
Share on other sites

Off.... ce intreb eu si ce mi se raspunde. Nu vroiam o comparatie intre corectitudinea ta si a astora de unde am cumparat eu. Iar partea cu TVA am crezut ca s-a lamurit acum 10-15 posturi... daca tu vrei sa interpretezi factura aia asa, n-ai decat. Numai ca, dupa cum am mai scris, exista si alta varianta decat a ta in a interpreta facturarea de TVA (e mai sus, n-o mai repet).

Revenind la subiect, avand in vedere ca eu am prezentat date si sume exacte, asta ma asteptam si de la tine ( nu sa-mi explici cu ABCD ce ai mai zis de cateva ori pana cum, in posturile precedente).

In caz ca tot te faci ca nu intelegi, ma interesa asta: pentru o masina care costa $56.000 in US, CAT as plati in total (pana la numere rosii RO inclusiv) - detaliat. Daca e greu sa faci socoteala asta, atunci macar da un exemplu cu o masina adusa deja de tine.

Link to comment
Share on other sites

OK... multumim pentru detalii. Eu unu iti doresc cat mai multi clienti.

In ceea ce priveste insistenta ta in legatura cu modalitatea de facturare - in cazul in care intentia ta e sa explici ceva ce ar putea sa ma (ne) ajute, multumim inca o data. Daca doar incerci sa mai dai cu oua in concurenta (ma rog, nu stiu cat de concurenti sunteti, avand in vedere ca ei aduc 100% masini noi).... pacat.

Si ca sa lamurim si treaba asta - am mai zis de cateva ori - chiar daca factureaza aiurea tva, la mine se cheama tot tva deductibil si stii ce se face cu asta. Si daca ei castiga 5000 de Euro la masina sau mai mult, treaba lor si bravo lor. Eu am gasit la ei seriozitate, promptitudine si cel mai mic pret (toate astea fata de cele 4 firme pe care le-am mentionat anterior) + didamai firma pe care o au in spate si anii de experienta si renumele pe care il au + showroom si service multibrand.

Si cu asta am incheiat....ne mai auzim cand vine masina (inceputul lui august).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salut,

intrebare

am vazut ca e (inca) un site specializat cu exportul de masini din state

http://importrates.com/2008-BMW-X5-3.0si.html

o masina configurata la ei zice ca are pretul MSRP de $57,175 si invoice de $52,570.stiu ca pretul MSRP e cu 10-15 % adaos pt dealer - depinde de accesorii ( http://www.x5world.com/x5-e70-forum/44775-...-press-kit.html ), si mai stiu ca in state poti lua un x5 cu aprox 1000-2000 usd peste pretul de fabrica ( scrie tot pe x5world.com cum unii au reusit sa se duca la mai multi dealeri si unii le-au aratat factura de la fabrica si au mai pus 1000-2000 usd comisionul lor, respectiv x5-ul a iesit cu aprox 10% sub MSRP.

in plus daca iei o masina de pe stoc de la un dealer BMW poti sa o iei chiar mai ieftin ( decat daca o construiesti pe bmwusa cu aceleasi optionale , negociezi cu dealerul etc )

intrebare - a lucrat cineva cu importrates.com ? stie cineva o metoda mai ieftina de a aduce un x5 din state ?

multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Trappy nu a venit masina ? :)

impresii , poze...?. :)

 

A venit masina... am intarziat cu postatul pentru ca am cam fost plecat in ultima vreme...

Impresii - foarte tare masina, tinuta de drum excelenta (nu are adaptive drive da tot se tine f. bine in curbe). Probabil din cauza suspensiilor mai tari decat la alte suv-uri. Scaunele confortabile (poate un pic cam tari pentru gustul meu). Pana acum cele mai folositoare dotari au fost: inchiderea/deschiderea automata a portbagajului, clima in 4 zone (curand vine si randul incalzirii in bancheta din spate), functia de "Auto Hold" la semafoare.... si toate setarile pe care le poti face din iDrive. Si multe altele pe care poate o sa le scriu in alt post (acu ma cam grabesc).

 

O intrebare am si eu (defapt mai multe da numai una in postul asta). Am fost la AB sa intreb de accesorii pentru masina.... si am aflat 2 lucruri:

1. Nu au nimic in afara de jante si presuri (si auzi la ei replica - pai... aveti cam tot ce se poate pune pe masina... nu prea mai avem ce sa va dam...penibil).

2. Au preturi astronomice

Intrebarea este: stie cineva un magazin online de la care pot sa cumpar accesoriile pe care le are BMW pe site? Sunt foarte multe (cel putin la bmwusa.com) si as vrea sa le gasesc prin Europa pe undeva.... daca nu poate gasesc unii din USA care trimit si pe la noi si le iau de acolo. Daca stie cineva multumesc anticipat.

Revin mai incolo cu un post ma detaliat - asta daca e cineva interesat...

Link to comment
Share on other sites

Acuma nu-i de condamnat dar sa-ti sustii basmele astea cu atata tarie mi se pare de admirat

Ma efortez si mai pun un post pe tema asta. ;)

Ultima data cand am vrut sa fac un casco, acum cativa ani imi iesea aproape dublu pe PJ fata de PF. De atunci nu m-a mai interesat ca nu mai fac casco deloc, o pierdere de vreme. Intelegi ce vrei din ce ti-am zis, ideea mare e ca banii nu se fac numai vanzand suc si alte marfuri en-detail sau fugand dupa muncitori si clienti ci se fac si pe persoana fizica pur si simplu, platind taxe si impozite. Eu am cumparat ultima data un E70 pe PF, astept sa soseasca, nu sunt nebun cum ai insinuat si sa dea domnu sa cumpar de acum maisni numai pe PF :)

Hai noroc!

Edit: Sa nu uit, e luat de la dealer, nu aduc masini din US ca sa ies mai ieftin cu 10k Eur, deci nu fac gainarii si nu platesc TVA totusi. :)

Hai noroc inca odata!

 

 

Acuma nu-i de condamnat dar sa-ti sustii basmele astea cu atata tarie mi se pare de admirat

Ma efortez si mai pun un post pe tema asta. :)

Ultima data cand am vrut sa fac un casco, acum cativa ani imi iesea aproape dublu pe PJ fata de PF. De atunci nu m-a mai interesat ca nu mai fac casco deloc, o pierdere de vreme. Intelegi ce vrei din ce ti-am zis, ideea mare e ca banii nu se fac numai vanzand suc si alte marfuri en-detail sau fugand dupa muncitori si clienti ci se fac si pe persoana fizica pur si simplu, platind taxe si impozite. Eu am cumparat ultima data un E70 pe PF, astept sa soseasca, nu sunt nebun cum ai insinuat si sa dea domnu sa cumpar de acum maisni numai pe PF :)

Hai noroc!

Edit: Sa nu uit, e luat de la dealer, nu aduc masini din US ca sa ies mai ieftin cu 10k Eur, deci nu fac gainarii si nu platesc TVA totusi. :)

Hai noroc inca odata!

Parerea fata de cei care reusesc sa dea mai putin cu 10k euro pentru un lucru ma lasa absolut indiferent.10k euro sunt perceput diferit de persoane diferite.Felicitari ca ai reusit sa dai cu 10k euro mai mult pe un lucru.Si, ca o nota de final, nu vreau sa ma implic intr-o polemica cu tine insa e pacat sa ne exprimam in delul in care ai facut-o tu, mai ales ca e un spatiu in care ar trebui sa ne faca placere sa postam, nu sa lansam invective.Bafta

Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere ca impresiile despre masina ar trebui sa le postez in alte topicuri, ma rezum aici la cateva aspecte legate de modelul SUA

1. La radio nu exista decat frecvente impare (de exemplu 100.2 nu se poate prinde - dar Radio21 mai e si pe alta frecventa impara :) ). Banuiesc ca treaba asta se poate rezolva la service, dar momentan pe mine nu ma deranjeaza.

2. Masina a venit cu satellite radio si abonament pe 1 an. Pentru a asculta posturile acestea trebuie activate prin telefon - stie cineva daca satelitul acopera si Romania (ca sa nu dau telefon degeaba in SUA)?

3. Avand in vedere ca din SUA se aduce numai benzina (cal putin deocamdata, ca am vazut ca la bmwusa.com a aparut si un bla bla despre diesel) despre consum pot sa va spun ca am facut cam 1000km (Bucuresti-Constanta-Predeal-Bucuresti) cu 12%. In oras nu stiu inca pentru ca nu am mers prea mult cu ea.

4. BMW Assist - merge si la noi sau mai avem de asteptat?

Daca mai vrea cineva si alte detalii sa posteze.

Link to comment
Share on other sites

Arata misto cu semnalele aprinse pe post de pozitii.

 

La radio nu ai ce sa ii faci, nu se schimba din soft. Numai la un electronist poate.

 

Dezavantaje mai ai la mile in loc de km, si consum in mpg, trebuie sa stai sa convertesti (asta daca nu s-a putut schimba deja din setarile masinii, la mine nu merge).

 

La comenzi de piese o sa fie iar cam aiurea. Am fost la reprezentanta si dupa VIN nu au gasit un retrofit de aux-in, dar pe care cautand pe o varianta europeana l-au gasit.

 

La ce viteza e limitata? A mea la 128 mph moare, e tare frustrant.

 

Cutiile manuale au un clutch valve care nu te lasa sa "dump the clutch", deci orice ai face nu poti sa pleci cu scartz.

 

Nu ii place benzina de Romania, cea de 95 ma refer, n-am probat alta. A avut vreo 40 de litri de benzina in rezervor cand a venit, era racheta. Acum cu benzina romaneasca parca e mai moale, sau cel putin asa o simt.

Link to comment
Share on other sites

1.Tot ce inseamna unitate de masura exista si in sistem metric ( se schimba din setari - iDrive)- am km, km/h, l/100km si asa mai departe.

2. N-am testat inca sa vad pana la ce viteza merge.... dar, oricum 128 de mile/h = 206 km/h... e destul pentru masina asta... e totusi SUV (ma rog, cica SAV). Pentru alergat am alta care se preteaza la viteze din astea.

3. Plecat cu scartz cu X5??? Ultimul lucru la care m-as fi gandit... Cutie manuala? De unde?

4. A mea nu bea decat benzina de 98 si 99.

5. De piese nu stiu inca... dar e70 3.0si se vinde si in Europa, iar piesele nu cred ca sunt o problema. Acu depinde si de dealer...

Link to comment
Share on other sites

Restrictioneaza circulatia lichidului, ca sa protejeze transmisia. Avantajul ar fi ca nu schimbi discul de ambreiaj asa des.

 

Cica ar fi la bimmerfans o valva aftermarket cu o gaura, care se poate pune in locul celei originale, modelele europene nici nu au asa valva. Americanii o pun pe asta aftermarket doar ca sa nu piarda garantia.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.