Jump to content

pentru toti membrii de pe forum


Recommended Posts

Ca sa nu mai treaca prin ce am trecut eu. Problema cu vasul de expansiune crapat nu este asa de simpla. Am studiat si vasul asta este facut cu cap-design si material (ebonita). Sistemul de racire lucreaza la 2 bari. Asta inseamna ca tuburile, vasul, si radiatorul trebuie sa reziste cu brio. Si totusi vad multe cazuri de vase sparte. Eu am inlocuit 2 pina am descoperit ca si radiatorul era umflat-curbat in partea inferioara. La mine problema era ca sufla pe la garnitura de chilasa gazele de ardere in sistemul de racire. Deci nu mai aveam 2 bari ci mult mai mult. Capacul de la vasul de expansiune ar fi trebuit sa elibereze presiunea. Ori e gresit proiectat ori al meu nu a mers. Ce am facut: am indreptat chiulasa, inlocuit garnitura, schimbat termocupla, pompa de apa, radiatorul, vasul de expansiune, buson la vasul de expansiune si tuburi aferente. Deci concluzia: problema vase de expansiune crapate NU trebuie tratata cu lejeritate.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ca sa nu mai treaca prin ce am trecut eu. Problema cu vasul de expansiune crapat nu este asa de simpla. Am studiat si vasul asta este facut cu cap-design si material (ebonita). Sistemul de racire lucreaza la 2 bari. Asta inseamna ca tuburile, vasul, si radiatorul trebuie sa reziste cu brio. Si totusi vad multe cazuri de vase sparte. Eu am inlocuit 2 pina am descoperit ca si radiatorul era umflat-curbat in partea inferioara. La mine problema era ca sufla pe la garnitura de chilasa gazele de ardere in sistemul de racire. Deci nu mai aveam 2 bari ci mult mai mult. Capacul de la vasul de expansiune ar fi trebuit sa elibereze presiunea. Ori e gresit proiectat ori al meu nu a mers. Ce am facut: am indreptat chiulasa, inlocuit garnitura, schimbat termocupla, pompa de apa, radiatorul, vasul de expansiune, buson la vasul de expansiune si tuburi aferente. Deci concluzia: problema vase de expansiune crapate NU trebuie tratata cu lejeritate.

 

 

am avut un e46 318 si la fel am procedat si eu cu garnitura de chiulasa si presiune mare tot era pe instalatie.

dupa 2 luni mi-am luat un 316 si mi sa crapat si la asta vasul. l-am schimbat si vad ca nu sunt probleme. nu cred ca trebuie facut motorul la fiecare care se crapa vasul.

presiune mare pe instalatie este dar daca aceeasta scade mai ales pe exterior cand mergi turat atunci este ok.

si acuma la 316 in oras am presiune mare furtunele sunt tari dar pe exterior presinea scade si baia de ulei este ok.

mai poate sa fie capacul de pe vas pe care este supapa sa fie defect.

daca mi se crapa in scurt timp iar vasul la 316 o sa-i fac motorul dar putin probabil . de atunci am facut 1500km. daca erau probleme ele apareau deja.

ce ma deranjeaza este ca trebuie sa completez antigel f. putin 200g la 2 sapt.

Link to comment
Share on other sites

ce ma deranjeaza este ca trebuie sa completez antigel f. putin 200g la 2 sapt.

Adica aproape jumatate de kg pe luna ? Este extrem de mult.

deocamndata caut o solutie la aceasta problema.....oricum in baia de ulei nu merge. cred ca pierde pe undeva si se evapora cand este cald ca nu pot sa-mi dau seama

 

 

ceva sugestii?

Link to comment
Share on other sites

ce ma deranjeaza este ca trebuie sa completez antigel f. putin 200g la 2 sapt.

Adica aproape jumatate de kg pe luna ? Este extrem de mult.

da ce pune , cartofi ? :blink:

 

cand te duci sa alimentezi zici...vreau si eu 20 de kg de motorina.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

2 probleme:

1. antigelul trebuie permanent controlat si completat, indiferent de masina !

2. problema la E46 cu vasul de expansiune a fost raportata la BMW AG ca fiind o problema de serie, in sensul ca acestea se crapa destul de usor, mai ales la masinile care circula mult, in curse lungi...

 

personal sunt la al doilea vas de expansiune :twoup:

 

NB: problemele de serie se constata pe baza raportarilor unitatilor de service si nu impun reintoarcerea masinilor in fluxul tehnologic pt remediere.

Link to comment
Share on other sites

2 probleme:

1. antigelul trebuie permanent controlat si completat, indiferent de masina !

2. problema la E46 cu vasul de expansiune a fost raportata la BMW AG ca fiind o problema de serie, in sensul ca acestea se crapa destul de usor, mai ales la masinile care circula mult, in curse lungi...

 

personal sunt la al doilea vas de expansiune :twoup:

 

NB: problemele de serie se constata pe baza raportarilor unitatilor de service si nu impun reintoarcerea masinilor in fluxul tehnologic pt remediere.

Am cautat un banc pentru aducerea la fata si slefuirea chiulasei. Nu am gasit bineinteles. Cum altfel? Singurii cu banc cu piatra abraziva il aveau demontat pina la ultimul surub. Asa ca am slefuit cum faceu indienii acum 1000 de ani. Cu piatra de coasa si smirghel fin in final. Si in mod uimitor functioneaza. Nu vas crapat si nu presiune mare pe instalatia de racire. Nu consuma antigel si in mod uimitor nici ulei-nici un gram de ulei. Asa ca intre timp am uitat de mansonul de actionare a capotei. Concluzie -teoria si practica nu au nimic in comun

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.