Jump to content

Probleme E39 525d


Recommended Posts

1.La problema lipsei de putere: cateodata da in nas la 3000turatii..

2.La problema pornirii : indiferent ca e la cald sau rece imi face impresia ca invarte cam mult pana porneste.

,....la ambele am cules cate un raspuns de pe forum de genu: da in nas ca e dus ceva senzor la sistemul injectie iar cu problema pornirii cica ar fi ceva injectoare pe duca. E foarte posibil insa mai vreau o info in plus ca sa mai compar raspunsurile.

P.S. nu am fost inca la tester.

Link to comment
Share on other sites

Filtrul de motorina cand l-ai schimbat?Verifica instalatia de alimentare sa vezi daca trage aer sau e aer pe intalatie.Incearca prima data sa schimbi filtrul si apoi sa mergi la tester

mi s-ar parea mai logic sa fie puturos daca ar avea filtru imbacsit, insa el trage super doar ca da cateodata in nas la peste 3000turatii, si asta doar de ieri :blink:. Mie mi sa nu fie turbina pe duca.

Link to comment
Share on other sites

si eu am avut aceeasi problema la E39 al meu....la gatuieli e posibil sa mergi mult cu ea in orash,eu i-am bagat un aditiv power service care e namaipomenit,si am dat putzina forja! acum merge perfectaditivul e f bun,il gasesti in metro la 25 de lei si ceva...

nu sant adeptul aditivilor minune gen duralube sau honey for motor :blink:) dar asta chiar da rezultate bune!! parerea mea!

Link to comment
Share on other sites

si eu am avut aceeasi problema la E39 al meu....la gatuieli e posibil sa mergi mult cu ea in orash,eu i-am bagat un aditiv power service care e namaipomenit,si am dat putzina forja! acum merge perfectaditivul e f bun,il gasesti in metro la 25 de lei si ceva...

nu sant adeptul aditivilor minune gen duralube sau honey for motor :blink:) dar asta chiar da rezultate bune!! parerea mea!

merci de sfat ref. la aditiv, insa chiar nu folosesc artificii de genu asta la motoare, mai ales la astea mai noi.Idea era sa gasesc un raspuns comparativ sau o sugestie de la cei care au avut exact aceleasi simptome.

Link to comment
Share on other sites

Daca da in nas la 3000 tr/min nu e neaparat de la turbo poate fii si din alimentare.Fa un mic test, porneste motorul la relantii si tureazal la 2500-3000 tr/min si tine-o asa cam 10-15 sec dupa care accelereaza la maxim.Daca se balbaie e clar ca e din alimentare.Acelas lucru am patit la un e39 520 d.Filtrul de motorina era foarte inbacsit.L-am schimbat si nu a mai fost nici o problema.Totusi schimba-i filtrul de motorina dar pune-i unul de calitate mann sau mahle.Incepe cu asta.Bafta.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.