Jump to content

Thermical Oil level sensor !


Recommended Posts

la DDE , mi-a dat "08 Glow Duration control"

 

la Instrument Cluster : "8B Gong Ton(T3)

C7 Fuel Tank sensor 1 (fuel pump side)

D7 Fuel Tank sensor 2 (without fuel pump)

Instrument Cluster current to high"

 

la Central body electronic : "F149 Data exchange,driver`s door module and GM: disturbed

F150 General module faulty(verify also fuses)"

 

si erorile astea , atat mi-a dat ...totusi masina nu trage, si are un consum imens, 14,7 mers usor :twoup:, si daca ma infing in ea, noru(Negru) in spate e imens, ma gandesc oare in bucuresti cat o avea, daca in galati are atat , nu stiu unde sa mai merg cu ea ,banuiesc ca o fi de la pompa de injectie, dar nu trebuia sa imi dea vreo eroare? nu aveti un pompagiu care sa imi recomandati ?

 

Niste raspunsuri , sau sfaturi mi-ar fi folositoare

Link to comment
Share on other sites

Asta mi-a dat eroare la tester , poate influenta puterea motorului?

bmw e39 525 tds

 

Paote influenta puterea motorului dar nu la modelul tau.

La tine poate deregla functionarea alternatorului, cam atat...

si atunci de unde lipsa asta de putere?ina 2-a daca apas picioru la max nu se simte delok,decat cand intra turbina, aer intra la greu in galerie, i-am dat jos valva egr, si venea pe acolo aer cu putere la relanti,pe tester nu mi-a dat mare lucru, doar pompa de injectie ar putea fi dereglata?am bagat de-a bani in masina si nu vad mai nici un rezultat

 

Asta mi-a dat eroare la tester , poate influenta puterea motorului?

bmw e39 525 tds

 

Paote influenta puterea motorului dar nu la modelul tau.

La tine poate deregla functionarea alternatorului, cam atat...

si atunci de unde lipsa asta de putere?ina 2-a daca apas picioru la max nu se simte delok,decat cand intra turbina, aer intra la greu in galerie, i-am dat jos valva egr, si venea pe acolo aer cu putere la relanti,pe tester nu mi-a dat mare lucru, doar pompa de injectie ar putea fi dereglata?am bagat de-a bani in masina si nu vad mai nici un rezultat

am mers recent cu un sdi,si daca apas picioru pe acceleratie intr-a 2 a se simte cum se infinge, asta canci.

Din ce am obs eu , cand i-am schimbat debitmetru , dar ma refer exact atunci dupa ce am plecat din service, pe centura i-am dat 180 , se infingea super tare, si peste 2 zile, nu mai mergea(atunci am mai incercat) trage cu turbina pana la 130 , apoi parca se clacheaza...abia mai urca

Link to comment
Share on other sites

si atunci de unde lipsa asta de putere?ina 2-a daca apas picioru la max nu se simte delok,decat cand intra turbina, aer intra la greu in galerie, i-am dat jos valva egr, si venea pe acolo aer cu putere la relanti,pe tester nu mi-a dat mare lucru, doar pompa de injectie ar putea fi dereglata?am bagat de-a bani in masina si nu vad mai nici un rezultat

 

Greu de spus.Poate nu se alimenteaza bine cu motorina, poate este o problema la senzori, furtune de vacuum,...

Incearca la un service BMW.

Link to comment
Share on other sites

si atunci de unde lipsa asta de putere?ina 2-a daca apas picioru la max nu se simte delok,decat cand intra turbina, aer intra la greu in galerie, i-am dat jos valva egr, si venea pe acolo aer cu putere la relanti,pe tester nu mi-a dat mare lucru, doar pompa de injectie ar putea fi dereglata?am bagat de-a bani in masina si nu vad mai nici un rezultat

 

Greu de spus.Poate nu se alimenteaza bine cu motorina, poate este o problema la senzori, furtune de vacuum,...

Incearca la un service BMW.

chiar si la consumu asta mare?

Link to comment
Share on other sites

chiar si la consumu asta mare?

 

Daca consuma mult inseamna ca nu intra destul aer.

bun nu intra, si cum pot sa vad daca instalatie e pusa cum trebuie pe site`uri chiar si pe tis, nu am vazut mare lucru...in special la valva egr,cred eu ca totusi de acolo e buba, valva merge[am testato acasa, am un aparat vaccuum vacsy si lam bagat in valva si se deschide clapeta aia] la relanti nu prea suge tare dar cand o accelerez se simte putin mai mult cum trage aer[ma refer cand sunt scoase furtunasele din valva egr]

 

Nush unde sa ma mai uit, :twoup:

Link to comment
Share on other sites

chiar si la consumu asta mare?

 

Daca consuma mult inseamna ca nu intra destul aer.

bun nu intra, si cum pot sa vad daca instalatie e pusa cum trebuie pe site`uri chiar si pe tis, nu am vazut mare lucru...in special la valva egr,cred eu ca totusi de acolo e buba, valva merge[am testato acasa, am un aparat vaccuum vacsy si lam bagat in valva si se deschide clapeta aia] la relanti nu prea suge tare dar cand o accelerez se simte putin mai mult cum trage aer[ma refer cand sunt scoase furtunasele din valva egr]

 

Nush unde sa ma mai uit, :twoup:

acum m-am uitat la filtru de aer, si are ulei pe el, s-ar putea sa imi scape ulei pe la garnitura de la turbo,ulei cam adaug,si sub masina picura ulei, cred ca de la asta este

Link to comment
Share on other sites

chiar si la consumu asta mare?

 

Daca consuma mult inseamna ca nu intra destul aer.

bun nu intra, si cum pot sa vad daca instalatie e pusa cum trebuie pe site`uri chiar si pe tis, nu am vazut mare lucru...in special la valva egr,cred eu ca totusi de acolo e buba, valva merge[am testato acasa, am un aparat vaccuum vacsy si lam bagat in valva si se deschide clapeta aia] la relanti nu prea suge tare dar cand o accelerez se simte putin mai mult cum trage aer[ma refer cand sunt scoase furtunasele din valva egr]

 

Nush unde sa ma mai uit, :twoup:

 

Este posibil sa fi scos furtune de vacuum si sa nu le pui corect inapoi?

Link to comment
Share on other sites

chiar si la consumu asta mare?

 

Daca consuma mult inseamna ca nu intra destul aer.

bun nu intra, si cum pot sa vad daca instalatie e pusa cum trebuie pe site`uri chiar si pe tis, nu am vazut mare lucru...in special la valva egr,cred eu ca totusi de acolo e buba, valva merge[am testato acasa, am un aparat vaccuum vacsy si lam bagat in valva si se deschide clapeta aia] la relanti nu prea suge tare dar cand o accelerez se simte putin mai mult cum trage aer[ma refer cand sunt scoase furtunasele din valva egr]

 

Nush unde sa ma mai uit, :twoup:

 

Este posibil sa fi scos furtune de vacuum si sa nu le pui corect inapoi?

da:) le-am tot scos le-am pus ...am zis ca poate vad vreo diferenta..dar nu am vazut nici una , eu am incercat sa respect schema din TIS , dar nu e asa la mine ,eu mai am si o valva, dupa filtru de motorina, si intra 2 furtune in AGR[pe schema vad doar 1 ca intra]

Edited by crisuletzz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.