Jump to content

RESETARE SCHIMB ULEI


Recommended Posts

In urma numeroaselor incercari de resetare dupa schimbul de ulei, am gasit o varianta pe un site extern si o descriu aici, poate e de folos celor ce nu au reusit pana acum.

 

1. se pune contactul (pozitia 2) fara a porni motorul

2. se desface capacul de pe mufa de diagnoza

3. se pun in scurt pt 12 sec pinii 7 si 19

4. dupa 12 sec se inlatura lita cu care s-a facut scurt intre pini

5. se monteaza inapoi capacul mufei de diagnoza

* deja pe bord trebuie sa se vada resetarea

6. se revine cu cheia in pozitia 0

 

Am incercat si eu o multime de variante cu apasarea butonului stang, mi-au aparut teste de tot felul dar fara resetare.

Aceasta este singura varianta ce a functionat.

Sper sa va fie de folos.

Link to comment
Share on other sites

eu as folosi o lampa de control cu bec pentru a pune pinul 7 la masa,pt protjarea bordului se poate arde

asa se procedeaza si pt inspectie numai ca se tine 20 de secunde la pasa pauza 5 sec si iar 5 sec la masa si asa se reseteaza

eu asa faceam si la 520 si la 535

 

 

eu am folosit o litza pt scurt.

in cele 12 sec s-a resetat si inspectia. de aceea am scris aceasta procedura, pt ca mie nu mi-a mers cu pauze, 5 sec si alte cele.

Link to comment
Share on other sites

Si cand iti apare inspection pe bord tot la pini 7 si 19 se face ,ca la mine se tot aprinde la bord si cate secunde 12 sau cu pauze de 5 sec (de patru ori repetarea pocedeului).Va multumesc

 

da, tot la aceeasi pini, 12 sec, fara pauze. procedura descrisa a resetat si "Inspection" nu doar intervalul schimbului de ulei.

Link to comment
Share on other sites

Si cand iti apare inspection pe bord tot la pini 7 si 19 se face ,ca la mine se tot aprinde la bord si cate secunde 12 sau cu pauze de 5 sec (de patru ori repetarea pocedeului).Va multumesc

 

da, tot la aceeasi pini, 12 sec, fara pauze. procedura descrisa a resetat si "Inspection" nu doar intervalul schimbului de ulei.

 

Mufa de diagnoza ca sa resetez unde o gasesc?

Link to comment
Share on other sites

Si cand iti apare inspection pe bord tot la pini 7 si 19 se face ,ca la mine se tot aprinde la bord si cate secunde 12 sau cu pauze de 5 sec (de patru ori repetarea pocedeului).Va multumesc

 

da, tot la aceeasi pini, 12 sec, fara pauze. procedura descrisa a resetat si "Inspection" nu doar intervalul schimbului de ulei.

 

Mufa de diagnoza ca sa resetez unde o gasesc?

 

la e34 e o mufa rotunda, in dreptul locului pt sofer. de fapt, acolo sunt doua, mufa de diagnoza e cea din stanga, cand stai langa masina si te uiti la motor.

Link to comment
Share on other sites

 

la e34 e o mufa rotunda, in dreptul locului pt sofer. de fapt, acolo sunt doua, mufa de diagnoza e cea din stanga, cand stai langa masina si te uiti la motor.

 

Oi fi eu mai greu de cap.

In dreptul locului pt. sofer

- in interior (in bord) (ca in foto http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?&am...t&id=58097)

- sau sub capota motorului?

Ca eu am cautat in bord stanga jos ca in imagine si nu am decat un panou prins in holsuruburi care merge pana sub pedale.

Link to comment
Share on other sites

Oi fi eu mai greu de cap.

In dreptul locului pt. sofer

- in interior (in bord) (ca in foto http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?&am...t&id=58097)

- sau sub capota motorului?

Ca eu am cautat in bord stanga jos ca in imagine si nu am decat un panou prins in holsuruburi care merge pana sub pedale.

 

la motor, evident. imi cer scuze ca nu am fost suficient de explicit.

 

si, daca nu am spus-o, o repet, este la modelul e34 m50b20 1992

Edited by totnick
Link to comment
Share on other sites

Mersi,

 

O sa ma uit. Eu am un 520 i touring din decembrie 1993 (nu stiu exact daca e de tipul m50b20 ) si n-am gasit dacat panoul de sigurante care era numerotat pana pe la 29 parca.

Dar nu era rotund, ci dreptunghiular; insa fiind situat cam pe acolo, am incercat sa il scurtcircuitez, nenteles ca n-a vrut :twoup:

 

Pana la urma o gasesc eu :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Mersi,

 

O sa ma uit. Eu am un 520 i touring din decembrie 1993 (nu stiu exact daca e de tipul m50b20 ) si n-am gasit dacat panoul de sigurante care era numerotat pana pe la 29 parca.

Dar nu era rotund, ci dreptunghiular; insa fiind situat cam pe acolo, am incercat sa il scurtcircuitez, nenteles ca n-a vrut :twoup:

 

Pana la urma o gasesc eu :twoup:

 

daca e din 93 e acelasi motor, deci, la compartimentul motor trebuie sa fie mufa si e clar rotunda :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.