Jump to content

Chiar nu va place touring-ul?


LRD

Recommended Posts

Mi-a sosit in 22.04 de la A.B. Touring-ul E91 325i arctic metalizat comandat in 31.01.

 

Motorizare:

 

2996cmc

218CP/6100

270Nm/2400-4200ture/min

248km/h

0-100km/h: 6,9 sec

80-100km/h:7,6sec(IV):9,4sec(V)

consum:

-oras:9,9l/100km (ce bine ar fi!)

-extra:5,6l/100

-mixt:7,2l/100

-CO2:173g/km

 

Dotari optionale:

 

-Culoare arctic metalizat

-roti jante 16"tip 156 cauciucuri runflat 205/55R16 schimbate cu normale Michelin Pilot Primacy

225/50R16 W (mai usoare cu 3kg decat cele originale runflat de si cu dimensiune mai mica !). Se simte categoric diferenta de confort la rulare! Cumparat kitul BMW cu cric, cheie dinamometrica (!), manusi (!), cala si in plus roata de rezerva ingusta 125/80R17 de la E46 cu adaptor (datorita diferentei de ET intre E46 si E90)si husa speciala BMW cu suprafata inferioara anti derapanta pentru tinut in portbagaj plus covorul de cauciuc bmw din portbagaj (husa cu roata nu aluneca chiar daca nu este ancorata!)

-Piele neagra integral (care de fapt este un gri inchis elegant), cu o textura placuta, nu apare senzatia de alunecare si este foarte bine cusuta. Combinatia de piele scaune gri inchis, piele volan si schimbator, bord aluminiu si tavan anthracite este deosebit de fericita (mai ales in combinatie cu exteriorul arctic si geamurile fumurii), iti da senzatia de sport, elegant, pe un fond de solid, indestructibil.

-Scaune sport incalzite cu suport lombar. Scaunele sport sunt deosebite, daca reglezi potrivit sistemul de strangere a lateralelor senzatia de fixare sigura in scaun este totala.

-Volan sport M si schimbator scurt (Shortshifter) cu piele M

-Tavan Anthracite

-Shadow Line exterior

-Protectie soare individual (geamuri fumurii spate)

-Ornamente Aluminiu finisate longitudinal

-Cotiera fata

-Oglinzi exterioare rabatabile si incalzite

-Oglinda heliomata interioare

-faruri ceata

-Aer conditionat automat

-Radio BMW Professional cu MP3

-Alarma cu telecomanda

Deci fara sistem de navigatie, XENON si altele care ar fi facut sa sara departe pretul.

Chiar si asa pretul CIP cu discount de 5% a ajuns la 35.044 euro pret contract. Am preferat o motorizare mai performanta decat motorul de 2.0i cu mai multe dotari. Nu m-am gandit la 330iT

deoarece la aceasta varianta nu se puteau comanda rotile pe 16".

Prima impresie:

Chiar daca pana la 2000km nu voi merge peste 4000 - 4500 ture, senzatia este totala. Motorul are cuplu deja la turatii mici,nu apare tendinta de trepidatie a motorului datorita subturarii, urca cu o usurinta incredibila in ture, iti da acea senzatie deosebita de rezerva de putere, este silentios (cel putin pana la 4000 ture!) si din aceasta cauza nu ai un control acustic asupra motorului, te trezesti deodata ca ai 150km/h!.

Daca schimbi repede vitezele (iti indica la bord) consumul este rezonabil pentru un motor totusi de 3000cmc! (interesant ca nu apare la bord computer consumul instantaneu!)

Consumul in principiu creste la turarea in trepte inferioare. La Mini Cooper-ul pe care l-am avut acesta se cerea turat de la inceput, avea cuplul maxim la 4600 ture. De si se conducea foarte placut (avea un farmec aparte al condusului), totusi 325i este cu totul altceva!

Totusi, 6 cilindrii (benzina!) sunt 6 cilindrii, sa nu se supere diesel-istii!

Modul in care masina sta in curbe, combinat cu felul in care stai in scaunele sport (care efectiv te imbraca, asta dupa ce ai nimerit pozitia ideala a reglajelor manuale!) m-a cucerit efectiv! Si mai este acea senzatie de volum pe care nu o ai intr-un sedan, in spate tavanul este mai sus, daca intorci capul din fata vezi sfarsitul masinii, parca respiri altfel.

Parerea mea este ca acest touring este mai reusit decat precedentul E46T (sa nu se supere cei care il au!), arata in acelasi timp si elegant si sportiv, cred ca varianta cu Pachetul M Sport este deosebita. Problema este ca daca as fi comandat Pachetul M Sport nu s-ar fi putut elimina suspensia sport decat in varianta X Drive. S-ar putea ca in viitor (daca imi voi permite dpdv financiar) voi cumpara pachetul aerodinamic M Sport, sau cel putin bara spate cu difuzorul.

Incerc sa postez cateva poze (scuze ca masina nu era nou spalata, dar pe arctic nu este chiar asa de deranjant!).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ba da, e chiar un touring reusit... poate aproape la fel de frumoasa ca 156 sportswagon care, dupa parerea mea, e cea mai frumoasa masina de acest gen facuta vreodata... oricum vad ca se aseamana la linii...
Link to comment
Share on other sites

si'a cumparat cumnatul meu un 320d touring pachet M,navi mare,scaune sport...m'a dat gata ! incredibil ce tinuta de drum are si motorul de 163 cp(6 viteze) se simte extraordinar...eu zic ca ai facut o alegere buna :twoup:

 

si eu tot 325i as fi ales :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Sa-ti traiasca!

Intrebari?

Run flat?

Ca parca vad ceva ce ar semana cu o roata de rezerva in porbagaj, si credeam ca odata cu chitul se poate monta si noua roata in locasul ei(ca la e46), caci pare destul de incomod si ocupa loc in porbagaj!

Edited by hhhhh
Link to comment
Share on other sites

S-o stapanesti sanatos! Sa updatezi pozele cand o speli :twoup:

 

Vezi ca ai gresit aici:

80-100km/h:7,6sec(IV):9,4sec(V)

 

@hhhhh: toate astea noi au runflat, din cate stiu eu

 

 

LE:

Da, se pare ca nu-s runflat, tocmai am vazut:

-roti jante 16"tip 156 cauciucuri runflat 205/55R16 schimbate cu normale Michelin Pilot Primacy

225/50R16 W (mai usoare cu 3kg decat cele originale runflat de si cu dimensiune mai mica !). Se simte categoric diferenta de confort la rulare! Cumparat kitul BMW cu cric, cheie dinamometrica (!), manusi (!), cala si in plus roata de rezerva ingusta 125/80R17 de la E46 cu adaptor (datorita diferentei de ET intre E46 si E90)si husa speciala BMW cu suprafata inferioara anti derapanta pentru tinut in portbagaj plus covorul de cauciuc bmw din portbagaj (husa cu roata nu aluneca chiar daca nu este ancorata!)

Edited by exxe
Link to comment
Share on other sites

Sa-ti traiasca!

Intrebari?

Run flat?

Ca parca vad ceva ce ar semana cu o roata de rezerva in porbagaj, si credeam ca odata cu chitul se poate monta si noua roata in locasul ei(ca la e46), caci pare destul de incomod si ocupa loc in porbagaj!

Multumesc de urare! E91 (si E90) nu mai au locasul pentru roata de rezerva ingusta ca la E46, masina venind cu runflat au desfintat locul in port bagaj. In schimb se poate cumpara de la reprezentanta bmw chitul cu cric si roata de rezerva ingusta dec la E46 dar este nevoie si de un adaptor. Tot de la ei am luat si husa originala pt. a tine roata in portbagaj, fiind ingusta nu prea incurca, mai ales la touring unde daca ai bagaje voluminoase tragi capacul. Parerea mnea este ca in Romania, daca pleci la drum lung prin tara, chiar daca ai runflat nu strica sa ai si o roata de rezerva ingusta in portbagaj ! Fiecare cum crede !

Link to comment
Share on other sites

Intrebare(POATE PROSTEASCA)!!!

Am luat si eu zilele trecute din D un 320d(e 91) si de aceea deschid discutia....dupa topicul tau am fost sa ma uit in porbagaj, si intradevar, nu mai exista decat jumatate din locul pt roata de rezerva. O are ce se gaseste in cealalta jumatate?

Link to comment
Share on other sites

Sa-ti traiasca!

Intrebari?

Run flat?

Ca parca vad ceva ce ar semana cu o roata de rezerva in porbagaj, si credeam ca odata cu chitul se poate monta si noua roata in locasul ei(ca la e46), caci pare destul de incomod si ocupa loc in porbagaj!

Multumesc de urare! E91 (si E90) nu mai au locasul pentru roata de rezerva ingusta ca la E46, masina venind cu runflat au desfintat locul in port bagaj. In schimb se poate cumpara de la reprezentanta bmw chitul cu cric si roata de rezerva ingusta dec la E46 dar este nevoie si de un adaptor. Tot de la ei am luat si husa originala pt. a tine roata in portbagaj, fiind ingusta nu prea incurca, mai ales la touring unde daca ai bagaje voluminoase tragi capacul. Parerea mnea este ca in Romania, daca pleci la drum lung prin tara, chiar daca ai runflat nu strica sa ai si o roata de rezerva ingusta in portbagaj ! Fiecare cum crede !

 

Felicitari de masina !!!

Si eu am un touring si sunt foarte incantat si multumit de el.

Sa ai parte de ea,chiar e o masina frumoasa,bravo :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Intrebare(POATE PROSTEASCA)!!!

Am luat si eu zilele trecute din D un 320d(e 91) si de aceea deschid discutia....dupa topicul tau am fost sa ma uit in porbagaj, si intradevar, nu mai exista decat jumatate din locul pt roata de rezerva. O are ce se gaseste in cealalta jumatate?

Intrebarea mi-am pus-o si eu, masina mi-a venit doar de cateva zile si fiind foarte ocupat nu am avut timp sa studiez problema, am hotarat sa desfac acea captuseala din pasla care creeaza acel gol (gol care este practic pt. a depozita scule, accesorii) pentru a vedea ce au facut nemtii cu acel spatiu in care inainte se depozita roata de rezerva! Nu pare complicata operatia, sunt doar niste clipsuri de plastic, dar operatia ia ceva timp. Daca ai timp sa faci tu operatia, comunica-mi si mie ce ai descoperit! Dar oricum, roata de rezerva ingusta pusa in husa speciala care apare in poza nu ia mult spatiu fiind ingusta iar peste ea se pot pune bagaje!

Link to comment
Share on other sites

Am dat partial la o parte invelitoarea,desfacand doua din clipsuri:dedesuptul acesteia exista acelasi profil ca al invelitorii, tabla desigur, cateva piulite ce puteau fi desfacute, insa nu am mai continuat...pt ca sunt oarecum necajit de asta!!!

Am intrat intr-o groapa ce in mod normal nu-i dedeam prea multa atentie cu e46-le, iar zgomotul facut de runflaturi m-a facut sa ma opresc si sa studiez daca mai am jante sau roti.....e un zgomot de neimaginat, iar socul in mod cert se transmite si la intreaga caroserie, asa ca ma gandesc sa schimb toate cauciucurile cu din acelea normale, si sa iau un chit de acela ca pe mercedes A clase(pompa electrica si o sticla cu o solutie ce se introduce in cauciuc, iar prin umflare. se astupa gaura ce a generat pana.

Link to comment
Share on other sites

Am dat partial la o parte invelitoarea,desfacand doua din clipsuri:dedesuptul acesteia exista acelasi profil ca al invelitorii, tabla desigur, cateva piulite ce puteau fi desfacute, insa nu am mai continuat...pt ca sunt oarecum necajit de asta!!!

Am intrat intr-o groapa ce in mod normal nu-i dedeam prea multa atentie cu e46-le, iar zgomotul facut de runflaturi m-a facut sa ma opresc si sa studiez daca mai am jante sau roti.....e un zgomot de neimaginat, iar socul in mod cert se transmite si la intreaga caroserie, asa ca ma gandesc sa schimb toate cauciucurile cu din acelea normale, si sa iau un chit de acela ca pe mercedes A clase(pompa electrica si o sticla cu o solutie ce se introduce in cauciuc, iar prin umflare. se astupa gaura ce a generat pana.

ok , jante au in mall la niste preturi exorbitante..te duci in IT si iei o geanta muuuult mai ieftin.

 

"jante" a.k.a - jante , cred ca este acelasi lucru cu roti... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Am dat partial la o parte invelitoarea,desfacand doua din clipsuri:dedesuptul acesteia exista acelasi profil ca al invelitorii, tabla desigur, cateva piulite ce puteau fi desfacute, insa nu am mai continuat...pt ca sunt oarecum necajit de asta!!!

Am intrat intr-o groapa ce in mod normal nu-i dedeam prea multa atentie cu e46-le, iar zgomotul facut de runflaturi m-a facut sa ma opresc si sa studiez daca mai am jante sau roti.....e un zgomot de neimaginat, iar socul in mod cert se transmite si la intreaga caroserie, asa ca ma gandesc sa schimb toate cauciucurile cu din acelea normale, si sa iau un chit de acela ca pe mercedes A clase(pompa electrica si o sticla cu o solutie ce se introduce in cauciuc, iar prin umflare. se astupa gaura ce a generat pana.

ok , jante au in mall la niste preturi exorbitante..te duci in IT si iei o geanta muuuult mai ieftin.

 

"jante" a.k.a - jante , cred ca este acelasi lucru cu roti... :twoup:

Sarutmana de corectie....eu care credeam ca sunt intr-un forum auto!

APROPOS: zice DEX: JANTA similar GEANTA=JANTA A UNEI ROTI DE MASINA....(asta pentru a fi consecventi si a nu uita ca DEX-ul accepta ambele variante), IAR PLURALUL ESTE .....JANTE si nu jante.....insa iesim din context.....

Iar roata este ansamblul compus din anvelopa si janta...nefiind similitudinea ce o invoci......

Edited by hhhhh
Link to comment
Share on other sites

Sa-ti traiasca!

Intrebari?

Run flat?

Ca parca vad ceva ce ar semana cu o roata de rezerva in porbagaj, si credeam ca odata cu chitul se poate monta si noua roata in locasul ei(ca la e46), caci pare destul de incomod si ocupa loc in porbagaj!

Multumesc de urare! E91 (si E90) nu mai au locasul pentru roata de rezerva ingusta ca la E46, masina venind cu runflat au desfintat locul in port bagaj. In schimb se poate cumpara de la reprezentanta bmw chitul cu cric si roata de rezerva ingusta dec la E46 dar este nevoie si de un adaptor. Tot de la ei am luat si husa originala pt. a tine roata in portbagaj, fiind ingusta nu prea incurca, mai ales la touring unde daca ai bagaje voluminoase tragi capacul. Parerea mnea este ca in Romania, daca pleci la drum lung prin tara, chiar daca ai runflat nu strica sa ai si o roata de rezerva ingusta in portbagaj ! Fiecare cum crede !

 

Felicitari de masina !!!

Si eu am un touring si sunt foarte incantat si multumit de el.

Sa ai parte de ea,chiar e o masina frumoasa,bravo :twoup:

DTM, multumesc pentru urari, fiind si eu timisorean poate ne vom intersecta prin oras, eu stau in zona Matei Basarab. Citind parerile din topicul mai vechi privind "touringul" m-au deranjat anumite puncte de vedere care sustineau ca touringul este o masina "batraneasca" pentru transportat mobilier, zarzavat, caini, etc. Consider ca o varianta de touring seria 3 (E46 sau E91)echipata cu pachetul M Sport, mai ales daca masina are o culoare deschisa (argintiu sau chiar alba si mai ales acel albastru deschis Blue Le Mans) arata chiar mai bine decat un sedan echipat cu acelasi pachet, apare in plus contrastul dat de barele negre de la acoperis care, impreuna cu geamurile fumurii, shadow line(rama neagra la ferestre) si difuzorul spate negru, cel putin din spate dau o nota sportiv-eleganta pe care sedanul E90 echipat la fel nu o are! (sa nu se supere cei care au un E90 echipat cu pachetul M Sport). S-ar putea sa fiu subiectiv, imi cer scuze daca am suparat pe cineva dar incerc sa reabilitez ideea de touring care, constat din acest forum ca este cam sifonata. Pe site-ul mobile.de, mai mult de jumatate din seria 3 pusa la vanzare sunt touring, multe cu motorizari puternice si echipate cu pachet M Sport si dotari full

Link to comment
Share on other sites

Am dat partial la o parte invelitoarea,desfacand doua din clipsuri:dedesuptul acesteia exista acelasi profil ca al invelitorii, tabla desigur, cateva piulite ce puteau fi desfacute, insa nu am mai continuat...pt ca sunt oarecum necajit de asta!!!

Am intrat intr-o groapa ce in mod normal nu-i dedeam prea multa atentie cu e46-le, iar zgomotul facut de runflaturi m-a facut sa ma opresc si sa studiez daca mai am jante sau roti.....e un zgomot de neimaginat, iar socul in mod cert se transmite si la intreaga caroserie, asa ca ma gandesc sa schimb toate cauciucurile cu din acelea normale, si sa iau un chit de acela ca pe mercedes A clase(pompa electrica si o sticla cu o solutie ce se introduce in cauciuc, iar prin umflare. se astupa gaura ce a generat pana.

hhhhh: iti multumesc de informatie, am banuit ca tabla va avea forma captuselii, nu-mi faceam prea multe sperante. Eu am de mult timp o trusa de remediat pana, cumparata de la un SRL din Focsani, ei le aduc din State, sistemul este verificat de mine, nu se da roata jos, scoti cuiul, se aranjeaza gaura cu un fel de tirbuson, apoi in gaura se introduce cu alta scula un fel de fitil, se scoate scula iar fitilul ramane acolo, se da foc cu bricheta la partea ramasa si se umfla cauciucul!

Am reparat vreo 3 pene, nu a mai fost nevoie de dus la vulcanizare cauciucul. Totdeauna plec la drum cu acel kit in masina. Iar in legatura cu runflatul, cand am schimbat cauciucurile am cantarit de curiozitate un cauciuc runflat 205/55R16, era mai greu cu 3 kg decat unul normal 225/50R16 care este mai lat cu 2 cm! Iti recomand sa treci la cauciucuri normale (diferenta de confort este esentiala mai ales cu Michelin) si sa ai in portbagaj o roata de rezerva ingusta intr-o husa originala bmw

Link to comment
Share on other sites

Am dat partial la o parte invelitoarea,desfacand doua din clipsuri:dedesuptul acesteia exista acelasi profil ca al invelitorii, tabla desigur, cateva piulite ce puteau fi desfacute, insa nu am mai continuat...pt ca sunt oarecum necajit de asta!!!

Am intrat intr-o groapa ce in mod normal nu-i dedeam prea multa atentie cu e46-le, iar zgomotul facut de runflaturi m-a facut sa ma opresc si sa studiez daca mai am jante sau roti.....e un zgomot de neimaginat, iar socul in mod cert se transmite si la intreaga caroserie, asa ca ma gandesc sa schimb toate cauciucurile cu din acelea normale, si sa iau un chit de acela ca pe mercedes A clase(pompa electrica si o sticla cu o solutie ce se introduce in cauciuc, iar prin umflare. se astupa gaura ce a generat pana.

ok , jante au in mall la niste preturi exorbitante..te duci in IT si iei o geanta muuuult mai ieftin.

 

"jante" a.k.a - jante , cred ca este acelasi lucru cu roti... :twoup:

Sarutmana de corectie....eu care credeam ca sunt intr-un forum auto!

APROPOS: zice DEX: JANTA similar GEANTA=JANTA A UNEI ROTI DE MASINA....(asta pentru a fi consecventi si a nu uita ca DEX-ul accepta ambele variante), IAR PLURALUL ESTE .....JANTE si nu jante.....insa iesim din context.....

Iar roata este ansamblul compus din anvelopa si janta...nefiind similitudinea ce o invoci......

ok...te duci la mangazin auto si zici..."vreau sa cumpar niste jante pe 18" , crezi ca nu o sa rada de tine daca zici asa ?in cel mai fericit caz o sa te trimita pe coltz la magazinul de fite al fetelor :twoup:

 

pluralul poate fi si JANTE si jante , cam la fel cu PLACE si PLACEA , pot fi folosite ambele forme , numai ca cea mai uzuala este "place si "janta(e)"

Link to comment
Share on other sites

pluralul poate fi si JANTE si jante , cam la fel cu PLACE si PLACEA , pot fi folosite ambele forme , numai ca cea mai uzuala este "place si "janta(e)"

 

 

Cu cine ai facut limba romana:)))? In primul rand forma corecta este "a placea" http://dexonline.ro/corect.php. Pluralul de la "janta" este doar "jante" http://dexonline.ro/search.php?cuv=janta . Cat despre cele mai uzuale forme, acestea nu sunt intodeauna cele corecte(la noi in tara).

Edited by ryso
Link to comment
Share on other sites

pluralul poate fi si JANTE si jante , cam la fel cu PLACE si PLACEA , pot fi folosite ambele forme , numai ca cea mai uzuala este "place si "janta(e)"

 

 

Cu cine ai facut limba romana:)))? In primul rand forma corecta este "a placea" http://dexonline.ro/corect.php. Pluralul de la "janta" este doar "jante" http://dexonline.ro/search.php?cuv=janta . Cat despre cele mai uzuale forme, acestea nu sunt intodeauna cele corecte(la noi in tara).

crezi tot ce gasesti pe www ? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

pluralul poate fi si JANTE si jante , cam la fel cu PLACE si PLACEA , pot fi folosite ambele forme , numai ca cea mai uzuala este "place si "janta(e)"

 

 

Cu cine ai facut limba romana:)))? In primul rand forma corecta este "a placea" http://dexonline.ro/corect.php. Pluralul de la "janta" este doar "jante" http://dexonline.ro/search.php?cuv=janta . Cat despre cele mai uzuale forme, acestea nu sunt intodeauna cele corecte(la noi in tara).

crezi tot ce gasesti pe www ? :twoup:

Este corect ce a scris ryso.
Link to comment
Share on other sites

pluralul poate fi si JANTE si jante , cam la fel cu PLACE si PLACEA , pot fi folosite ambele forme , numai ca cea mai uzuala este "place si "janta(e)"

 

 

Cu cine ai facut limba romana:)))? In primul rand forma corecta este "a placea" http://dexonline.ro/corect.php. Pluralul de la "janta" este doar "jante" http://dexonline.ro/search.php?cuv=janta . Cat despre cele mai uzuale forme, acestea nu sunt intodeauna cele corecte(la noi in tara).

crezi tot ce gasesti pe www ? :twoup:

 

Nu neaparat. Linkurile le-am pus ca sa sustin afirmatiile.

Link to comment
Share on other sites

pluralul poate fi si JANTE si jante , cam la fel cu PLACE si PLACEA , pot fi folosite ambele forme , numai ca cea mai uzuala este "place si "janta(e)"

 

 

Cu cine ai facut limba romana:)))? In primul rand forma corecta este "a placea" http://dexonline.ro/corect.php. Pluralul de la "janta" este doar "jante" http://dexonline.ro/search.php?cuv=janta . Cat despre cele mai uzuale forme, acestea nu sunt intodeauna cele corecte(la noi in tara).

crezi tot ce gasesti pe www ? :twoup:

Este corect ce a scris ryso.

si cand zici vreau sa echilibrez o janta...zici vreau sa echilibrez o jante ?...sau zici vreau sa echilibrez o roata...sa te intrebe ala ce fel de roata...

 

ma opresc aici. oricum toate formele alea sunt folosite , degeaba dam lectii aici...

Link to comment
Share on other sites

pluralul poate fi si JANTE si jante , cam la fel cu PLACE si PLACEA , pot fi folosite ambele forme , numai ca cea mai uzuala este "place si "janta(e)"

 

 

Cu cine ai facut limba romana:)))? In primul rand forma corecta este "a placea" http://dexonline.ro/corect.php. Pluralul de la "janta" este doar "jante" http://dexonline.ro/search.php?cuv=janta . Cat despre cele mai uzuale forme, acestea nu sunt intodeauna cele corecte(la noi in tara).

ryso, se intampla de un timp un fenomen pe cat de interesant pe atat de grav. Sa zicem ca esti stapan pe folosirea corecta dpdv gramatical al unui cuvant sau al unei forme de exprimare. Dar daca acel cuvant apare in diverse scrieri in forme eronate, este preluat de altii tot asa, la un moment dat nu mai esti sigur care este forma corecta, pur si simpli il preiei eronat si incepi sa-l folosesti, nici nu-ti vine sa mai dai importanta formei corecte, este ca si in bancul acela: te intreaba cineva, cum se numeste relatia intre colegi? si spune el insistand: cogelealitate, coleagitate, cogealilitate?, dupa cateva faze de astea te-a derutat complet si, de si la inceput erai stapan pe tine, esti gata sa fi de acord cu o forma eronata. Foarte usor incep sa se preia si sa circule forme eronate, este cazul ca profesionistii sa puna piciorul in prag si sa faca ceva, Dumnezeu sa-l odihneasca pe Pruteanu, dupa ce dispare cineva realizam ce mult conta in domeniul lui!

Link to comment
Share on other sites

si cand zici vreau sa echilibrez o janta...zici vreau sa echilibrez o jante ?...sau zici vreau sa echilibrez o roata...sa te intrebe ala ce fel de roata...

Nu inteleg nimic..

Janta este singular, jante plural in concluzie "o jante" nu are sens.

 

ma opresc aici. oricum toate formele alea sunt folosite , degeaba dam lectii aici...

 

Ideea este sa folosim formele corecte :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.