Jump to content

problema 320d 136cp


Recommended Posts

Am un e46 din 2001. Problema mea e ca atunci cand ma apropii de semafor si franez simt o trepidatie destul de puternica, parca ar merge in 3 pistoane.

Am fost la service si am verificat tampoanele de la motor si cutie de viteze, toate sunt in regula. S-a urcat inginerul de la service in masina cu mine i-am aratat despre ce e vorba si mi-a spus ca e foarte posibil sa fie ceva de la injectie si ca cel mai bine ar fi sa ma duc la un service bmw pentru constatare pentru ca el pe tester nu poate vedea "parametrii de functionare ai injectoarelor" neavand softul potrivit.. Omul a fost cinstit cu mine, nu mi-a luat nici un ban pentru ca nu a ptutu descoperi problema. Pentru constatare la bmw va trebui sa astept cam 2 saptamani...asa ca intre timp m-am gandit sa intreb aici pe forum poate stie cineva despre ce e vorba.

Mentionez ca nici nu trage masina asa cum ar trebui sa traga cu toate ca tocmai i-am schimbat debitmetrul.In plus gazele de la esapament au un miros ciudat.

Ma sterseaza problema, ma asteptam la altceva de la o marca cum e BMW, ma gandesc serios sa o vand daca nu reusesc sa rezolv problema :twoup:

Multumiri anticipate

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ce motorizare si ce cutie de viteze ai ? :twoup:

motorizarea este precizata in titlul topicului.

s-ar putea sa nu fie neaparat de la tampoane.trepidatia la franare poate fi si din cauza discurilor (poate sunt ovalizate) sau din cauza directiei.

 

 

motor 320 d ,136 cp, e 46 model 2001.

 

problema e ca trepidatia e la motor si se simte destul de puternic. la viteze mari sau franare imi trepideaza absolut deloc. nu imi trepideaza neaparat la franare...ideea e ca atunci cand masina e "pe liber" si se apropie de a fi oprita acul turometrului sta putin mai sus decat turatia normala de relanti, dar sesizabil si trepideaza puternic motorul. dupa ce opresc masina, trepidatia inceteaza si acul se duce la pozitia normala de relati (750 rpm). precizez ca masina nu trage cum ar trebui ( nu e doar parerea mea).

Link to comment
Share on other sites

exact aceleasi simptome am si eu la masina .. tot un e46 320d din 2001

si ai reusit sa le rezolvi/ ameliorezi in vreun fel? ai fost la vreun service? ce ti-a spus acolo ...de cat timp ai problemaetc. dezvolta daca potzi pls..

 

 

Pai nu am rezolvat nimic .... ma gandeam sa schimb debitmetrul , dar nu stiu . O sa ma duc si eu sa o bag pe tester sa vad ce imi spun aia. Te tin la curent :twoup:

Link to comment
Share on other sites

exact aceleasi simptome am si eu la masina .. tot un e46 320d din 2001

si ai reusit sa le rezolvi/ ameliorezi in vreun fel? ai fost la vreun service? ce ti-a spus acolo ...de cat timp ai problemaetc. dezvolta daca potzi pls..

 

 

Pai nu am rezolvat nimic .... ma gandeam sa schimb debitmetrul , dar nu stiu . O sa ma duc si eu sa o bag pe tester sa vad ce imi spun aia. Te tin la curent :twoup:

 

am schimbat eu debitmetrul....nici un rezultat.

am fost la 3 testere. injectoare perfecte. turbina perfecta. nici o eroare. ma doare mintea...si ma dospera sunetula ala. am ajuns sa il aud si cand nu face. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Am asistat azi intamplator la o discutie pe o problema asemanatoare. Nu stiu daca am retinut corect, dar se vorbea despre o valva (?) de la servofrana care ar putea cauza trepidatiile respective. Nu bag mana in foc pentru asta, insa poate merita sa verifici.
Link to comment
Share on other sites

Am asistat azi intamplator la o discutie pe o problema asemanatoare. Nu stiu daca am retinut corect, dar se vorbea despre o valva (?) de la servofrana care ar putea cauza trepidatiile respective. Nu bag mana in foc pentru asta, insa poate merita sa verifici.

 

nu stiu daca nu cumva ai asistat cumva chiar la discutzia mea cu unul dintre membrii acestui forum, care mi a facut o diagnosticare, undeva in militari(apusului) :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Pentru constatare la bmw va trebui sa astept cam 2 saptamani...asa ca intre timp m-am gandit sa intreb aici pe forum poate stie cineva despre ce e vorba.

 

Incearca si la Filaret (George), pana vine programarea de la Bavaria. Asta daca nu ai fost deja... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Pentru constatare la bmw va trebui sa astept cam 2 saptamani...asa ca intre timp m-am gandit sa intreb aici pe forum poate stie cineva despre ce e vorba.

 

Incearca si la Filaret (George), pana vine programarea de la Bavaria. Asta daca nu ai fost deja... :twoup:

 

nu m am programat inca. maine urmeaza sa fac asta. Filaret e service BMW?? Ai vreun nr. de telefon ceva la care as putea sa il contactez pe George?Sunt in Bucuresti de 1 an asa ca nu prea stiu care sunt service urile de pe aici.

Link to comment
Share on other sites

http://www.filaret.ro/

 

George e mecanic acolo. E destul de finut si cred ca stie ceva mai multe decat ceilalti de acolo, oricum.

Poti obtine o programare de pe o zi pe alta, de obicei.

 

multumiri. am sa sun maine. dar probabil..dupa cum stau lucrurile, singura varianta care imi ramane e testerul de la bavaria. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Acelasi tester il au si cei de la Filaret. Odata erau parteneri cu Bavaria... :twoup:

te cred. problema e ca mie nu imi apare absolut nimic la tester. din punctul de vedere al softului(rilor) de diagnoza masina e perfecta. asa mi au spus la toate testerele pana acum. si crede-ma am fost la cateva (5-6). s-au uitat cel putin 3 ingineri la masina....cu toate astea ea trepideaza si nimeni nu stie de ce.

Link to comment
Share on other sites

Vroiam sa zic ca testerul e echipament original BMW, asa cum o sa regasesti si la Bavaria, nu Carsoft sau mai stiu eu ce :twoup:.

Poate problema e una pur mecanica si nu are ce sa apara pe tester, de asta ai nevoie de un mecanic cu experienta. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Vroiam sa zic ca testerul e echipament original BMW, asa cum o sa regasesti si la Bavaria, nu Carsoft sau mai stiu eu ce :D.

Poate problema e una pur mecanica si nu are ce sa apara pe tester, de asta ai nevoie de un mecanic cu experienta. :twoup:

 

nu stiu ce sa mai cred."problema" m-a terminat psihic oricum :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Circuitul de vacum l-ai verificat ?

 

ce intzelegi tu prin circuitul de vacuum mai exact?

debitmetrul abia a fost schimbat (1 saptamana) EGR curatzat acum 3 ore (acum am ajuns cu masina din casa). convertoarele de vacuum (daca la ele te referi) au fost verificate si functzioneaza ambele. in plus bataie (trepidatzia) e pe revenire si doar cu masina scoasa din viteza. dupa oprire inceteaza orice zgomot.

mecanicii mi-au spus ca "parca ar merge in 3 pistoane dar doar pe revenire si la viteza mica".

 

daca avetzi sugestii...pls help

Link to comment
Share on other sites

Chiar nu am idee :twoup:

 

problema e ca toti mecanicii si inginerii la care am fostpana acum aspun exact ceea ai spus si tu. :twoup: Numai ca la ei dureaza cu 10 minute mai mult decat la tine si ma costa 4-600.000 de mii de fiecare data. Un mod stupid din partea mea de a-mi cheltui banii zic eu, dar ce sa fac, nu suport sa aiba nici o problema masina.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.