Jump to content

problema amortizoare 520D/01


Recommended Posts

Buna ziua,

Am ceva probleme si poate cineva s-a mai lovit de ciudatenia asta.

Am schimbat amortizoarele fata si la sugestia vanzatorului am pus Monroe Reflex. Problema este ca masina s-a inaltat cu cca 5 cm(!) deorece pe amortizor exista un opritor care nu-i da voie sa coboare mai mult in jamba. Pana la urma s-a indepartat acel opritor dupa amortizor si acum masina este doar putin mai ridicata fata de garda la sol initiala. Totul ok dar in mers, la frane puternice se aude un scartait ascutit de metal pe metal din zona rotii/amortizorului. Ma gandesc sa nu alunece amortizorul in pivot..(!). A mai avut cineva asemenea problema? Masina avea initial amortizoare sachs de serie si arc de serie. Pls help!

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Buna ziua,

Am ceva probleme si poate cineva s-a mai lovit de ciudatenia asta.

Am schimbat amortizoarele fata si la sugestia vanzatorului am pus Monroe Reflex. Problema este ca masina s-a inaltat cu cca 5 cm(!) deorece pe amortizor exista un opritor care nu-i da voie sa coboare mai mult in jamba. Pana la urma s-a indepartat acel opritor dupa amortizor si acum masina este doar putin mai ridicata fata de garda la sol initiala. Totul ok dar in mers, la frane puternice se aude un scartait ascutit de metal pe metal din zona rotii/amortizorului. Ma gandesc sa nu alunece amortizorul in pivot..(!). A mai avut cineva asemenea problema? Masina avea initial amortizoare sachs de serie si arc de serie. Pls help!

Multumesc

 

Da, si eu am schimbat recent amortizoarele tot la un 520d din 2001 si tot pe fata si si mie imi este masina mai ridicata cu vreo 3 -4 cm, numai ca la mine nu scartaie nimic. Nu inteleg de ce sta mai ridicata pentru ca arcurile sunt aceleasi...:twoup:

Link to comment
Share on other sites

nu treb sa existe astfel de probleme daca amortiz sunt montate corect!

In partea de jos, de unde telescopul se prinde de roata , se lasa in jos cat mai mult...ideal este sa se noteze cati cm a fost bagat telescopul anterior.

Vezi aici, poate te ajuta cu ceva:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=31&fg=10

Link to comment
Share on other sites

Amortizoarele sunt montate cat se poate de corect; de proba au fost montate periculos de jos (f. aproape de pivot) si masina tot e ridicata cu "doar" 3- 3,5 cm. Pe langa faptul ca este total inestetic, suspensia lucreaza foarte prost, e atat de tare ca la 130-140 km/h masina nu mai sta pe denivelarile lui A1 si totul devine foarte riscant!!

Am reclamat aceste lucruri direct la MONROE- AUTOSOLUTION - si atitudinea si modul cum au tratat problema ma face sa cred ca fie amortizoarele vandute de ei fie sunt REBUTURI, fie sunt incompetenti fie posibil ambele.

Daca va vine sa credeti, la reclamatia mea mi-au dat in scris ca plangerea mea vis-a-vis de inaltarea masinii este nefondata deorece garda la sol masurata de la prag in fata masinii comparativ cu cea masurata in spate este egala!!!

Aceasta va vine sa credeti, acest lucru il afirma in scris un.... inginer!!!

S-a mai constatat ca un amortizor dupa cca 500km era CURS! dar ca aceasta defectiune nu este acoperita de garantie deorece s-a datorat unui soc(asta in conditiile in carte janta arata ca noua)! Adica in opinia celor de la MONROE, amortizoarele facute de ei nu au ca rol absorbirea denivelarilor si a socurilor primite de la gropile autohtone. De remarcat faptul ca MONROE ofera o (asa zisa) garantie mai mare cu 12 luni fata de restul producatorilor.

Tot in acea nota de constatare mi s-a spus ca cica masina mea ar fi echipata cu suspensie sport sau chiar M, lucru greu de crezut ca din fabrica pe un 520D touring cu jante pe 15" cineva a comandat suspensie M...

Toate aceste lucruri m-au facut sa trag concluzia ca trebuie sa fiu nebun sa mai cumpar vreodata amortizoare MONROE sau sa le recomand cuiva.

 

Dragos, amortizoarele tale ce marca sunt?

 

PS-Scartaitul era de la etrier-

Link to comment
Share on other sites

O explicatie ar putea fi ca nu ai comandat pentru motorul tau mic de 2000 ci pentru ceva motor mai greu si de aia nu se lasa.

Opritorul de care vorbesti e turnat pe amortizor.Ala l-ati inlaturat?L-ai polizat sau cum? :twoup:

Parerea mea mai bine pui second decat sa te risti asa.

Link to comment
Share on other sites

Monroe da acelasi amortizor(cod) pentru toate modelele E39 mai putin V8 pe fata. Am polizat opritorul turnat pe amortizor (cel de serie nu are asa ceva). Din cate stiu eu nu duritatea amortizorului da garda la sol ci arcurile.Oricum, e tiganie asa ca mi-am comandat amortizoare la BMW...dehhh
Link to comment
Share on other sites

Ale mele sunt Sachs, si la mine sunt montate bine, dar eu urmeaza sa merg in Ungaria acum la revizia de 20.000 km si o sa fac o diagnoza completa la suspensie, directie, frane si motor unde sper sa-mi faca un raport complet. Si bineinteles sa mi le regleze toate in functie de standarde...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.