Jump to content

Viitor posesor BMW E39, 520d , 2003


primaru

Recommended Posts

Salut baieti.. Imi pare bine ca vad atatea raspunsuri din partea voastra.. O problema ar mai fi o bataie pe partea dreapta fata cand dau in gropi. Ce credeti ca ar putea fi? Ceva bucsi sau capat de bara?

 

Multumesc

 

Cel mai probabil bucsa bara stabilizatoare , sau cel putin aia se duce prima la E39

Si bratele...

 

Logic.... intr-o secunda sa zicem motoru in 4 pistoane face tzaca tzaca tzaca tzaca, fata de un motor care in 1 secunda face tzaca tzaca tzaca tzaca tzaca deci merge mai rotund.. nu trebuie sa reinventam noi roata, nu trebuie sa-l crezi pe ciupanezu, trebuie sa iei o carte si sa te documentezi, de ce un motor cu ale lui 4 pistoane va tacani mai tare si nu va merge la fel de rotund ca o masina cu 6 sau mai multe pistoane. Daca facem o analogie, ce suna mai bine o orchestra cu 4 instrumente sau cu 6 -10-12..

Cred ca si tu trebuie sa te mai documentezi.

Diesel-urile fara commonrail sunt mai zgomotoase decat cele cu commonrail.

Vibratiile mai mari sunt evidente la 520d.

 

Motoarele cu commonrail sunt mai fiabile si mai performante.

 

Eu chiar nu mi-as lua avand in vedere ca 525d este cam la acelasi pret, performantele sunt mai bune, pretul este acelasi si consuma la fel.

 

atunci e gresit aici http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E39

eu sustin ca e common rail, defapt tot ce e cu "d" la sfarsit e common rail, ce e "td" "tds" sunt cu injectie normala

 

Daca pe 320d de 136 cp nu este commonrail, de ce ar fi pe 520d?

 

Iti garantez ca nu este commonrail.

 

525d facelift 163 cp este Common Rail!

motorul de pe 320 d e acelasi cu cel de pe 520d. nu sunt common rail

Asta am spus si eu. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Masina aia merita 11.000 euro, si mai ales la ce combinatie are "primaru" cu varul sau, nu gaseste mai ieftin aia e clar.

Andrei faza cu tuningul , nu e chiar asa, nu are rost sa masoare el , cert este ca in urma resfotarii un 520d de 136 cp urca pana undeva in juru la 160 cp, si din nou referitor la fiabilitate dupa resoftare, eu zic ca depinde foarte mult de istoricul masinii. Daca tii masina 10 ani, sigur vei avea de regretat in urma tuningului... altfel nu stiu...

Link to comment
Share on other sites

@ Lifestyle: poate, asa o fi, cert e ca eu nu mi-as lua in viata mea masina cu chip tuning cu atat mai mult diesel cu chip tuning

 

@ primaru: cu bataile la brate nu e problema mare, ca preturi, bucsaraia, brate, etc nu sunt exagerate la e39

Link to comment
Share on other sites

Andrei27: nici eu nu as cumpara, drept dovada nici nu imi fac, si nu este din lipsa de bani, eu nu imi fac pentru ca nu vreau sa ma risc, poate cade ceva poate nu cade, dar nu pot sa zic la altu sa nu-si ia cu chip tuning pentru ca eu nu vreau sa ma risc... fiecare face cum vrea.

 

Niciodata sa nu zici nu: diferenta intre 318d si 320d este softul (adica marketing)

Link to comment
Share on other sites

Pai, ce tie nu-ti place, altuia nu-i face :twoup:))

 

Dar mai conteaza si profilul utilizatorului de chip tuning. Iti dai seama ca o forjeaza si poate nu are bani sa o intretina cum trebuie, altfel ar fi luat masina cu motor mai mare din start.

 

Oricum, primarule, e decizia ta daca nu te deranjeaza implicatiile unui chip tuning.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Daca iti place baga-o in service si fa-i o verificare cat mai amanuntita cel putin sa stii exact de unde pleci. De bagat bani o sa bagi in masina cati n-ai de unde sa stii, partea cu chipul nu e neaparat negativa. Cert este ca un chip reduce putin fiabilitatea motorului, pana unde n-ai cum sa stii , e loterie. Verifica la dealer tot ce se poate verifica, eventual un test de compresie ( desi nu extraordinar de relevant). Daca e automata verifica cutia in special ( creste cuplu dupa chip si poti avea probleme cu cutia).

Chiar daca e varul tau e bine s-o verifici ca sa stie si el ce vinde si tu ce cumperi.

La pret nu imi pot da cu parerea.

 

Pe motorul de 2 litri nu exista cutie automata, ea s-a pus doar la 525d si 530d.

 

Si on topic, chiar merita banii, dar neaparat fa-o diagnoza la reprezentanta...

Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu: cand am luat eu masina mea.. am gasit la vecinu de langa cu 3.000 mai ieftin,aia nu inseamna ca merita cumparata masina,preturile au scazut la samsari care vand orice epava gasita prin strainatate la pret de jumate. Si acolo si aici la masini mai bune pretul e putin mai mare. Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.