Jump to content

Recommended Posts

Salutare,

 

Sunt aproape hotarat sa schimb Leon-ul meu nou (are 1500km) pe un BMW 320d adus din Germania. Nu stiu daca fac un lucru intelept, dar dupa ce mergi cu un BMW nu cred ca se asteapta lumea sa faci chestii intelepte ... you know what i mean.

 

Deci as dori niste sfaturi daca se poate (si aveti) pentru alegerea masinii. As vrea una din 2001-2002, am vazut ca e o mica diferenta intre cele din 2001 si cele din 2002 136cp vs 150cp si un mic facelift. Ma intereseaza cam care sunt sansele sa am probleme cu masina adusa de acolo, 5-10%? Mentionez ca o sa aleg una cu <100.000km. Ce ar trebui sa verific inainte de cumparare?

Dupa ce o cumpar o sa fac foarte putini km cu ea, doar in cencediu probabil mai multi. Stau destul de aproape de servici <2km deci in mod normal <500km/luna daca pun la socoteala si weekend-ul can mai ies un pic.

Intretinerea banuiec ca e destul de scumpa fata de alte masini si daca o sa am probleme de cum o iau o sa :blink: ca am facut trecerea de la o masina noua la una SH. ESP (sau echivalentul de la BMW, nu stiu cum ii zice) e una din dotarile determinante in alegere?

 

Thx a lot

Link to comment
Share on other sites

320d, te sfatuiesc sa cumperi an minim de fabricatie 2002, ptr, ca ai : plus de putere, facelift, mai putini km, si de obicei ce pica mai des la modelul fara facelift(max. 2001) sa cam rezolvat dupa 2002.

 

Cumparatul masinilor second hand... e o loterie, si de afara si de aici.Asa ca iti doresc noroc la o masina buna.

Link to comment
Share on other sites

Exista anumite piese care au sanse mari sa pice la o masina din asta din 2001-2002? Vorbesc de piese scumpe nu de un buton un furtun sau altceva de genul asta. Sau si astea sunt considerate piese scumpe :blink: si trebuie sa strang cateva salarii sa le cumpar /end sarcasm? BTW cat de scumpa este intretinerea la un BMW comparativ cu alte masini, ma refer aici la cele VAG,la Opel, la cele frantuzesti? Ford nu am pus ca exista legenda ca piesele/manopera sunt scumpe in Romania, nu stiu afara.

Exista si sansa ca 15-20.000 sa nu am absolut nici o problema doar ulei, benzina, filtre? Ca dupa calculele mele ar insemna 4-5 ani de folosinta si apoi sa o vand.

Cea din 2002 o fi mai noua si fiabila dar e si mai scumpa probabil. Daca gasesc la un pret rezonabil si dotari bune, bineinteles ca o sa o prefer.

Link to comment
Share on other sites

Daca zici ca mergi atat de putin nu prea are rost sa iti iei diesel.

Intretinere ieftina sau scumpa e o chestie relativa, depinde de buget si cu ce compari. Comparativ cu un Passat nu mi se pare mai scumpa, de exemplu.

Probleme mai dese ar fi turbine ucise si debitmetre. Parti negative: spatiu destul de mic, suspensie cam sensibila pentru Romania.

Faceliftu' normal ca e mai scump, dar daca iti permiti, ar fi bine sa iti iei.

ESP ar fi ASC la BMW. Au toate.

Link to comment
Share on other sites

Daca zici ca mergi atat de putin nu prea are rost sa iti iei diesel.

Intretinere ieftina sau scumpa e o chestie relativa, depinde de buget si cu ce compari. Comparativ cu un Passat nu mi se pare mai scumpa, de exemplu.

Probleme mai dese ar fi turbine ucise si debitmetre. Parti negative: spatiu destul de mic, suspensie cam sensibila pentru Romania.

Faceliftu' normal ca e mai scump, dar daca iti permiti, ar fi bine sa iti iei.

ESP ar fi ASC la BMW. Au toate.

54341[/snapback]

 

Off-topic:

 

Care este diferenta intre ASC si DSC ?

Link to comment
Share on other sites

Despre DSC si ASC ...

 

Dynamic Stability Control (DSC) is a control system which goes beyond the single components of Anti-lock Brake System (ABS), Cornering Brake Control (CBC) and Automatic Stability Control + Traction (ASC + T).

 

The steering wheel movement, vehicle speed, transverse acceleration and yaw are all used by DSC to register imminent instability when cornering. DSC then intervenes via the engine management system, reducing drive torque and activating wheel brakes when necessary to keep the vehicle stable. These events occur within milliseconds.

 

DSC is, in fact, a further development of the ABS and ASC+T slip control systems.

 

While ASC + T analyzes the longitudinal forces occurring in straight-ahead operation, DSC additionally registers and analyses lateral dynamic forces.

When cornering at high speeds, DSC counters unstable vehicle states such as oversteering (rear of car brakes into a slide towards the outside of the curve) or understeering (front of car pushes towards the outside of the curve).

The DSC feature can provide maximum stability when cornering.

With DSC there is a significant reduction in the risk of skidding.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.