Jump to content

cumpar senzor inalta presiune pt E39 525 D


BCI

Recommended Posts

cumpar senzorul de inalta presiune de motorina de la un 525 d .am un trepidat usoor de tot in masina si motorul parca nu mai merge rotund.la tester mi-a iesit aceeasta eraoare.macenicul mi-a zis sa il cumpar ca daca il dau jos este riscant sa se rupa oringul de la el si atunci nu mai am alta veriante trebuie cumparat urgent.stiti altceva?se poate curata?astept pareri si opini?
Link to comment
Share on other sites

A avut un prieten o problema asemanatoare si dupa ce a iesit aceeasi eroare ca la tine a schimbat senzorul si facea la fel.S-a dovedit a fi mufa de vina.E cu 3 picioruse si am impresia ca era doar oxidata.A curatat-o si problema s-a rezolvat.Mi s-a parut ciudat ca sa tremure doar de la o mufa dar crede-ma ca asa a fost.Nu strica sa incerci.Bafta.
Link to comment
Share on other sites

In spatele motorului inspre parbriz.Intra in rampa.

 

pai si trebuie data rampa jos ca sa am acces la el???Sau doar filtru de polen din partea soferului,si capacele alea de deasupra motorului?

Link to comment
Share on other sites

In spatele motorului inspre parbriz.Intra in rampa.

 

pai si trebuie data rampa jos ca sa am acces la el???Sau doar filtru de polen din partea soferului,si capacele alea de deasupra motorului?

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

 

piesa 8 din link

 

doar capacul pe care scrie BMW

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=55

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Salutare

E normal sa faca asa de la o mufa oxidata variatiile de presiune sunt foarte rapide si daca mufa e oxidata se transmit valori eronate la DME , care duc la o functionare defectuasa.

Cei care au avut benzinare (nu conteaza marca) mai vechi si au avut probleme cu sonda lambda (care masoara continutul de oxigen din gazele de ardere) stiu ca o mufa oxidata la sonda da exact aceleasi simptome motorul merge neregulat in cel mai fericit caz

Link to comment
Share on other sites

eu am fost azi la un tester bosch si mi-a zis ca e presiune mica la refulare.....poa sa fie de la sonda aceea???? si un injector nr 4 avea o valoare de 4.500 si mi-a zis ca poate sa fie infundat....
Link to comment
Share on other sites

eu am fost azi la un tester bosch si mi-a zis ca e presiune mica la refulare.....poa sa fie de la sonda aceea???? si un injector nr 4 avea o valoare de 4.500 si mi-a zis ca poate sa fie infundat....

 

e acu merita facuta o curatare a injectoarelor

 

insa nu pe masina ci la stand asa o sa fie vizibil care tuseste :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.