Jump to content

Care este diferenta intre E46 si E90?


ser23

Recommended Posts

Salut

 

Imi cer scuze fata de moderatori, daca am pus acest topic nepotrivit forum-ului.

As dori sa achzitionez un BMW Seri 3 pana in 2003 si am vazut, dupa ce am studiat mai mult acest forum " unu foarte bun ", ca sunt aceste diferente de modele.

Este diferenta intre Benzina si Motorina, in senzul acesto modele?

Astept un raspuns.

Va doresc, numai bine

Link to comment
Share on other sites

Merci mult.

Dar ai idee " ca fapt divers te inreb acum " care motor este mai bun dintre 320i si 318i?

Si un consum, asa in mare!!!

 

 

E90 a aparut in 2005. Pe tine te intereseaza E46.

 

 

Merci mult.

Dar ai idee " ca fapt divers te inreb acum " care motor este mai bun dintre 320i si 318i?

Si un consum, asa in mare!!!

 

 

E90 a aparut in 2005. Pe tine te intereseaza E46.
Link to comment
Share on other sites

318i din 2003 are 143 de cai, motor de 2litri in 4 cilindri ceea ce e mai mult decat suficient pentru oras si decent in afara.

320i din 2003 are 170 de cai, motor de 2.2 litri in 6 cilindri si consum un pic mai mare, dar asta nu e neaparat un minus...

Strict pentru oras, sau daca nu iti place mersul prea sportiv nu merita 320.

Nu poate cineva sa spuna ca e mai bun 318 sau 320....depinde.

Cand faci investitie intr-o masina e bine sa faci niste test-drive-uri inainte, ca sa stii pe ce dai banii...Cu toate ca e important, masina mai are si alte chestii in afara de motor care pot sa faca diferenta.

Poti cauta pe forum, ca gasesti multe informatii, comparatii, etc.

Link to comment
Share on other sites

ce fel de argument e asta, ca un BMW adevarat are sase cilindrii?

adica alea cu 4 sunt bmw fake, facute pe vapor!?!? diesel-urile ar trebuie si ele scoase din productie?

astea-s argumente puerile.

 

fiecare individ are asteptari diferite de la o masina de aceea si bmw nu face toate modelele cu motoare de 3000, pe benzina de 250CP si 300CP.

de aceea, s-a si pastrat 316, 318 de-a lungul timpului, doar ca s-au pus cativa CP in plus. de aceea, sunt si motoare diesel de doar 116 CP. ptr ca pentru unii e exact ce au nevoie.

si eu m-a decis la un BMW si am pus acelasi intrebari pe forum. mi s-a spus si mie ca 320 e mai beton si 318 nu se merita, iar la 316 nici sa nu ma uit. am explicat insa de ce nu vreau un motor mai mare de 2 litri. ca merg mai mult in oras cand CP in plus nu-mi aduc decat un consum mai mare, atat!

poate doar un impozit si asigurare mai mari, de asemenea.

deci 320 sau 325 sunt mai beton daca vreai mai multi CP esti dispus sa platesti in plus la consum si ai unde si cand sa te bucuri de ei. drumuri lungi mereu, eventual in afara tarii.

 

daca te uiti pe strazi majoritatea masinilor nu au mai mult de 120CP. soselele sunt pline de Opel astra, corsa, golfuri, polo, passat-uri, loganuri, skode, focus. majoritatea cu 90-105CP. credeti ca un E46 de 143CP e mai prejos de masinile enumerate mai sus? nici macar 316 de doar 116CP sau 122 CP nu cred ca e mai prejos.

 

in concluzie, ia-ti masina de care ai tu nevoie. intereseaza-te cat consuma una, cat consuma alta, ce costuri implica una sau cealalta. fa-ti calculele cat mergi pe an si daca mergi in oras sau pe afara mai mult si pe urma cumperi ce crezi ca este mai potrivit ptr nevoiele tale.

Bafta

Link to comment
Share on other sites

si eu spun ca daca mergi mult in oras, e destul si un 318i de 143CP. Consumul e rezonabil si ai putere suficienta daca nu vrei sa faci "liniute" sau alte "curse".

316i din 2003 are motor de 1800 cmc si are 115 CP, eu ti-as recomanda totusi 318i , diferenta de putere e destul de mare si se simte .

Succes in cautarea masinii!

Link to comment
Share on other sites

ce fel de argument e asta, ca un BMW adevarat are sase cilindrii?

adica alea cu 4 sunt bmw fake, facute pe vapor!?!? diesel-urile ar trebuie si ele scoase din productie?

astea-s argumente puerile.

 

Cand eram copil(anii 90-92) ma uitam cu apa in gura la un BMW ursulet (in cazul meu un 323i-masina unui vecin ), eram impresionat de puterea si de sunetul incredibil al motorului. Sunetul motorului de ursulet (L6) parca imi suna si acum in urechi, placere pura. Cand merg cu geamul deschis si accelerez peste 5000 rpm te unge pe suflet, parca umple strada de forta. Motoarele actuale de pe Diesel sunt foarte bune, consuma putin si iti ofera putere din belsug, dar sunetul de benzinar (6L) este de neegalat, simfonie dupa cum spunea cineva pe aici pe forum.

Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

ia-ti ce-ti permite buzunarul !..Un mic detaliu intre cele spune de tine ..320 D 10,5 % consum in Buc si 320i 16 %

 

mai important la un BMW este sa aiba optiuni ..nu stiu de ce-i da toata lumea in sus cu motor mareeee frate sa fie de 17000 cmc daca se paote ......Cand o cumperi dupa ce te hotarasti la motorizare ..e bine sa aiba ...scaune sport , incalzite , volan sport , daca se poate trapa ....si de aici lista continua ..daca te hotarasti la diesel ia minim 320 d de 150 cai ...

 

in principiu bugetul spune tot !..cam cat vrei sa cheltui !

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

 

Merci pt. informatie. M-am uitatpe saiturile Germane si am vazut ca " foarte rar " gasesti sub 180,000KM si nu stiu cum se comporta motoru la un numar asa de mare de KM!

Poate cineva sa imi zica?

Oricum, stiu ca, KM facuti acolo sunt pe jumate factuti in RO, dar am mai avut un Passat inainte, si avea 240,000 si incepuse sa aibe ceva probleme.

Aici vorbesc Numai de Diesel.

Tu ce motorizare ai?

 

 

ia-ti ce-ti permite buzunarul !..Un mic detaliu intre cele spune de tine ..320 D 10,5 % consum in Buc si 320i 16 %

 

mai important la un BMW este sa aiba optiuni ..nu stiu de ce-i da toata lumea in sus cu motor mareeee frate sa fie de 17000 cmc daca se paote ......Cand o cumperi dupa ce te hotarasti la motorizare ..e bine sa aiba ...scaune sport , incalzite , volan sport , daca se poate trapa ....si de aici lista continua ..daca te hotarasti la diesel ia minim 320 d de 150 cai ...

 

in principiu bugetul spune tot !..cam cat vrei sa cheltui !

 

 

Merci pt. informatie.

Dupa cate am vazut pe Forum, Motoarele la 318 sunt mult mai bune ca fiabilitate.

Acum, consumu e in fucntie de cum mergi. E si normal, atunci cand dai talpa sa iti i-a si oricum, in oras consumu e foarte mare, pentru orice masina.

O singura intrebare mai am, te rog.

Am auzit ca 316 are motor ona in 1800 si cel de 318 are motor pana in 1900 si cel de 320 pana in 2200!!!

 

 

 

ce fel de argument e asta, ca un BMW adevarat are sase cilindrii?

adica alea cu 4 sunt bmw fake, facute pe vapor!?!? diesel-urile ar trebuie si ele scoase din productie?

astea-s argumente puerile.

 

fiecare individ are asteptari diferite de la o masina de aceea si bmw nu face toate modelele cu motoare de 3000, pe benzina de 250CP si 300CP.

de aceea, s-a si pastrat 316, 318 de-a lungul timpului, doar ca s-au pus cativa CP in plus. de aceea, sunt si motoare diesel de doar 116 CP. ptr ca pentru unii e exact ce au nevoie.

si eu m-a decis la un BMW si am pus acelasi intrebari pe forum. mi s-a spus si mie ca 320 e mai beton si 318 nu se merita, iar la 316 nici sa nu ma uit. am explicat insa de ce nu vreau un motor mai mare de 2 litri. ca merg mai mult in oras cand CP in plus nu-mi aduc decat un consum mai mare, atat!

poate doar un impozit si asigurare mai mari, de asemenea.

deci 320 sau 325 sunt mai beton daca vreai mai multi CP esti dispus sa platesti in plus la consum si ai unde si cand sa te bucuri de ei. drumuri lungi mereu, eventual in afara tarii.

 

daca te uiti pe strazi majoritatea masinilor nu au mai mult de 120CP. soselele sunt pline de Opel astra, corsa, golfuri, polo, passat-uri, loganuri, skode, focus. majoritatea cu 90-105CP. credeti ca un E46 de 143CP e mai prejos de masinile enumerate mai sus? nici macar 316 de doar 116CP sau 122 CP nu cred ca e mai prejos.

 

in concluzie, ia-ti masina de care ai tu nevoie. intereseaza-te cat consuma una, cat consuma alta, ce costuri implica una sau cealalta. fa-ti calculele cat mergi pe an si daca mergi in oras sau pe afara mai mult si pe urma cumperi ce crezi ca este mai potrivit ptr nevoiele tale.

Bafta

 

 

Gata, am gasit diferenta intre motoare.

 

 

 

ia-ti ce-ti permite buzunarul !..Un mic detaliu intre cele spune de tine ..320 D 10,5 % consum in Buc si 320i 16 %

 

mai important la un BMW este sa aiba optiuni ..nu stiu de ce-i da toata lumea in sus cu motor mareeee frate sa fie de 17000 cmc daca se paote ......Cand o cumperi dupa ce te hotarasti la motorizare ..e bine sa aiba ...scaune sport , incalzite , volan sport , daca se poate trapa ....si de aici lista continua ..daca te hotarasti la diesel ia minim 320 d de 150 cai ...

 

in principiu bugetul spune tot !..cam cat vrei sa cheltui !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.