Jump to content

Recommended Posts

salutare tuturor

 

am si eu o problema asemanatoare cu al lui Texx Jay.eu am un e39 din 2002 vroiam sa stiu daca instructiunile sunt valabile si pt e39 sau sunt diferite. trebuie programate ambele chei? sau e suficient sa programez cheia care nu merge. mai o singura intrebare ...as vrea sa resetez nivelul la ulei dar nu stiu cum din bord? multumesc

Edited by clas520i
Link to comment
Share on other sites

Te referi la reinitializare?

 

Pentru OIL SERVICE:

 

BMW insp. reset

 

- Iginition OFF (POS 0)

 

 

 

 

- Press and Hold the trip odometer button while turning key to position 1 (ACCESSORY)

 

- Keep the button depressed (about 5 secs.) until you see "Oil Service" or "Inspection" with "Reset" or "Re" in the display

 

- *Note: On vehicles with "High" cluster, you will also see the amount of fuel (in litres) remaining until next service

 

- Press the button again and hold for approx. 5 secs. until "Reset" or "Re" flashes

 

- While the display is flashing, briefly press the button again to reset the Service Interval. After the display has shown the new interval you should see "END SIA" for about 2 secs.

 

Note that if the "Reset" or "Re" does not flash, then you have not met the minimum consumption level and cannot reset.

 

-----------------------------------

 

Remote Key Re-Initialise

If a key fails to operate remotely, it will have to be re-initialised (all keys must be done at the same time)

 

- Get in and “close all doors”

 

- Turn ignition on & off quickly ( no more than 5 seconds ) to start the process. Next action must take place within 30 seconds

 

- First key - hold down button #2 (unlock) while striking button #1 (lock) three times. Release button #2. Confirmed by door lock operation.

 

- Repeat for second key within 30 seconds.

 

- After last key then cycle the ignition on/off to finalise the process (not necessary to start the engine.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am avut si eu problema cu initializarea cheilor.

 

 

In primul rand, modelul meu de cheie este urmatorul:

 

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=41&fg=40,

 

piesa nr. 7.

 

Am 2 butoane, deschis / inchis + un led rosu care se aprinde la apasarea oricarui buton.

 

 

Dupa ce am citit tot ce scrie pe forumuri (atat pe acest forum, cat si pe alte forumuri dedicate BMW, in special din USA), am incercat vreo 3 "variatiuni pe aceaasi tema", din care la masina mea (E34 din 1994) a functionat urmatoarea:

 

1. intrat in masina, inchis usile / geamurile (nu incuiate, doar inchise)

2. Bagat prima cheie in contact, pus contactul pe prima pozitie, tinut 2-3 secunde (nu mai mult de 5 secunde), oprit contactul, scos cheia (fara a se invarti de volan, pentru a nu se activa blocarea volanului).

3. Tinut cheia la o distanta de 15 cm de oglinda interioara retrovizoare - la masina mea, emitatorul pentru inchiderea centralizata se afla in oglinda retrovizoare - asa scrie si in cartea tehnica a masinii (aici mai sunt variante: in zona umarului stang al soferului, cica ar fi mai aproape de antena legata la inchidere la unele modele, sau langa schimbatorul de viteze - la alte modele) - trebuie incercate aceste pozitii, pana se gaseste cea corecta.

 

Se apasa butonul de deschidere si se tine apasat. La apasare, s-a aprins ledul rosu 1 data. Peste 1-2 secunde (se tine apasat in continuare butonul), ledul se mai aprinde odata, apoi incepe sa "clipeasca" foarte des. Cu butonul de deschidere apasat, se apasa de 3 ori celalalt buton. Apoi se da drumul la butonul care s-a tinut apasat. In acest moment, ledul incepe sa clipeasca, mai rar - cam la 1 secunda, timp de 10 secunde. In intervalul de 10 secunde se apasa oricare din butoanele de la cheie, programarea cu succes a cheii fiind confirmata de activarea, respectiv dezactivarea inchiderii centralizate a masinii.

 

Nota: la unele masini nu mai este necesara apasarea unui buton de la telecomanda in acel interval de 10 secunde, confirmarea (activat / dezactivat inchidere centralizata) fiind facuta imediat dupa ce s-a dat drumul la butoanele cheii.

 

Imediat se repeta pasul 3 pentru a 2-a cheie (daca e cazul) - fara a se mai baga cheia in contact, doar apasat pe inchidere, apasat pe deschidere de 3 ori, etc.

 

 

Sper sa reusesti sa-ti initializezi cheia.

 

O zi buna la toti.

Link to comment
Share on other sites

la mine nu mai merge telecomanda de la inchidere decat de la 10-20 cm de masina. A mai picat la un prieten si a fost amplificatorul de la antena de inchidere centralizata. Ati mai intalnit cazuri de astea? O sa ma duc sa o rezolv pe garantie.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
salut,si eu am o problema cu cheia de la un e46 model 2000..nu imi mai porneste motorul,dar inchiderea de la cheia merge,din cand in cand :twoup: ,mi sa spus ca acumulatoul din cheia sa stricat si nu se mai incarca sau nu mai retine curent si ca atare nu da curentul necesar pt cheia a fi citita de comp masinii,care o citeste ca pe o cheie pirat si nu porneste masina.problema asta o am de aprox 3-4 zile,dar in urma cu 2 zile am citit un topic de pe forum in care imi explica cum sa reinitializez cheaia pt softul de pornire doar,ei bine,am facut asta,dar dupe ce am terminat masina tot nu pornea,a doua zi dupa miam zis sa fac o incercare sa vad daca masina porneste,ei bine a pornit,si de 2 zile maisna porneste normal de fiecare data,dar imi ne frica sa nu apara din nou aceiasi problema si sa nu o mai pot porni,am doar o cheia,am uitat sa va spun asta.are cineva vreun sfat?credeti ca aceasta a fost problema??e mai bine sa ma duc la bmw sami comand a doua cheia si gata problema??as vrea sa evit pt ca e in de 200 de euro pe acre aveam de gand sai cheltui pe altceva :twoup:
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
da,am revenit cu un raspuns(am lipsit de pe forum un timp,dar am recuperat parola si am revenit :p ),problema nu era la cheie,ea functioneaza impecabil,eu nu am fost documentat si nici nu aveam nici o idee despre aceea problema,buba a fost urmatoarea,carbunii la electromotor aproape nu mai existau,si de aceea nu mai pornea masina,nu mai gesticula nimica cand incercam sa o pornesc.am fost la service BMW pe Viilor,si acolo dupa o scurta verificare sa aflat care era problema...carbunii m-au costat 34 de lei,iar manopera 110 lei,si cu ocazia asta am mai comandat si o a doua cheie,deci problema rezolvata.va multumesc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.