Jump to content

Ajutor e36! nu creste temperatura la apa!


Costynnn

Recommended Posts

mda....am scos returul in timp ce merge motorul , si de abia curge benzina...daca accelerez, incepe sa curga putin mai tare...... cred ca nu are destula presiune, si d-aia nici nu trece benzina in celalalt rezervor ... :blink: ...poimaine are programare la mecanic
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
mda....am scos returul in timp ce merge motorul , si de abia curge benzina...daca accelerez, incepe sa curga putin mai tare...... cred ca nu are destula presiune, si d-aia nici nu trece benzina in celalalt rezervor ... :blink: ...poimaine are programare la mecanic

56152[/snapback]

Salut, Si eu am aceeasi problema cu benzina. In stanga raman cam 25 de litri de care nu se atinge. Cand imi indica acul pe bord ca am sub 30 de litri trebuie sa ma duc sa bag benzina. Acum mi-am luat o canistra de 5 litri si umblu cu ea dupa mine. Am fost la mecanic, si mi-a verificat pompa si senzorii si functioneaza bine. Problema e ca nu trece benzina dintr0o parte in alta. Acum nu mai am bani de mecanic, eu o sa o las pana la primavara. Daca rezolvi problema, te rog spune-mi si mie, ca eu de 5 luni sunt satul! Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Trecerea benzinei dintr-un rezervor in altul se bazeaza pe legea lui Bernoulli si pe benzina ce se intoarce pe retur. Astfel se creeaza o pompa de suctiune.

Daca sint probleme pe retur nu va trece benzina dintr-o parte in alta.

 

Problemele pot fi cauzate de un regulator de presiune defect sau de conducta de retur infundata / obturata.

Daca e cineva interesat o sa incerc sa postez niste poze si o scurta descriere a principiului de functionare. Dar nu aici ca e cam :blink:

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Trecerea benzinei dintr-un rezervor in altul se bazeaza pe legea lui Bernoulli si pe benzina ce se intoarce pe retur. Astfel se creeaza o pompa de suctiune.

Daca sint probleme pe retur nu va trece benzina dintr-o parte in alta.

 

Problemele pot fi cauzate de un regulator de presiune defect sau de conducta de retur infundata / obturata.

Daca e cineva interesat o sa incerc sa postez niste poze si o scurta descriere a principiului de functionare. Dar nu aici ca e cam  :blink:

60807[/snapback]

 

Multumesc de informatii.Eu sunt interesat de principiul de functionare. Ar fi vreo problema daca continuam aici, sau trebuie un topic nou?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.