Jump to content

325i- 200.000 km - prea mult? Ce parere aveti?


AML

Recommended Posts

E...m-ati cam prins putin. Da ma incanta in primul rand scaunele sport, pielea si navigatia (fara navi - nu conteaza profesionala sau bussiness, nu arata asa interesant). Acum intrebarea mea era...vi se par mult prea mult km? Sigur ca starea in care e masina conteaza, avand in vedere ca handleru vorbeste de service la zi la reprezentanta BMW ar trebui (teoretic cel putin) fie in stare perfecta ...nu? Vorba lu Ciupanezu..macar sigur ca nu sunt dati inapoi... Si trebuie sa va spun ca nici nu cred ca e bataie pe masina....

 

Acum help..ce ziceti..merita cumparata? Consumul pare sa fie cam ca la 320i E46, insa are a seasea treapta pentru autostrada, si 218 nu 170 e cp. Mi-e frica insa sa nu ma lase motorul. Dealerul pare serios, ma gandesc fff serios. Maine sun la handler sa vad ce impresie imi face si ce imi spune, si dupa aia mai postez.

Intre timp, ceva sfaturi ar fi binevenite....

Link to comment
Share on other sites

Vorba lu Ciupanezu..macar sigur ca nu sunt dati inapoi... Si trebuie sa va spun ca nici nu cred ca e bataie pe masina....

 

O astfel de masina s-ar vinde cu 110 000 km in Romania.

 

Un polish, un detailing si e "impecabila", "tipla", etc..

 

Eu as lua-o in locul tau..

Link to comment
Share on other sites

Vorba lu Ciupanezu..macar sigur ca nu sunt dati inapoi... Si trebuie sa va spun ca nici nu cred ca e bataie pe masina....

 

O astfel de masina s-ar vinde cu 110 000 km in Romania.

 

Un polish, un detailing si e "impecabila", "tipla", etc..

 

Eu as lua-o in locul tau..

 

 

exact daca o vedeai pe autovit cu un nr de km care sa nu deranjeze de exemplu masina care o vrei tu ar fi avut la noi vreo 70k de km fiind motor de2.5 benzina dotata piele navi etc ti-ar fi spus baiatu ca nu e masina de firma ca altele de sun diesel si nu sunt f dotate si l-ai fi crezut

Link to comment
Share on other sites

Vorba lu Ciupanezu..macar sigur ca nu sunt dati inapoi... Si trebuie sa va spun ca nici nu cred ca e bataie pe masina....

 

O astfel de masina s-ar vinde cu 110 000 km in Romania.

 

Un polish, un detailing si e "impecabila", "tipla", etc..

 

Eu as lua-o in locul tau..

 

 

exact daca o vedeai pe autovit cu un nr de km care sa nu deranjeze de exemplu masina care o vrei tu ar fi avut la noi vreo 70k de km fiind motor de2.5 benzina dotata piele navi etc ti-ar fi spus baiatu ca nu e masina de firma ca altele de sun diesel si nu sunt f dotate si l-ai fi crezut

 

ideea e ca alta e uzura la 200 000 ...Mai bine-i spuneti ce ar putea sa cada in principiu si vede el ..!..

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate dan98 dar acum stii cum e...cumpararea unui BMW e mai degraba un gest emotional decat rational... nu iti place, degeaba tine 100 de ani. Oricum multumesc pentru sfatul tau realist si sincer.

Imi mai vine inima la loc cand aud ca mai sunt benzinare "contemporane" sarite bine de 250.000 km si in stare acceptabila....

Imi place Ciupanezu asta din ce in ce mai mult... parca ma unge la suflet cand vorbeste...numai idei minunate :twoup: :twoup: Glumean...scuze dar ma bucur cand cineva e pe acceasi "lungime de unda" cu ce imi doresc...

 

Sincer acum...am un prieten cara ajunge in zona la sfarsitul saptamanii si trece sa vada ce e cu masina. Intre timp eu o sa dau un telefon la handler sa vad in ce ape se scalda, apoi cu feedback de la fata locului...decid. Am fost sfatuit sa mai astept putin... (nu sunt nici finantele toate in momentul asta) ca o astfel de masina nu se vinde repede si handleru mai scade la pret. De altfel, mai era o poveste aici cu un E46 325 la care a scazut pretul consistent la autohus.de

 

Acum..vorba aia ce poate sa se intample cel mai rau...il vinde si nu mai e...

 

Exact ce asteptam...ce poate sa cada la masina la km astia.....la ce sa ma astept...???

Edited by AML
Link to comment
Share on other sites

Vorba lu Ciupanezu..macar sigur ca nu sunt dati inapoi... Si trebuie sa va spun ca nici nu cred ca e bataie pe masina....

 

O astfel de masina s-ar vinde cu 110 000 km in Romania.

 

Un polish, un detailing si e "impecabila", "tipla", etc..

 

Eu as lua-o in locul tau..

 

 

exact daca o vedeai pe autovit cu un nr de km care sa nu deranjeze de exemplu masina care o vrei tu ar fi avut la noi vreo 70k de km f

 

iind motor de2.5 benzina dotata piele navi etc ti-ar fi spus baiatu ca nu e masina de firma ca altele de sun diesel si nu sunt f dotate si l-ai fi crezut

 

ideea e ca alta e uzura la 200 000 ...Mai bine-i spuneti ce ar putea sa cada in principiu si vede el ..!..

Pt un benzinar nu sunt chiar asa multi Km ..Tare ar fi sa nu fie nici astia reali :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Uzura de 200 000 km nu este neaparat mare daca masina a fost intretinuta si i s-au facut reviziile la timp.

 

Eu sunt absolut sigur ca marea majoritate a BMW-urilor de la noi au peste 350 000 km.

 

conducem toti niste batranele :twoup: care au folosit gama de top la intretinere ! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Nu chiar..

 

Dar sa recunoastem ca un german nu-si cumpara o masina ca sa o etaleze in fata blocului sau in parcare.

 

Mai ales in cazul BMW-urilor diesel.

 

Stiu pe cineva cu un E39 525d din 2001 cu 260 000 km pe bord.

Masina arata impecabil si nu are nici o problema tehnica.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Nu chiar..

 

Dar sa recunoastem ca un german nu-si cumpara o masina ca sa o etaleze in fata blocului sau in parcare.

 

Mai ales in cazul BMW-urilor diesel.

 

Stiu pe cineva cu un E39 525d din 2001 cu 260 000 km pe bord.

Masina arata impecabil si nu are nici o problema tehnica.

dupa parerea mea si dupa ce am mers cu un bmw cu 200k km la bord nu sunt multi in conditiile in care masina a fost intretinuta cum trebuie si mai alea pentru motorul asta cu 6L. Insa ce am vazut din poze la interior parca nu pare chiar atat de curata si intretinuta cum ar trebui sa fie, asta nu inseamna ca acelasi lucru e valabil si la partea mecanica. Totusi daca e sa fim realisti ar trebui sa te astepti, zic eu, ca la o masina cu 200k km sa mai ai ceva bani de bagat in ea dupa ce o iei, sansele sunt maricele sa mai pice cate ceva la ea. Cel mai bine o sa iti dai seama de masina dupa ce o s-o vezi si o sa mergi cu ea, asa din poze e cam greu.

Link to comment
Share on other sites

Superba masina..am vazut pozele in profil. Sunt constient de faptul ca mentenanta costa ceva...

Cand consuma real? Probabil ca 15 in oras si ceva de genul 8-9 in afara orasului. (manuala cu 6 viteze)? Cati km ai facut cu ea pana acum? Esti multumit de cum se simte motorul? Nu ma astept la o senzatie de M3, dar nici 318d...

 

Motorul de pe 325 (E90) a devenit in 2007 sau n 208 de 3.0 litri nu? Asa arata pe site-ul oficial. Stie cineva din ce an exact?

Cert e ca in 2005, 325 are motor de 2500 cmc...sigur

 

Nu inteleg ce intrebi WTF.... daca nu as alege unul cu mai putini km, si implicit cu cat se poate de putine optionale la banii astia, sau oferi ceva...?

Edited by AML
Link to comment
Share on other sites

Nu chiar..

 

Dar sa recunoastem ca un german nu-si cumpara o masina ca sa o etaleze in fata blocului sau in parcare.

 

Mai ales in cazul BMW-urilor diesel.

 

Stiu pe cineva cu un E39 525d din 2001 cu 260 000 km pe bord.

Masina arata impecabil si nu are nici o problema tehnica.

Si am mea are 280.000 acu si are nici o problema vizibila.

Parerea mea ar fi sa te duci sa o vezi sa conduci cel putin 3-4 masini acelasi model intr-o perioada scurta si spune ea singura daca e "aleasa". Si iti recomand cu caldura sa te duci cu ea la un dealer sa o verifici.

Nu costa mult pana in 200 euro si verifica 2 ore. Eu asa am facut si au venit aia cu un raport de m-a apucat rasul cat de detaliat au putut sa=l faca. ( Becuri semnalizari pe "cale" sa se duca", cheder ciupit pe 1x2 cm2, adica lucru serios, si foarte profesional, inclusiv injectoare,diagnoza si mi-au dat si vreo 40foi a4 cu tot ce fusese schimbat pe masina in ultimii 3 ani cu preturi serii etc.). De obicei dealerii cumpara masina din zona, si poti sa vezi la ce dealer au fost facute reviziile. Iti recomand sa te duci la el sa o testezi pentru ca pot sa-ti dea facturile din calculator. Plus ca la sfarsit poti sa ii rogi sa iti faca un calcul cu costurile de reparatii ( motiv de negociere cu dealerul, pentru ca n-are ce sa mai zica ca e diagnoza BMW, nu Gigel reparator de Dacii).

Daca mergi cu 2-3 acelasi model, se simte imediat diferenta dintre ele.

Si cum zicea toata lumea pe aici , se fac smenuri cu km la greu peste tot. Poti sa mai dai 5 mii in plus pentru una cu 110.000 km si dupa aia sa descoperi ca are 230.000 si sa-ti dai pumni in cap.

Daca te duci la dealerul unde s-au facut reviziile de pe carte e 99% sigur ca aia sunt km si poti sa vezi si ce s-a schimbat . ( In cazul meu am descoperit ca turbina ,2 pompe de motorina, frane fata, intercoolerul, si catalizatorul au fost schimbate cu 5 luni inainte sa cumpar masina, mi-a dat dealerul factura si era maricica).

Multi cu care am vorbit si care se pricep mai bine la masini zic ca un BMW se cumpara dupa starea tehnica,cartea de service si nu neaparat dupa ani si km.

Si inca ceva doar nu o sa tii masina aia pana la 600.000 km mai ales ca e benzina si banuiesca ca nu faci km multi. Un BMW bine intretinut ar trebui sa nu faca probleme majore pana in 300.000 km deci daca pretul e bun, du-te si vezi-o.

Asta daca nu o ia vreun samsar de vitan si o vezi pe site cu 115.000 km si "mi-a lasat-o bunica din Germania mostenire ca s-a plictisit de ea si si-a luat Porsche GT2" !

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg ce intrebi WTF.... daca nu as alege unul cu mai putini km, si implicit cu cat se poate de putine optionale la banii astia, sau oferi ceva...?

 

Iti ofeream ceva. In banii astia, 325i motor de 3000cmc din 2005-2006, fara navi, in rest toate dotarile, maxim 50 de mii de mile, chiar si cu taxa de inmatriculare inclusa. Kilometraj real, fara accidente, intreg istoricul masinii la dispozitie din momentul fabricarii. Tu alegi culoarea.

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg ce intrebi WTF.... daca nu as alege unul cu mai putini km, si implicit cu cat se poate de putine optionale la banii astia, sau oferi ceva...?

 

Iti ofeream ceva. In banii astia, 325i motor de 3000cmc din 2005-2006, fara navi, in rest toate dotarile, maxim 50 de mii de mile, chiar si cu taxa de inmatriculare inclusa. Kilometraj real, fara accidente, intreg istoricul masinii la dispozitie din momentul fabricarii. Tu alegi culoarea.

 

 

Hm..interesant...nu suna rau. Scaunele sport sunt obligatorii insa. Trebuie sa ma documentez un pic..sunt inca in faza incipienta acum. Am plecat de la un 320i, e46 si cand am simtit exact cat e consumul..ma zis de ce nu poate mai adaugam putin..dar se simte diferenta si la putere..si cutia cu 6 rapoarte.

 

DSF..multumesc de sfaturi. :twoup: :twoup:

Edited by AML
Link to comment
Share on other sites

Fara dotari sport. E pachet premium, vin dotarile de baza ca sa zic asa, piele, comenzi, cd, totul electric, trapa etc.

Daca vrei navi, pachet sport, te duce mai mult si nu stiu cat de repede as gasi.

 

In 28 de mii $ (adica 18 mii euro) ti-l aduc si ti-l dau inmatriculat in tara daca vrei, cu taxa de inmatriculare si cu factura, si ti-l iau si pe banii mei, doar cu un avans modic ca sa fiu sigur ca esti serios.

 

Plec luna viitoare in Florida, in 2 saptamani masina poate fi in Bremehaven.

Link to comment
Share on other sites

Superba masina..am vazut pozele in profil. Sunt constient de faptul ca mentenanta costa ceva...

Cand consuma real? Probabil ca 15 in oras si ceva de genul 8-9 in afara orasului. (manuala cu 6 viteze)? Cati km ai facut cu ea pana acum? Esti multumit de cum se simte motorul? Nu ma astept la o senzatie de M3, dar nici 318d...

 

Motorul de pe 325 (E90) a devenit in 2007 sau n 208 de 3.0 litri nu? Asa arata pe site-ul oficial. Stie cineva din ce an exact?

Cert e ca in 2005, 325 are motor de 2500 cmc...sigur

 

Nu inteleg ce intrebi WTF.... daca nu as alege unul cu mai putini km, si implicit cu cat se poate de putine optionale la banii astia, sau oferi ceva...?

 

motorul o sa-ti placa are un sound frumos si rezerva de putere plus schimba 7000rpm :twoup: consumul la manuala e pe acolo pe unde spui tu eu am automata si la drum lung mers ok 10%

 

pleaca urechea si la varianta cu masina din america

Link to comment
Share on other sites

Mai bine ai lua o masina cu mai putini km, de ex ce iti propune WLF. Eu tocmai am luat in familie un Ml 320cdi 0km, din SUA. Am iesit cu aproximativ 13000 E mai ieftin decat daca as fi luat-o de aici.

:twoup: WLF: Ma intereseaza un M3 v8 420cp, deci ultimul, si as vrea sa stiu la ce bani il poti aduce. Ca si dotari optonale obligatorii : sistem de sunet Individual High End, M Drive, EDC, tapiserie piele, scaune incalzite, Pdc fata-spate. Ma intereseaza sa fie ori nou, ori sa fie rulat maximum 10000 mile. Multumesc anticipat! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Mai bine ai lua o masina cu mai putini km, de ex ce iti propune WLF. Eu tocmai am luat in familie un Ml 320cdi 0km, din SUA. Am iesit cu aproximativ 13000 E mai ieftin decat daca as fi luat-o de aici.

:twoup: WLF: Ma intereseaza un M3 v8 420cp, deci ultimul, si as vrea sa stiu la ce bani il poti aduce. Ca si dotari optonale obligatorii : sistem de sunet Individual High End, M Drive, EDC, tapiserie piele, scaune incalzite, Pdc fata-spate. Ma intereseaza sa fie ori nou, ori sa fie rulat maximum 10000 mile. Multumesc anticipat! :twoup:

 

Nu ma complic cu masini asa de scumpe, nu am banii necesari momentan si nici nu vreau sa am astfel de responsabilitate pe banii clientului, intarzie masina, se zgarie pe vapor, lumea n-are rabdare, n-am chef de dureri de cap. De 50 de mii aduc 3 bucati de E90 si le vand cu 10 mii $ profit de fiecare.

Link to comment
Share on other sites

Mai bine ai lua o masina cu mai putini km, de ex ce iti propune WLF. Eu tocmai am luat in familie un Ml 320cdi 0km, din SUA. Am iesit cu aproximativ 13000 E mai ieftin decat daca as fi luat-o de aici.

:twoup: WLF: Ma intereseaza un M3 v8 420cp, deci ultimul, si as vrea sa stiu la ce bani il poti aduce. Ca si dotari optonale obligatorii : sistem de sunet Individual High End, M Drive, EDC, tapiserie piele, scaune incalzite, Pdc fata-spate. Ma intereseaza sa fie ori nou, ori sa fie rulat maximum 10000 mile. Multumesc anticipat! :twoup:

 

si pe mine m-ar interesa un 3ar adus din state daca ai putea sa imi explici putin cum e exact cu taxele ce trebuie platite, ce norma de poluare ia rar-ul inconsiderare?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.